Ai uitat parola?


  • danzog

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Vladuli,nu ai specificat ce capacitate cilindrică are motorul sau ce putere(kw).
Sugerez să citești toate cele 10 pagini ale acestei rubrici. Dacă ,după ce le citești,nu ești lămurit și lucrezi și în Germania,cel mai bine ar fi să te deplasezi împreună cu un prieten(coleg de serviciu,etc.) cunoscător în ale autoturismelor la adresa ,,bunicuței,, și să faceți o evaluare prealabilă a mașinuței din punct de vedere tehnic ,estetic și al dotărilor(aer condiționat,geamuri /oglinzi electrice,proiectoare ceață,,bare portbagaj,jante aliaj,etc.).
Chiar dacă ar avea nr.de km menționat de tine(vezi carte service) și dacă mașinuța nu a mai fost pornită de câțiva ani,poate a avut sau are probleme la motor sau alte probleme de natură tehnică ,care implică ulterior costuri mari de reparații din partea ta.
Verificați-o , testați-o la drum! După aceea faceți o analiză calitate/preț și iei o hotărâre comparativ cu prețul și caracteristicile tehnice ale altor autoturisme de același tip de pe piață.
Referitor la serviciile inspecției tehnice periodice în Germania sau de asigurări RCA ,nu cunosc prețurile dar le poți afla interesându-te la sursă.
Dacă prețul total (=prețul itp (inspecția tehnică periodică nu este una și aceeași cu revizia tehnică) + preț asigurare+ preț înmatriculare provizorie+ prețul Agilei) ar fi între1800- 2100 euro,faci o afacere foarte bună.
Nu uita și de norma de poluare la care este sau va fi încadrată în urma ..reviziei tehnice,,. Este foarte importantă.
  • vladuli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila Y16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Pe masina cere 1200 euro, cu conditia ca eu sa ma ocup de inspectia tehnica, care am inteles ca ar costa minim 300 euro. Cu toate documentele, probabil voi ajunge la 2000 in final. Stiu ca masina a fost bine intretinuta, menajata chiar.
Multumesc foarte mult pentru raspuns.
Detaliile tehnice le voi avea luni. Voi reveni, atunci, cu informatii.
  • berbecul

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa nu stiu din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
daca faci itp in germania ia in considerare ca masina trebuie sa fie cum a iesit din fabrica , nu ma refer la curatenie , ci noxe , frine..............
  • vladuli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila Y16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Un prieten al proprietarei a inspectat masina, si a spus ca va costa minim 300 euri cu inspectia...
  • danzog

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Atenție !
De obicei persoanele din anturajul vânzătorului, țin cu ,,ursu,,.
  • vladuli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila Y16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Va trebui sa imi prezinte chitanta,desigur
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Mai bine o urci pe platforma si o aduci in tara. Tot acolo ajungi. 150 dus, acte si benzina de intors plus revizie...Macar stai fara griji ca nu te usureaza aia pe acolo de bani. De obicei cam asa se procedeaza acum, poze si filmari trimise pe net, placut, vorbit cu nenea care tracteaza si in cateva zile e acasa cu tutu pe numele tau.
Problema este ca masina a stat...adica: anvelope, bucse, amortizoare, multe repere de cauciuc sunt dospite, probabil discuri si tamburi varza, daca a stat afara e si mai nasol, daca uleiul sta de vreo 11 ani in motor atunci nu e de bine, samd. Bine, acum depinde si de tine cum vrei sa circuli. Daca nu te deranjeaza niste anvelope coapte si iesite de peste un deceniu din fabrica...E adevarat ca si daca motorul are 36 mii este un avantaj.
Totusi este o masina de 11 ani.
  • berbecul

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa nu stiu din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
cea mai buna solutie este sa o puna pe platforma , nui trebuie facut tuv acolo , dar daca vrea sa circule acolo mai bine cauta una cu tuv de germania valabil
  • vladuli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila Y16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Masina sta in garaj. Am inteles ca ultima stampila TUV este din 2012.
Ne-am inteles ca proprietara sa solicite TUV, si sa-mi comunice pretul acesteia. In cazul in care pretul este prea mare, voi renunta la masina.
Am vazut masina. Este curata si bine intretinuta. Asta insa nu garanteaza starea tehnica. Are motor de 1,99.
An 2003.
  • vladuli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila Y16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Motorul de 1,9 este avantajos ?
  • berbecul

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa nu stiu din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
motor de 1.9 pe aghila ? nam auzit asa ceva , poate 1.199 , in privinta asigurari cred ca in jur de 50 euro pe luna , depinde
  • danzog

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Verifică mai bine capacitatea în brief. Presupun că este vorba de 1199 cmc și nu de 1,99. Dacă este de 1199 cmc ,este motor bun (55kw=75cp) în 4 cilindri. Varianta cu platforma sugerată de 2kappa este mai bună și-ți explic de ce:
- în decembrie 2012 la RAR România pt. verificare+autentificare+omologare+ ITP+carte identitate autovehicul+etc. ,pt.Agila personală din 2001 ,motor 1199cmc,norma poluare euro 4, prețul plătit a fost 420 lei=93 euro(la cursul de atunci);
-taxa de poluare la ANAF = 421lei =93,5 euro;
-traducere acte germană/română =100 lei=22 euro;
-la Poliție,taxa înregistrare+documente fișă înmatriculare+numere înmatriculare(40 lei-nu am luat preferențiale)=60 lei=14 euro;
-impozit Primărie/an=45 lei=10 euro;
-asigurare RCA/6luni=120 lei=27 euro.
Total aproximativ = 260 euro. Am plătit suma menționată fără a avea nici un fel de probleme de natură tehnică la autoturism.
Pentru Agila pe care tu intenționezi să o cumperi:
-La suma totală menționată adaugă transportul cu platforma în România: 260+ 150= 410euro.
-Total final : preț Agila + taxe de înmatriculare enumerate și costuri de transport platformă = 1200 euro + 410 euro= 1610 euro.
Este un preț foarte bun în măsura în care nu vei avea nimic de reparat sau înlocuit la mașinuță (să ai în vedere ce a menționat 2kappa).
Dacă am greșit ceva ,solicit colegilor de Club să mă corecteze.
  • vladuli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila Y16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Imi cer scuze. Am citit gresit capacitatea motorului. Este vorba de 1,199.
Marti va fi dusa la verificare tehnica, apoi voi fi anuntat despre costuri. Vreau sa o pot inregistra aici, desi costa mai mult decat as inregistra-o in Romania.
Ultima revizie a fost in 2012. De atunci, am inteles ca nu a mai fost pornita. Sper sa nu am surprize foarte neplacute legate de piesele ce trebuiesc schimbate. Nu dispun de prea multi bani.
Pretul Agilei este 1200 euro, insa tuv si tot ce presupune, eu voi plati. Asa m-am inteles cu proprietara. Deci la acest calcul anterior, 1200 +410, adaug tuv. Sper sa fie ok, in fial.
Azi am fost intrebat daca am drept de sedere aici. Am anmeldung facut, insa domiciliul meu definitiv ramane inRomania. S-ar putea sa intampin probleme cu actele. Imi spunea cineva astazi, ca ar fi o problema cu adresa mea stabila, de Romania.
Totusi, intreb : pot cumpara masina, apoi sa astept doua luni cu inmatricularea ( pana in februarie nu pot veni in tara) si sa o inmatriculez in Romania ?
Multumesc pentru raspunsuri.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pai daca nu ma insel, nu conteaza pe numele cui este facut actul, poate sa fie sotia care este in tara sau bunicul, samd. Cand ajungi in tara o cumperi de unul din cei mentionati. Platesti taxe si impozite, asigurari in Germania ca sa nu ai probleme dar trebuie sa achiti si ceva in Romania la financiar sau sa o treci pe numele tau sau cam asa ceva. Poate gasesti pe cineva mai priceput ca mine.
Banuiesc ca vrei sa o conduci cu bagaje la intoarcere de te ambitionezi sa faci tuv.
Din proprie experienta, minim 500 euro bagi in orice masina indiferent de anul de fabricatie la momentul cumpararii. Daca e veche pica piesele, daca e noua gasesti ce: ba niste jante, ba niste folie, ba niste kitsch-uri pe care le dai jos dupa un timp.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Inmatricularea, asigurarea si inspectia tehnica in Germania costa enorm, acum nu stiu daca poti ca rezident si bla bla. O urci pe plaforma si o aduci in tara. Aici totul este muuuult mai ieftin.
Este o vorba, dintii si masina se fac in tara.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Vladuli,
procedează întocmai cum sugerează moderatorul , d-l Dan Cuciureanu.
Cumpără mașinuța așa cum este(1200 euro) fără să-i faci TUV dar verific-o să funcționeze minim corespunzător(motor,direcție,frâne,lumini),găsește-i acolo un loc de parcare protejat până în februarie 2015 când,o urci pe platformă,o aduci în România și aici o pui în circulație (înmatriculezi) la costurile menționate anterior.
  • vladuli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila Y16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt de acord, asa este mult mai bine. Insa, din cate stiu daca in doua saptamani am timp suficient sa rezolv cu toate actele ( durata concediului meu).
Plus de asta, daca o voi folosi aici, pe viitor, voi pati ceea ce a patit un coleg roman : acesta a venit cu masina din Romania, nu a folosit-o, a stat automobilul frumos in garaj luni bune. Apoi a primit invitatie din partea politiei, sa se prezinte cu actele masinii, pentru a plati impozit, deoarece are calitate de rezident.
Imi puteti spune cum se procedeaza pentru aducerea masinii in Romania? Imi puteti recomanda pe cineva serios?
Multumesc.


Ultima modificare facuta de vladuli la Mar 09 Dec, 2014 11:16 am
  • berbecul

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa nu stiu din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
in germ ai voie cu nr romanesti 3 luni , poti merge si mai mult dar la risc , vad ca nu esti hotarit ce faci cu ea ori.....germ..........ori ............rom....., cu anmeldungu nu cred ca ai probleme , aia este o adresa , tu faci ce vrei cu masina esti cetatean european si ai drepturi
  • vladuli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila Y16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Eu voi lucra aici pe parcursul anului 2015. De aceea sunt putin nehotarat, cum e mai sigur sa procedez.
  • berbecul

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa nu stiu din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
iao pe numele meu si da mi adresa , ha.ha. glumeam, decidete ce faci cu ori-ori

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata