Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • razvan

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2005

  • Mesaj Privat
am auzit la cineva care are un diesel cumparat second hand ca i s-a stricat o piesa la motor si care costa super scump undeva la 2000Eu (deci a cam luat tzepa cu sh-ul). Piesa asta cica este numai la diesel nu si la motoarele pe benzina ...
turbina, injector nu stiu sigur

lamuriti-ma si pe mine ce este cu aceasta piesa, ce face ea, de ce se strica, cum se poate prelungi durata ei de viata...

de ce intretinerea unui diesel este mai costisitor decit unul pe benzina? ce se poate strica sau ce trebuie schimbat la multi km?

multumesc
Skip ads

  • wtf

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Mi se pare o aberatie, desi cine stie cat e valoarea de catalog a piesei .... din 2000eur iei vreo 3-4 motoare de la dezmembrari Laughing Laughing
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ai auzit cu siguranta o "urban legend" Laughing
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ce masina era?... un turbo pt E320 cam asa e.
Skip ads

  • razvan

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2005

  • Mesaj Privat
parca era un opel caravan, nu stiu daca astra sau vectra, iar piesa era ori turbina ori ceva cu injectie (nu stiu ce fac ele) Very Happy
o sa ma mai interesez, ca chestia asta mi-a cam taiat avintul de a considera un opel diesel sh.

ce se uzeaza la un motor diesel? si cam cit costa?
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca e vorba de pompa de injectie
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
la a mea s-a uzat pompa de apa (8 ani i-au ajuns saraca). in rest doar chestii consumabile (bujii - 1 data, o rola la cureaua de distributie, alternatorul, termostatul).
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
razvan a scris:parca era un opel caravan, nu stiu daca astra sau vectra, iar piesa era ori turbina ori ceva cu injectie (nu stiu ce fac ele) Very Happy
o sa ma mai interesez, ca chestia asta mi-a cam taiat avintul de a considera un opel diesel sh.

ce se uzeaza la un motor diesel? si cam cit costa?

*
O fi fost Astra OPC Diesel... Wink
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
hehe...slick o sa va spuna mai bine cum e cu pompa de injectie la 2000 euro......adica peste 1 sfert din cat dai pe masina....

so.... in esenta e corect. te poate costa muuult. Turbina e cam 1200 euro, si aia poate fi stricata sau pe duse
  • razvan

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2005

  • Mesaj Privat
deci este o componenta foarte scumpa caracteristica motoarelor diesel;

turbina asta ce rol are?
se poate chiar asa strica dupa 100.000km?
din ce cauze se paote strica?
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ungere deficitara

forjare

mers forjat si la scurt timp oprit motor

"particule" din aer - asa zice service-ul. adica mizeria din aer care trece Confused prin filtru
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pai numai turbina este asa de scumpa si chiar mai scumpa la alte masini. La Octavia am inteles ca este in jur de 3000 euro.. Asta e! Traiasca Opel!
Skip ads

  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
am luat turbina pt astra 1.7 cu 550 euro, nu cred sa fie asa scumpa la octavia
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Un coleg si-a luat Octavia anul trecut si dupa trei luni i s-a stricat turbina si daca nu era masina in garantie turbina l-ar fi costat 110 milioane. Minte el, mint si eu, eu am spus ce a zis el...
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
colegul tau, sau i-au tras o mare teapa (in fond, nu a luat-o ca era in garantie), sau a vrut sa faca misto de tine.
daca pe masina a dat, sa zicem 15 mii si daca turbina costa 3k, pompa de injectie ar trebui sa fie mai mult, deci 3.5k, oare cat mai ramane pt restul?
cam cat un "golan" fara turbo si pompa de injectie....
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cea mai mare greseala cand te gandesti la pretul unei piese este sa faci un total al componentelor care intra intr-o masina si apoi sa vezi ca atata face aia, atata ailalta. Piesele au un pret cand sunt livrate la fabrica de asamblare si un cu totul alt pret ca piese de schimb. Daca te apuci sa construiesti o masina din piese de schimb noi, poate sa te duca la un pret de 3-4 ori mai mare decat masina noua. Asa ca nu m-ar mira ca o pompa de injectie (mai ales daca e injectie directa) cu tot cu injectoare eventual, sa coste 2000 de euro, dupa cum nu ma mira ca o turbina de tdi sa coste 3000 (pt. cine nu cunoaste e vorba de geometrie variabila, o chestie la care Opel nu a ajuns inca desi VW o are de 8 ani).
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
ce interesant.... si eu care credeam ca si dti-ul e tot cu geometrie variabila...

si daca faci o bicicleta din piese, tot mai scump te costa, nu?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:... (pt. cine nu cunoaste e vorba de geometrie variabila, o chestie la care Opel nu a ajuns inca desi VW o are de 8 ani).


Y22DTH, Y22DTR - au turbine cu geometrie variabila din 2001. Wink
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Ai auzit cu siguranta o "urban legend" Laughing

de acord, deoarece nici pana la ora actuala nu a postat exact despre ce era vorba (tipul motorului sau piesa cu pricina)
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Virgil! Ai uitat sa pui si adaosul comercial care variaza .... mai ales ca in perioada respectiva in Constanta sa facea service la Cardinal Motors de unde iesi foarte usurat ...financiar!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR