Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • dka92

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salut , am si eu un Astra G motor: X12XE , 1.2 16v si de ceva vreme cand o pornesc numai sta la relanti si moare motorul.Daca o pornesc o acelerez mai mult sau chesti din acestea pana la urma o ia si sta la relantii. Am schimbat asa: senzor turatie motor , debitmetru aer , senzor clapeta aceleratie + resetare errori cu tester. Si nu ii dau de cap ... vreo parere ceva?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cu presiunea pompei de benzina cum stai?
  • dka92

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2013

  • Mesaj Privat
nu stiu cum sa verific presiunea pompei de benzina daca poti sa imi spui ?..dar nu cred ca ar avea legatura pentru ca in mers merge bine.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
motorasul de relanti...
Skip ads

  • dka92

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2013

  • Mesaj Privat
motorasul e nou nout, are o saptamana
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Consumul ti-a crescut? Daca pompa nu iti baga debit suficient de obicei creste si consumul.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cam mic motoru pentru greutatea masinii
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Asta cam asa e. Ar fi fost bine sa aiba treapta a 5-a mai lunga. La 100km/h are 3200 de ture. Aveti idee daca se potriveste o cutie cu a 5-a mai lunga? De exemplu o cutie de pe o masina cu motor de 1.4, 1.6. La motoarele astea cate rot/ min au la 100 km/h? Scuze ca ti-am poluat topicul.

La tester ce erori iti da? Fa un tester intr-o reprezentanta ca nu e o avere. Eu unu am mai mare incredere in testerul unei reprezentante.
  • Stuke

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut. Am o corsa b din 99 cu motor x12xe si am urmatoarea problema cu relantiul la masina: Dupa ce am stricat eu debitmetru si l-am inlocuit (in urma curatarii clapetei si debitmetrului) a aparut urmatoarea problema, relantiul este destul de mare si oscileaza. El nu scade sub 900 rpm dar sta si la 1000-1100 rpm. La pornire se tureaza la peste 1500 rpm si scade treptat dar stagneaza pe la 1100 rpm, mai scade la 900 rpm dat urca iar la 1000-1100. Mentionez ca inainte sa ma puc de curatat clapeta si inlocuit debitmetru relantiul era cam pe la 800 rpm. M-am apucat de curatat clapteta deoarece cand o pornea si era rece motorul (si afara) se aprindea check engine si murea sau statea turata pe la 1300 rpm si incepea sa intrerupa, daca opream motorul si il repornea mergea perfect. Am fost la un service si nu apare nici o eroare pe tester.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR