Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • AudiRS6

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Mi-a oferit cineva o agila de 1,2 ; 2Xairbag, AC, geamuri electrice pe fatza, 66.000km, spoilere in culoarea caroseriei(rosie), 3500euro, masina este din 2001, cumparata de noua in Romania, si a fost condusa doar de mama acestui tip; mi-a zis ca nu a avut nici un accident cu ea si ca e in stare buna.
Acuma intrebare intrebatoare: ce probleme poate sa aiba? ca dupa mine la 3500 euro e un chilipir.
Mentionez urmatoarele:
1. inca nu am vazut masina, deci daca vopseaua arata nashpa atunci e clar de ce 3500
2.ma pricep la date tehnice(mecanica) la masini cat politicienii la politica, adica DELOC

deci in final va rog, daca aveti timp si chef, sa-mi ziceti ce probleme ar putea avea agila asta; la ce sa fiu atent daca o iau; ce sa-l intreb mai exact pe tip?, am vazut multe discutii despre sonda lambda(dar vad ca apar probleme la asta doar dupa 100.000km ceea ce nu e cazu aici) si despre debitmetru; cand ma duc sa vad masina am zis ca-l intreb de distributie...dar citind pe aici am aflat ca distributia nu e pe curea ci pe lant, ceea ce e bine:D
astept raspunsuri
merci

Vlad
Skip ads

  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Te poti ghida citind aici: https://www.clubopel.com/vie...ight=aleg++masina
Bafta!
PS Mi se pare cam mic pretul Shocked
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@AudiRS6 bine ai venit pe forum. Eu am Agila de 1.0l si trebuie sa-ti spun ca as fi vrut sa cunosc opinia unui detinator de asfel de vehicul,dar atunci nu descoperisem acest forum. Totusi din experienta mea cred ca in primul rand va trebui sa ridici capota si sa tragi cu ochiul la:
-aspect general, starea de intretinere (curatenie), nivelele de lichid de frana si racire (antigel roz-portocaliu la nivel)
-aspectul bateriei (borne oxidate sau murdare, starea cablelor si cuplelor), nivelul de electrolit la semn
-scoti joja de ulei si uleiul trebuie sa fie la nivel maxim.Vezi aspectul uleiului si miroase-l.Un ulei exagerat de negru nu-i de bine.De asemenea nu-i de bine daca nu este la nivelul maxim.
-baga un ochi si dedesubt cat poti de mult si vezi umectari sau pierderi la baie de ulei,imbinari,cutie, planetare
-verifica starea burdufurilor de cauciuc la planetare,directie (nu crapate ,rupte sau imbatranite)
-verfici starea cablelor electrice si a cuplelor precum si toate furtunele ca aspect si uzura (crapate)
-starea curelei de pe fulia motorului
-starea farurilor si a luminilor
Pornesti motorul si asculti:
-zgomote ciudate la demaror
-masina trebuie sa porneasca la prima cheie indiferent cat de frig este afara
-in relanti dupa vreo trei minute asculti sa nu apara un zgomot exagerat de "diesel" poate face tacaneala de tractor.O mica tacaneala face ea dar tocmai aici trebuie atentie sa nu fie exagerata.
-inainte si dupa start urmaresti starea semnalizarilor din bord.Dupa pornire trebuie toate becurile din bord sa ramana stinse.Daca frana de mana este trasa atunci ai aprins becul specific si nimic altceva.
-vezi starea comenzilor electrice:lumini,semnalizari,dezaburire luneta, AC-ul daca are,incalzirea oglinzilor daca are,ventilatorul de incalzie/racire,starea si aspectul bordului.TID-ul,etc.
-vezi sa nu fie umblatura pe la airbaguri(starea si aspect capace airbag)
-aspect interior stare scaune,manevrabilitatea lor,aspect tapiterie
-starea de oprabilitate a geamurilor si oglinzilor
-starea de operabilitate a stergatoarelor pe fata si spate si spalator
-vezi ca la masinile astea cuplarea in viteza este mai festa adica merge un picut mai greu ca la alte masini.Este normal dar nu trebuie sa intre in viteza exagerat de greu.
-mergi in spate si vezi la esapament sa nu scoata fum(aburi da) si sa nu fie innegrita
-vezi jantele si cauciucurile corecte si in stare buna
-aspectul caroseriei la imbinari,praguri,aripi eventuale reparatii mascate, starea si aspectul general al vopselei
-aspectul geamurilor, parbriz, luneta
-starea chederelor si modul de inchidere usi si haion
-actele in regula.owner manual(daca are) si CAR PASS un cartonel ca un card cu toate codurile masinii.
-cheia de contact eventual si a doua cheie cum ar fi normal.Cheile in buna stare si nu fortate
Poate ca mai sunt si altele oricum bafta si sa o stapanesti sanatos.Daca ai noroc sa nu fie probleme majore dupa aceea atunci poti spune ca a fost chilipir.Totusi ochii mari la pretul asta sa nu dai dublu dupa aia pentru "mici" corectii.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pretul este suspect tare ! Oricum merita sa o vezi ca sa fii cu sufletul impacat. Pretul la ea daca este ok ar cam 6000 si 6800 daca e superintretinuta. De exemplu una de 1L porneste de la 5000 cam "aranjata" si 5800 a mea care ca stare tehnica rupe tot.
Ca sfat : citeste toata sectiunea, asa vei afla mult mai multe. Ai info cum nu vei gasi pe alte forumuri sau sectiuni.
Mergi la intilnire cluj si vezi care se pricepe la testat o masina, are relatii etc, faci o diagnoza la ea, o pila la ITP ca sa vada noxe, frine, bucsaraie...acolo dai si tu un ciubuc de 20-30 lei dar spune ala tot !
Daca ti se pare ok masina imi dai pm sau tel si pornim verificarea finala, se face cu telefonul dar mai vorbesc si eu in Cluj, am mina lunga Laughing .
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Referitor la starea vopselei, daca masina nu a suferit accidente dar prezinta zgarieturi superficiale, un polish rezolva aproape tot.
La pretul asta poti sa accepti si diverse uzuri mecanice (rulmenti, bucsi, placute si saboti frana, pompa apa, chiar si sonde sau debitmetru) .
Parerea mea este ca mai bine mai ,,bagi" tu ceva bani (chiar si 1000 euro) dar sa cumperi tu piese noi in perfecta stare de functionare decat sa cumperi o masina de 5000-6000 euro care merge ,,super" si dupa 15000 km sa inceapa cu defectiuni.
Dar intru-cat spui ca nu te pricepi la mecanica situatia este un pic mai complicata in sensul ca in service-urile cu pretentii o sa te jupoaie aia de bani chiar daca o sa schimbi doar bujiile. Si lucrul asta ar avea o solutie in sensul ca ai putea gasi un mecanic bun (de exemplu Dan Cuciureanu de aici de pe forum) la care ai putea face o reparatie capitala la preturi decente.
Atat sa ai grija ca masina sa nu aiba probleme grave care presupun multi bani.
  • AudiRS6

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Merci pt toate raspunsurile !
iata inca un motiv pt care e bun internetu Smile

Acuma ramane sa vad masina. Cand am io timp nu are ala si viceversa; dar pana atunci mai trebe sa-mi vand si masina ... un bolid numit Matiz. Cine ar fi crezut ca daca vand Matizu pot lua o Agila (sa zicem ca e in stare buna); azi ma duc sa-i schimb distributia la matiz (61.000km) si ceva pistonash la frana si dupa aia o sa fie bun de vanzare.
Va anunt daca apare ceva!
Inca o data multumesc!

Vlad
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ceva nu se leaga la masina asta de care spui tu.Si anume ca "E cumparata de noua din Romania" . Dupa umilele mele cunostinte aceasta masina(Agila) nu s-a comercializat in reteaua Opel Romania. Daca ma insel va rog sa ma contraziceti. Daca nu eu iti zic sa iti ei gandul de la ea.
Daca vrei cea mai buna agila din tara(si nu mint cand spun asta) vino si vezi-o pe a lui Dan.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Aici pot sa te contrazic in sensul in care cunosc personal pe cineva care a cumparat agila ,,de noua" din romania (am vrut sa o cumpar apoi am aflat ca respectiva masina a fost rasturnata si reparata pe casco). Oricum prefer o masina cu 150000 km rulata si intretinuta afara decat una cu jumatate de kilometraj facut in romania (asta la acelasi pret - la 3500 euro nu mai conteaza kilometrajul, poate sa fie facut si pe creasta Fagarasului Very Happy)
Skip ads

  • AudiRS6

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Smile
azi, am primit o bomba: am fost cu matizu la service sa-i schimbe cureaua de distributie si sa schimbe nu-stiu-ce ce pistonash la frana; mecanicu (il cunosc) a zis ca: 1. masina are minim 100.000km cu toate ca in bord are 61.000; 2. cand sa inlocuiasca pistonashu ala a vazut ceva problema...cineva, inainte de a o cumpara noi, a bagat ceva plastic intr-o gaurica p'acolo si s-a infundat ceva (nu stiu ce ca nu ma stiu) 3. cica curgea lichid de distributie(daca bine am inteles); 4. cablu de la frana de mana sta sa se rupa; 5. la fel ca si cablu de la schimbator; 6. trebe segmentat motoru ca manca ulei; 7. iarasi ceva senzor cica e pe duca; 8. o roata joaca mai ceva ca Lambada; 9. o piesa de la motor(ceva capac de plastic) era pus asa doar de forma, nu era insurubat deloc; ... deci vrea cineva s-o cumpere?Smile) ... sincer mie mi-a pierit tot chefu pt masini second hand ... eu n-am fost in tara cand au luat ei mei masina ca eu o bagam la un service s-o vada cineva. Inca tot nu am vazut agila aia, incerc maine sau poimaine sa stabilesc o intalnire, dar dupa cate mi-au auzit azi urechile la service imi imaginez ce-o sa aud daca ma duc cu agila aia in service.
Ma scuzati ca am adus vorba de masinutza asta numita Matiz! pe un forum OPEL

Vlad
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut. dupa lungi discutii si cercetari am ajuns la concluzia ca vreau o agila, dupa ce am studiat si alte masini la pretul unei agila SH. o voi procura cel mai probabil pe la sfarsitul lunii ianuarie a anului 2008. m-am hotarat cu privire la dotari (full option, nu alb si nu rosu), dar nu stiu ce motor sa aleg. 1.0, 1.2, motorina, benzina? eu o voi folosi mai mult in oras (iasi - trafic destul de intens), dar voi iesi cu ea si in afara din cand in cand.
as vrea sa stiu ce-mi recomandati, care e mai bun. eu as opta spre un 1.2, pentru ca 1.0 cred ca e cam lenes, dar nu stiu daca sa merg pe varianta pe benzina sau pe motorina. ma intereseaza bineinteles si economia combustibilului, desi nu stiu daca e mare diferenta intre benzina si motorina.
  • Ryco1

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2002 1200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu iti recomand benzina la 1200 Idea
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu am Agila de 1.2 l, nu am condus niciodata o agila cu alta motorizare, ceea ce pot sa-ti spun sigur este
ca cea de 1.2 l cam ,,pisca" la consum in mediul urban (sub 8l/100km foarte rar mi s-a intamplat si asta in
conditiile in care orasul meu nu este extrem de aglomerat, explicatia consta si in faptul ca fac drumuri de pana in 2km si motorul nu prea apuca sa se incalzeasca).
Un punct forte pt. motorizarea de 1.2l este prezenta instalatiei de AC. (nu stiu sigur daca exista si motorizari de
1l care au AC). Cele diesel ar fi de preferat dar cred ca preturile de achizitie sunt ceva mai mari si deasemenea
si cheltuielile cu intretinerea.
Skip ads

  • ogica

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2006

  • Mesaj Privat
sal. uite ce agila frumoasa am de vinzare :d
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21748
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ogica a scris:sal. uite ce agila frumoasa am de vinzare :d
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21748


da, imi place Very Happy, este exact cum vreau eu ca si echipare, numai ca eu voi avea banii undeva pe la sfarsitul lunii ianuarie. momentan sunt in faza de documentare.
  • mocca

  • Mesaje scrise: 512
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
1.2 benzina cred ca e ideala pentru oras Wink

Happy new year !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ogica a scris:sal. uite ce agila frumoasa am de vinzare :d
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21748

Aveam pe undeva o poza cu o teava esapament, a ta e neagra dupa cum vad, deci consum ulei....iar daca tacane si asta cam este cam sigur, are cam multi km....
Chiar ma iintereseaza una de 1,2l ca afara ma putin incomodeaza asta de 1,0, daca e a ta buna ma contactezi, nu am chef sa mai vad o epava si sa imi arati ca e lustruita....
  • ovidiu.SB

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pt moderator daca imi este permis, i-as sugera si un topic la DE VAZUT numit : Vreau sa imi iau o Agila noua Smile pt ca, noua AGILA chiar arata f. bine si din acest an e disponibile si in Romania.


  • vilecristian

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am o Agila 1,3 cdti diesel din 2005, problema e ca nu stiu mai nimic despre ea, si din cate vad discutiile generale sunt numai despre Agilele pe benzina.

Daca exista pe acest forum cineva care are informatii despre motor, etc ii multumesc anticipat.

Nu sunt multumit de aceasta masina.....sunt supermultumit in conditiile in care am rulat in dec-ian-feb aproape 8000 km in UE fara nici cea mai mica problema....ultima masina a fost un logan pe motorina dar dupa parerea mea nu exista comparatie.
  • COSmaster

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Sal. Vreau sa imi iau Opel SH si am o intrebare...se poate da kilometrajul inapoi si sa imi iau tzeapa? Sad ..si cum imi pot da seama daca a fost schimbat? va rog ajutati-ma
  • doggz

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Mda...nu stiu, aveam mai buna parere despre masinile nemtesti, sincer, si stiam ca Opel e ruda mai saracuta a lor, dar sunt total dezamagit de aceasta marca...e praf..., nu se poate asa ceva, sa se strice in halul asta, la cateva luni taica-miu tre sa repare ceva la ea...parca-i Dacia sau Renault...vorbesc de o Opel Agila de 1.2, full, 2005. Erori la bord la greu, curata senzorii aia toata ziua, cu teste cu porcarii...haide frate astea-s masini, pe bune acum...nu mi-as lua Opel in viata mea...
Sapt trecuta am fost la mare cu ea, nu zic... am mers bine cu ea 130-140 pe autostrada, cam inalta si fara stabilitate deloc, consum cam 7-8, maricel zic eu...si cand m-am intors, in oras, mi s-a pus o roata pe fata de-a curmezisul, se slabise un surub la un pivot pe fata, nu vreau sa ma gandesc ce se intampla pe autostrada...
Nu mai zic ca si mecanicul meu are tot o Agila, de 1.0, tot asa, erori la bord...fa-i teste, curata senzori, cateva luni a stat cu ea in fata blocului...si era de fapt din ECU...iar acum sta si se uita la ea, ii trebuie alt ECU si ala e vreo 40 de mil, aproape 30% din val masinii...
-----asa ca daca stiti pe cineva care vinde un ECU de o Agila 1.0, v-as fi recunoscator...

Deci in concluzie, sunt dezamagit total de aceasta marca, nu vb de caroserie dar...proaste motoare...eu personal am o Honda Crx Del Sol 1.6 VTEC, 125 cp, nu are 2-3 ani ca Agila tatalui meu, are putin mai mult, doar vreo...15 ani, o am de vreo 2 ani...dar in afara de benzina si schimb de ulei, eu n-am facut la masinutza aia nimic, sa nu mai punem ca e o masina sportiva, si motor de turatie, turat la 6500-7000 de ture frecvent, (la 4500 intra VTEC-ul iar la 6700 am cuplu maxim), ...nu se compara, japonezii, dupa parerea mea sunt extraterestrii....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR