Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
alexx_gan a scris:Din cate stiu EGR-ul asta are 2 bobine care dau niste poztii comandate de ECU
Din cite stiu eu...,tu,posibil,sa faci confuzii.EGR-ul,are o singura bobina si un senzor de pozitie.Insistati pe verificari,inlocuiri doar motivate intemeiat.
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nu zic ca nu e posibil sa fac confuzii .
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ma faceti de desfac unul de il am prin beci si e blocat pe inchis.Ii tai finut cu flexul, il pozez si o lamurim.
La Multi Ani !
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu zic sa nu faci miscare si efort,dar pe Google te lamuresti in citeva minute! Ai de ales...!
Skip ads

  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Colegu' pana la urma ai rezolvat problema cu egr? Ai facut update software, adica s-a scos din soft EGR ? Si cat a costat toata afacerea daca ai facut acest lucru.
Simptomele aproximativ le am si eu la masina , doar ca la mine moare daca dau drumu la clima si cand e la relantiu. Azi am fost la mecanic a treia oara si omul a spus ca se rezolva cu un egr nou. Bun zic ok EGR nou 700 de lei pe original, dar e posibil ca dupa un timp sa faca aceeasi problema.Am observat ca mananca mai mult ulei cu egr cuplat ca si cand ar functiona normal.Masina cu EGR cu mufa scoasa are raspunsul la acceleratie mult mai bun si nu mai moare la relantiu. Am mai aflat de la mecanicul priceput in ale Opel-ului ca moare la relantiu din cauza ca egr mananca mult curent la relantiu si din cauza asta moare.
Intrebare >>>> scoaterea din soft a EGR-ului se poate realiza cu TECH 2, sau trebuie mers la baietii care se ocupa cu tuninguri(remap) pentru scoaterea din soft a EGR-ului ?
Multumesc
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pai cum sa manance mai mult curent mananca cat trebuie. Asta e o explicatie de rahat isi bate joc de tine . Daca zice ca are un consum mare de curent sa masoare bateria cu motorul pornit si cu el oprit. Crezi ca atunci cand s-a proiectat masina aia nu s-au gandit ce consum de curent are fiecare piesa. Problema ta este faptul ca masina consuma ulei care iti imbogateste gazele de evacuare care se depun peste tot catalizator,egr. Segmenteaza schimba simeringurile la supape si garniturile care trebuie si apoi curata egr daca face la fel schimba-l unul nou pierburg este 500-600 lei ,DAR NU MERITA SA IL SCHIMBI INAINTE SA REZOLVI CONSUMUL DE ULEI, arunci banii pe geam.
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
S-au schimbat segmenti, simeringuri supape si tot ce tinea de aceasta operatie cu ceva timp in urma , catalizatorul a fost verificat cand s-a schimbat racordul flexibil de pe esapament, si egr e foarte curat , adica e doar negru la cum circula gazele prin el. Problema la mine se manifesta doar cand este egr cuplat, daca se scoate mufa de la el masina se comporta normal si nu moare nici daca se porneste compresorul de la clima.Eh daca egr e cuplat moare la relantiu si/sau daca se da drumul la compresorul de la clima si nu are un tipar dupa care ma pot lua sa exclud o problema sau alta.Am suspectat compresorul de clima care a fost dus la mester , dar omul nu a gasit nimic la el suspect.Cod de eroare se inregistreaza doar P1405 - Exhaust Gas Recirculation Sensor Circuit High (01) - Not present. S-a schimbat egr cu 2 second si unul funcional de pe alta masina si la fel se manifesta cu toate. Ecu a fost verificat si a fost reparat cu ceva timp in urma.
Cam astea sunt problemele cu care ma confrunt si as vrea sa scot din soft egr asta ca ma zapaceste.
Stiu e ciudat ce se intampla...
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Poate este iar din ECU , eu am reparat ECU a treia oara acum 1 luna in decurs de 3 ani asa ca te inteleg . Sau uite poti sa faci altceva pune o tabla intre EGR si blocul motor si vezi cum se comporta.
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Este pusa o bucata groasa de azbest sau ce naiba e si nu mai vine caldura de la motor pe ecu.Mai investighez ce si cum la partea cu consumul de curent pe egr sa vad cati amperi trage din circuit.Ecu a fost verificat deci ma mir ca ar putea fi de acolo.
Inca fac investigatii , apoi mai revin cu amanunte..........
To be continued
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Eu am pus o bucata de aluminiu cu azbest in ea .Degeaba , cica problema nu e faptul ca se incalzeste ci cat si cum se incalzeste si mai ales diferente mari de temperatura.
Am mai inteles de la cineva ca dupa ce lipea in el dadea gelul la o parte , apoi dupa mai mult timp acesta se topea si se intindea iar peste tot si cel mai probabil misca si firele lipite sau abia lipite.
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Oricum au pozitionat rau de tot Ecu ala deasupra la motor.Inca nu am rezolvat nimic cu masina ca nu am avut timp si nici banii necesari , si momentan circul cu mufa scoasa de la egr.
  • SMirica

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Z16XEP ai rezolvat problema cu egr,ma bate gandu sa-l blindez si eu,asi vrea mai multe amanunte sa nu fac vreo prostie..un nr de teldaca se poate sa ne auzm la tel...multumesc si un an mai bun sa ai Sorin!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR