Vin 10 Mai, 2013 4:26 pm
Problema aparuta la masina din semnatura (218.000 km) dupa un drum pana la Pitesti cu masina si inapoi pe platforma. Cand am oprit la primul semafor din Pitesti, masina vibra grav la ralanti, specific de "mers in 3". Inspectare motor si constat ca este spart capacul de la culbutori , avand lipsa o bucata de circa 10 cm*2 chiar lanaga busonul de ulei, gaura prin care vad cu groaza ca piesa(jugul) care tine primul injector de langa distributie este rupta in dreptul surubului de prindere, injectorul fiind mai sus decat celelalte cu 1 cm. Mentionez ca nu s-a auzit sau simtit nimic in drum spre Pitesti. Revin cu masina in Bucuresti (pe platforma), caut si gasesc la dezmembrari capac culbutori si jugul respectiv, demontez toate acareturile pana dau jos capacul spart , recuperez piesa rupta ramasa intepenita(noroc chior!) intre injectorul sarit si surubul de prindere al lagarului axelor cu came si constat ca suportul injectorului("paharul" in care intra injectorul) este ridicat de la locul sau cu 3-4 mm. Am apasat pe injector moderat si a intrat la loc. Am inlocuit piesa rupta si am montat capacul intreg. Acum, la ralanti, am o vibratie(nu mare) ce nu era inaintea evenimentului . Idei?....Ce sa verific?
Mentionez ca inaintea montarii injectorului, am inlocuit O-ringul respectiv, saiba de cupru nefiind necesar sa o schimb deoarece injectoarele fusesera trimise in februarie la Endor Buzau pentru curatare(3) si reparare(1), dupa ce motorul refuza categoric pornirea la cald.