Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Sa incheiem discutia cu "tuningul" facut in spatele blocului cu zorzoane de la metro si din alte parti gen prize de aer lipite...

Masinile astea nu va plac ? Mie unu imi plac mult mai mult decat modelele stock, chiar daca pe dedesubt au motor stock, aspectul este foarte reusit.. Cred ca de asta vorbeste si crisluca


Skip ads

  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Tuning inseamna si vopsea :

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
As avea si eu niste nedumeriri... Cati din voi au curajul sa mearga prin Bucuresti incaltat cu cauciucuri profil 40 sau 35 ? Sau poate unii de aici isi permit sa cumpere jenti lunar... De asemenea elementele de caroserie care iti reduc garda la sol in halu' asta, cat credeti ca rezista ? Inca o chestie, v-ati gandit ca niste cauciucuri de ex. 225/45 R17 puse pe o masina care "stock" e dotata cu 195/65 R15 o transforma intr-o "caruta" ca sa nu mai vorbim de stresul suplimentar din articulatii... E frumos sa-ti tunezi masina astfel dar in 2 situatii:
1. Nu traiesti in Romania
2. O scoti in weekend si numai pe drumuri bune.
Personal sunt pt. chiptuning+metode mai batranesti (modificare axa cu came, lustruire camere de ardere, tobe "low restriction"), eventual cauciucuri dimensiuni "normale" dar cu adevarat performante.
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Atunci sa isi faca cine vrea ce tuning vrea.Daca omul e dispus sa isi rupa jantele si sa isi faca praf spoilerele lasati-l sa o faca.
Nu a zis nimeni sa iti incalti masina cu gume de 35, dar unele de 50 sunt la limita comfortului pentru o masina stock relativ grea (>1300kg) fara sa necesite modificari in suspensie. Dimpotriva, punandu-i o suspensie sport o faci chiar caruta, dar chiar si asa, poate nu mergi cu masina aia zilnic prin toate gropile.La fel, nu a zis nimeni sa iti cobori garda la 1 cm de sol, dar poti sa o carenezi deestul de decent pt gropile noastre sau sa ii mai lasi arcurile 2 cm si imaginea e cu totul alta (nu trebuie neaparat sa sch total suspensia).
Si eu sunt pro chiptuning+'metode batranesti', dar imi place si designul si originalitatea de bun gust. Personal, cred ca numai vopseaua si jantele fac 50% din masina.
Si ca tot veni vorba de vopsea, inca o creatie :

Skip ads

  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Laughing Very Happy Laughing Very Happy Twisted Evil Laughing Very Happy Very Happy voi ati citit, macar, titlul topicului ???
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
radu a scris:Laughing Very Happy Laughing Very Happy Twisted Evil Laughing Very Happy Very Happy voi ati citit, macar, titlul topicului ???

Da l-am citit ! Este mega-tuning, este exact ceea ce s-a inceput sa se discute aici, adica masini puternice care arata si bine.
La un moment dat WTF iti sugerase sa deschizi tu un topic mai destept despre tuning, doar asa cum il consideri tu, si in acel moment o sa ne lansam in discutii acolo, exact pe marginea problemelor supuse de tine. De ce nu o faci?
Acum, in cele 2 poze postate de mine sunt 2 masini care nu nici zorzone, nici eleroane imense sau spoilere/praguri umflate. Sunt 2 masini standard, un Vectra 2.5 V6 de 211 CP cu niste performante pe care putine masini le au (0-100 Km/h : 7.5 sec & Vmax : 255 Km/h) si un GSI standard probabil.
Daca tie ti se pare kitch sau sorcova vreuna, sa imi spui.
  • crisluca1985

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucucresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Nici eu nu sunt de acord sa mergi zi de zi cu niste jante pe 18 si niste cauciucuri cu talonu de 30-40 si pe deasupra cu suspensii sport sa simti fiecare pietricica, dar poti sa-ti iei un set de jante cu tot cu cauciucuri cum am spus mai sus si sa le pui la un tuning show la o cursa doar sa arati ce masina frumoasa ai, sau la filmari, intalniri etc. Si in rest ai rotile vechi care ajuta chiar daca ai suspensie sport, oricum eu deja sunt as la indemanare printre gropi asa ca oricine poate sa le ocoleasca, unde se poate unde nu, nu prea te doare sufletu ca dai cu rotile vechi.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
radu a scris:Laughing Very Happy Laughing Very Happy Twisted Evil Laughing Very Happy Very Happy voi ati citit, macar, titlul topicului ???


ai dreptate chiar nu au idee de ce ai inceput topicul Smile
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
crisluca1985 a scris:Nici eu nu sunt de acord sa mergi zi de zi cu niste jante pe 18 si niste cauciucuri cu talonu de 30-40 si pe deasupra cu suspensii sport sa simti fiecare pietricica, dar poti sa-ti iei un set de jante cu tot cu cauciucuri cum am spus mai sus si sa le pui la un tuning show la o cursa doar sa arati ce masina frumoasa ai, sau la filmari, intalniri etc. Si in rest ai rotile vechi care ajuta chiar daca ai suspensie sport, oricum eu deja sunt as la indemanare printre gropi asa ca oricine poate sa le ocoleasca, unde se poate unde nu, nu prea te doare sufletu ca dai cu rotile vechi.

*
Daca ai chef sa dai (cel putin) 1000 de EUro ca sa te dai balena in show-uri urmarite cu limba scoasa de pustanii din cartier (care dupa aia vor dori, poate, sa-ti dea si o gaura...) e bisnisu' tau si probabil iti va trece cand vei implini vreo 22-23 de ani... Laughing
In rest, biata Calibra aia cu tot felul de rahaturi din plastic pe ea, cu intrari de aer inutile si joasa ca o broasca calcata de tractor, nu merci...
Restul sunt mai acceptabile...
  • crisluca1985

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucucresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Baieti pana la urma asta e un forum dedicat marcii Opel asa ca mai bine ramaneti la problemele cu masinile stock si ce sa facem sa mearga mai bine si ce probleme am avut si nu va mai bagati pe unde nu aveti treaba ca se pare ca va cam prindeti urechile.
Nu mai am ce posta aici.
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
vectraDTI: nu a zis nimeni ca sunt kitchuri, din contra ar trebui puse in alt topic, nu in unul numit "mega tuning", intre ghilimele.acest topic era pentru a ironiza, intr-un fel, discutiile aiurea in aceasta sectiune de tuning.aceasta discutie a voastra, de mai de sus, mi se pare chiar interesanta, iar daca voi vreti sa o lasati la "mega tuning"(intre ""), nici o problema din partea mea, numai ca e pacat de ea. Crying or Very sad
  • Mircea KDT

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
crisluca1985 a scris:Baieti pana la urma asta e un forum dedicat marcii Opel asa ca mai bine ramaneti la problemele cu masinile stock si ce sa facem sa mearga mai bine si ce probleme am avut si nu va mai bagati pe unde nu aveti treaba ca se pare ca va cam prindeti urechile.
Nu mai am ce posta aici.


Very Happy Hai ca esti simpatic. Usor, usor ne-ai dat de inteles ca te priccepi cel mai bine si noi suntem prea fraieri......ca sa discutam cu tine...
Se pare ca ai citit printre randuri ce-am scris eu..........

Very Happy
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Mircea KDT a scris: Very Happy Hai ca esti simpatic. Usor, usor ne-ai dat de inteles ca te priccepi cel mai bine si noi suntem prea fraieri......ca sa discutam cu tine... Se pare ca ai citit printre randuri ce-am scris eu.......... Very Happy


eu zic sa nu fii chir asa drastic Wink
  • gollum

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Ma scuzati ca va intrerup discutiile...pardon, barfele. Sunt nou pe aici si am crezut ca asta e un forum despre Opel dar m-am inselat. Sa fiti sanatosi!
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
gollum a scris:Ma scuzati ca va intrerup discutiile...pardon, barfele. Sunt nou pe aici si am crezut ca asta e un forum despre Opel dar m-am inselat. Sa fiti sanatosi!

???
  • Mishu

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Laughing Tare faza:D Very Happy Laughing
  • Al3xius

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2004

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Asta ca sa nu uitam legendarele (doua) dungi albe de 10-15 cm. latime de la capul la coada caroseriei si care ai da un aer de sconcs...



si sa nu uitam ca acele dungi cu "aer de sconcs" erau folosite la viper-uri... Rolling Eyes
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Care credeti ca este ordinea in care se incep imbunatatirile ce vizeaza marirea performantelor unei masini - tuning?
Ex. Eu as incepe cu modificarea suspensiilor, a evacuarii (nu sunt adeptul celor foarte zgomotoase)... jantele si cauciucurile sunt importante in acest sens?
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
spuneti-mi va rog parerea voastra, daca aveti timp sa va uitati peste:

http://www.geocities.com/ca...-Aerodinamica.htm

Salutari.
  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@calfianu foarte interesant, good work!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR