Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • albuvladi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 z14
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salut!
Masina mea: Opel Astra H 2005 1.4 benzina Z14XEP.
De curand a inceput sa-mi faca aceasta problema si cum nu ma pricep mai deloc m-am gandit ca as putea obtine cateva sfaturi de aici.
Problema: am luat masina asta cu aproximativ jumatate de an in urma, de la sora mea care a folosit-o in mare parte in Bucuresti. De cand a luat-o are martorul "Check Engine" aprins dar, in 3 ani nu a avut nicio problema cu asta. Am fost cu ea la service si mi-a zis ca s-ar putea sa fie sonda lamda dar ca nu e neaparat sa o inlocuiesc.
De saptamana trecuta a inceput sa-mi faca ceva probleme: cand o accelerez brusc la turatii mari, sau cand o calc, ea fiind subturata simt cum incepe motorul sa se inece, martorul "Check Engine" lumineaza intermitent (vreo 5 secunde dupa care ramane aprins), si masina incepe sa mearga, cred (dupa simptome) in 3 pistoane. Problema se rezolva daca opresc motorul si pornesc din nou, insa la prima accelerare puternica sau accelerare din subturatie revine problema. Un alt simptom mai vechi: plecarea de pe loc e cam in suturi.
Alte probleme nu prea mai am, masina porneste la sfert de cheie, nu consuma ulei, nu bate nimic si niciun zgomot ciudat pe la motor.
M-am gandit, in prima faza sa schimb bujiile, pt. ca nu stiu daca au mai fost schimbate pana acum si dupa sa vad daca mai sunt si alte probleme.

Astept sfaturi!
Multumesc anticipat!
Like
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,304
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Daca pana acum a avut becul aprins si a fost ignorat, ignora si acum ce se intampla. Doar becul e degeaba, nu? Eventual te duci la service-ul ala si te rezolva ei. Sau poate nu....
Like
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,045
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
albuvladi a scris:
Am fost cu ea la service si mi-a zis ca s-ar putea sa fie sonda lamda dar ca nu e neaparat sa o inlocuiesc


Pai , daca sonda lambda este defecta dar nu trebuie inlocuita...de ce nu o scoti afara...se mai usureaza masina si merge mai tare sau consuma mai putin...
3 ani sa mergi cu un martor de defect in bord... 😶 Nu te-a zgariat pe retina sa-l vezi acolo...zi de zi...?In fine...acel martor aprins=eroare inregistrata , mergi la o diagnoza si vezi ce eroare are si ce semnifica ea...sa nu te mire faptul ca o sa te coste...remedierea...
Like
  • albuvladi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 z14
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Eu am masina de circa 6 luni, nu de 3 ani. Intre timp am vorbit cu sormea si mi-a zis ca a schimbat anul trecut sonda lamda defecta, martorul s-a stins, insa numai pentru cateva zile. S-a intors la service si i-au zis aia ca a ramas inregistrata eroarea da cica nu e nicio problema.
Daca dupa ce o sa-i schimb bujiile continua povestea o sa merg sa fac o diagnoza. Daca cineva stie vre-un service bun in Slatina sa-mi spuna si mie ca nu sunt din zona si nu prea cunosc service-uri aici. Multumesc!
Like
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
De ce nu-i faci testul agrafei ?
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG