al3x_zro
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
al3x_zro
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
Crezi ca de la ala ar fi buba? eu m-am gandit sincer si scump nu e ca il gasesc aici la vreo 80 90 de euro sa zic cu tot cu immo si cheie...numai ca sa zic ca il iau si nu e ce naiba ar mai putea fi...deci si tu zici ca e ceva electronic nu mecaninc...mentionez ca ea merge rau si la relantii insa cu incalzire amotorului se agraveaza.....
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
al3x_zro
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
o sa incerc pentru ca oricum aveam de gand sa fac pasul asta pentru ca asa elemin din ecuatie niste parti esentiale...si ma pot indrepta spre alceva....mersi mult pentru raspuns si o s arevin in caz ca rezolv ceva.... 😉
nutzzu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,613 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,613
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
al3x_zro
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
M-am gandit si la varianta ta insa daca nu mai lucra o supapa de ce isi revine motorul dupa ce iei contactul...? intra intr-un regim de avarie...pentru ca intradevar bujia pare afumata......egrul l-am curatat iar acum zilele astea o sa curat si clapeta si o sa revin cu detalii oricum o sa desfac si motorul din nou sa fiu sigur ca nu e cea mecanic
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
florynbec
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,613 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,613
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
aplesa
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2008
- Mesaj Privat
florynbec
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2012
- Mesaj Privat
wargasm
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
Am avut problema asta, au avut-o multi oameni si cum am mai zis, poate fi din multiple cauze.
Bobina, bujii, ecu, egr, clapeta acceleratie sau defect la pur mecanic.
La mine a fost bobina, de atunci merge frumos, trage.
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=340
al3x_zro
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
nutzzu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
Am o astra g Z16XE si am avut aceeasi problema acum vreo luna .Mergea in 3 pistoane in mod aletoriu,uneori de cand porneam motorul,alteori se manifesta in mers.In ceea ce priveste martorii din bord,la inceput cand au inceput problemele,se manifesta astfel:cand trecam de 2000 rpm (,incepand cu treapta 3 in sus )iar ca si viteza de 50 km/h,incepea sa clipeasca "avarii motor"si simteam la pedala ca nu mai tragea motorul. Dupa ce am mers in acest ritm vreo 2 zile,martorul a ramas aprins pe tot parcursul functionarii motorului,atat la ralanti cat si in sarcina.Cu metoda pseudoagrafa imi arata eroare 0300 la inceput iar dupa ce a ramas martorul aprins definitiv arata si 0304(cred eu calculatorul localizase eroarea la cilindrul 4).
Am inceput cu urmatoarele:am desfacut si curatat EGR-mers vreo 30 km ,nici un rezultat.
Am schimbat bujiile(aveam bosch cu 4 electrozi)cu bujii recomandate de producator-flr8ldcu(sau cam asa ceva).La schimbat bujiile am observat ca bujia 4 era mai neagra decat celelalte.Credeam ca o sa-i dau foc.Dupa schimb vreo 2 zile am mers subturat (am incercat maxim treapta 4 cu 50 km/h),dupa care am desfacut iar bujiile si aceeasi problema cu bujia 4-era putin mai afumata .Am mers in continuare in acest ritm si SURPRIZA s-a stins singur martorul din bord-semn ca ,calculatorul nu mai citea eroarea(se stie ca martorul se stinge dupa un anumit nr de cicluri de functionare normala a motorului)
Dupa inca vreo 20 km parcursi am facut un drum mai lung ,mi-am luat inima-n dinti si i-am dat blana,si spre norocul meu de atunci nu s-a mai aprins martorul in bord ,motorul functioneaza normal(erorile au ramas stocate in memoria calculatorului,fara ca eu sa le sterg).
In perioada in care motorul parca era de tractor vorbisem sa incerc o bobina de pe alt motor si ma interesasem la mecanici pt a desface mtorul pt avedea daca problemele respective nu erau de la supape,garnituri sau altceva.Nu va spun la ce calcule estimative ajunsesem.........
Ma consider norocos pt ca tot ce am descris (curatat EGR,schimb bujii si verificat vizual corpul de bobine) am rezolvat singur fara bani cheltuiti la mecanici habarnisti care sunt mecanici doar pt ca au o salopeta inscriptionata ,erorile calculatorului le-am citit si interpretat numai datorita acestui forum in care gasesti solutii la mai toate problemele legate de aceasta motorizare,ocazie cu care multumesc moderatorilor si celor care posteaza solutii pertinente.
Cred ca treaba cu ECU trebuie luata in considerare doar ca ultima solutie ,desi am postat si eu pe forum cand am avut aceste probleme si unele persoane mi-au diagnosticat motorul astfel(reparat sau schimbat ECU),inainte de a ma sfatui sa incep cu ceea ce am inceput eu.
Cu respect.
al3x_zro
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
al3x_zro
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,613 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,613
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat