Ai uitat parola?


  • berbecul

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa nu stiu din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
cind am fost pe acolo nu mam lovit de problemele tale dar daca vrei ajutor intra aici http://consilierjuridicgerm...-1/#comment-34878 , poti cere sfaturi mai la obiect , sper sa ti fie de ajutor
  • vladuli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila Y16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Astept raspunsul cu privire la costurile tuv-ului, apoi va transmit detalii.
  • vladuli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila Y16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost anuntat ca TUV-ul ma costa 150 euro, plus cauciucuri de iarna ( sunt prea tocite cele actuale), care ma costa 200 euro. Va tin la curent.
Multumesc.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Ești pretențios .
Te vei scărpina la buzunare până te va ustura în c.. !
1550 euro + ..............................................................................


Ultima modificare facuta de danzog la Mar 09 Dec, 2014 9:05 pm
  • vladuli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila Y16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am de ales. Deoarece , dupa 3 luni de sedere aici, se cere inmatricularea masinii in Germania + plata impozit.
Deci, vreau-nu vreau, tot le voi face.
  • vladuli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila Y16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Se pare ca nu pot inmatricula masina aici. De la primarie mi-au spus ca nu am drept de sedere aici, prin urmare nu este posibil. Voi aduce ,asina in tara si voi face toate actele in Romania.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Inmatricularea, asigurarea si inspectia tehnica in Germania costa enorm, acum nu stiu daca poti ca rezident si bla bla.

Se pare ca am avut dreptate, faci act vanzare-cumparare, pe platforma si aici pigulita, platesti asigurare pe 1 luna, scoti nr rosii dupa care ai drept de circulatie la RAR etc.
  • vladuli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila Y16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Eu pot veni la sfarsitul lunii februarie. Atunci cum sa procedez? Tin masina in garaj doua luni, apoi fac asigurare si scot numere? Daca actul de vanzare-cumparare eincheiat in decembrie 2014, va fi vreo problema, daca solicit asigurare de-abia in februarie?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Aduci masina pe platforma si nu trebuie sa fie asigurata sau cu revizie in Germania si o bagi in garaj, nu circuli absolut deloc pe drum public cu ea, in curte poti. In februarie 2015 sau 2020 Laughing faci asigurare si scoti numere rosii.
  • vladuli

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila Y16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Mersi mult. Sarbatori fericite!
  • papiu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt mai nou pe aici deci: SA TRAITI!
Doresc sa-mi cumpar un opel Agila (am avut un astra care in urma unui accident a iesit cam "sifonat"-si eu la fel), imi place marca opel si ,nu stiu de ce ,dar imi place ffffffffff. mult opel Agila .Peste cateva luni-cand am sa pot conduce din nou(cum am spus sunt si eu cam "sifonat" de la accident) intentionez sa-mi achizitionez unul-de preferat nerulat in tara si nedumerirea mea e urmatoarea:
De cand se fabrica Agile cu euro 3 si euro 4? Pe siteuri-le de vanzari auto am vazut ca sunt Agile cu euro 4 din 2001 sau cu euro3 din 2003. Daca in actele din Germania(sau din tara de unde vine masina) scrie ca e euro 4 , la noi(RAR) o incadreaza in aceeasi norma de poluare? Care spuneti voi , posesorii de Agile, ca sunt punctele forte si cele slabe la Agile?
Cu banii pe care-i am ma incadrez la o masina din 2001-2003. Credeti ca merita(neinmatriculate si cu posibilitate de a scoate 3 randuri de numere rosii am vazut ca m-as incadra ca pret -1100 pana la 1300 euro)?
Multumesc pentru raspuns.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
ARR o încadrează în clasa de poluare E3 sau E4 (identic ca în brief-ul german) numai dacă în urma verificărilor efectuate în vederea înmatriculării concentratia de CO2 din gazele esapate nu depăseste standardul stabilit la nivel european pt.clasele mentionate(exemplu:pt.E4=maxim156g CO2/km parcurs). Dacă Agila pe care o vei cumpăra figurează în brief-ul german E4 dar la verificarea ARR depăseste concentratia standard pt.această clasă,va fi ,,retrogradată,, E3.În cazul acesta taxa de mediu te va ,,frige,, bine la buzunare.Ca să te convingi singur care sunt costurile comparative între clasa E3 si clasa E4,foloseste formula de calcul pt.taxa de mediu ANAF(o găsesti pe net sau într-una din rubricile de pe forum dacă o cauti).
Despre punctele slabe si cele forte ale modelului Agila A(2000-2007) ,nu prea înteleg la ce te referi pt .că asta tine de temperamentul, atitudinea, stilul si educatia fiecăruia referitor la implicarea în exploatarea,întretinerea si repararea autoturismului.
Ai mai cerut sugestii la rubrica ,,Agila 1.0 vs. Agila1.2,,.
Ca să-ti faci o părere generală,citeste integral cele 12 pagini ale acestei rubrici ,coroborează aceste informatii cu cele pe care le primesti de la un detinător veteran de Opel Agila din Cluj si în acest fel îti faci o analiză proprie si poti lua o decizie bună.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu daca ma insel dar parca nu. Agila cu Z la motor este numai euro 4 din cate am mai citit si eu.
Nici asta cu daca e euro 4 o trece la euro 3 nu o stiam. Stiam ca, corespunde sau nu corespunde.

@papiu, ca orice masina, plusuri si minusuri in functie de utilizare. Un minus pt unii este nr locurilor.
Importanti sunt nr km, intretinere, revizii, stare generala.
Bafta!
  • papiu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc de raspunsuri ,adevarat e ca am mai cerut lamuriri si la Agila 1.0 vs Agila 1.2 (din greseala am postat aici aceeasi intrebare,aproximativ-SCUZE).
Raman aici si va cer parerea : De ce credeti voi ca Agilele care sunt in Romania neinmatriculate sunt la preturile din Germania , desi logic ar trebui sa fie mai scumpe(o Agila din acelasi an si avand aprox. acelasi nr. de km ,aceleasi optiuni e 1100-1300 pe site-ul mobile.de la care daca adaugi transportul pana in Romania ar trebui sa fie cam la 1400-1500 , aprox. aceeasi masina o gasesti in Ro tot la 1100-1300). Oare sunt "cosmetizate " pentru vanzare(au fost lovite sau au avut defectiuni la motor)? Merita sa o cumpar din RO sau mai bine sa ma duc eu pana acolo cu cel care o aduce(adunand la pretul masini si cheltuielile de deplasare ale mele)? Sau mai bine o duc la un service pentru diagnoza-inainte de a o plati? Astept parerile voastre.
In legatura cu punctele forte si cele slabe - la ce ar trebui sa fiu mai atent la achizitionare(praguri,aripi......................)
Multumesc.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
@2kappa:S-ar putea să mă înșel dar am o cunostință care s-a dus la ARR cu un Opel Astra Caravan motor benzină 1200 din 2000,în brief E3 si după verificare noxe a fost încadrată în acte E2.O cumpărase cu 1400 euro si l-a costat numai taxa de mediu 2800 lei(650 euro),aproape 1/2 din prețul mașinii.El se bucura că o cumpărase ieftin.
@papiu:Deplasarea în Germania pt. a o cumpăra, te va costa destul, îti vei cumpăra ceea ce vrei dar să nu crezi că toți nemții sunt fraieri, vând mașini bune(fără probleme!) la preturi mici.Prețul Agilei creste în funcție de nr. mic de km rulați,istoric service, dotări( aer conditionat,geamuri+oglinzi electrice/încălzite,proiectoare ceată,bare portbagaj,jante aliaj,radio-cd,scaune reglabile pe înăltime,tahometru,etc)motorizare,nr.proprietari anteriori.Sunt Agile care nu au dotările mentionate(fără aer conditionat,geamuri si oglinzi actionate manual,radio-casetofon,fără bare portbagaj ,fără proiectoare ceată, jante tablă,fără tahometru). La elementele caroseriei oricum vei fi atent dacă au urme de accident si se va observa dacă au fost ruginite,lovite/revopsite si aliniamentul acestora.
Motorul,cutia de viteze/timoneria,sistemele de directie,frânare,lumini,climatizare le verifici la probă.
Oricum Agila este masina care satisface multe pretentii(impozit anual+asigurare mici,costuri rezonabile întretinere,consum mic carburant,confort+spatiu interior suficient). Succes !
  • papiu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc. Un vecin(stau la bloc si nu am garaj) zicea ca daca o cumpar si o tin in parcare (fara nici un fel de numere) s-ar putea sa iau amenda . E adevarat? Poate o voi lua mai repede decat pot eu conduce (verificarile necesare le voi face cu un prieten care e sofer profesionist) urmand sa scot numere rosi cand voi putea conduce din nou, tot atunci urmand a merge la RAR si a o inmatricula,dar mi-e sa nu iau amenda pe degeaba.
La ce a spus @danzog subscriu cu totul cu mentiunea ca a ma duce eu sa o cumpar nu o fac pentru ca nemti sunt fraieri , ci pentru a vedea eu starea masinii(fara cosmetizari) si pentru a fi sigur ca nu a rulat in tara , dar ma intereseaza la masina ffffffffff mult sistemele de siguranta(daca nu aveam airbag in urma accidentului poate eram la 2 m sub pamant) cum sunt airbag-uri si abs. La o masina , daca nu are in bord martor luminos pentru abs atunci nu are abs? sau sunt si care au abs fara martor in bord? Din cate am vazut la Opel Agila de dupa 2000 cam toate au abs si airbaguri.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,159
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Va recomand sa examinati si interiorul tevii de esapament,
pt. un motor care nu consuma ulei acesta trebuie sa aibe
culoarea cat mai aproape de aspectul metalic (gri-argintiu).

Ca sa verificati prezenta ABS-ului, ridicati capota si in partea
stanga (sub debitmetru) trebuie sa gasiti unitatea ABS (un
motor cu distribuitor si conducte ca cel indicat in foto):

  • papiu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult pentru aceste sfaturi...................
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am Agila din 2005 fabricata 2001, cred ca era prima sau a doua din Iasi atunci. Evident ca am dat o caruta de bani pe ea, avea doar 4 ani si 86,000km, impecabila si dotari cam minime. Dar ma bucur ca nu am cautat cu cucurele care iti fac viata grea, ce e simplu nu te lasa in drum.
Sa mergi in germanica pai 500euro se duc lejer.
Mai bine cumperi una din tara dar o verifici sa nu fi fost lovita tare si ai sasiul stramb, sa nu pape ulei (teava de esapament curata de o poti linge). Ca tacane asta este, schimbi distributia si gata. Km din bord reali sa nu visezi ca de aici o fac geambasii din baba hop fata mare, polish si parfum, silicon, coca-cola si pare tipla.
Mai exista si masini inmatriculate si rulate in RO, intretinute si bune dar aici trebuie sa cauti, se vand de obicei la rude, prieteni, cunoscuti si malti vecini bla bla.
  • papiu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc.Voi tine cont de sfaturile voastre ,pana sa pot conduce ma voi tot interesa.............

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata