Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
Solutie
  • tenk

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salutare, la mine cand dau pe recirculare se aude motorasul timp de 10-15 sec. Sa se fi rupt si la mine clapeta? La astra h a desfacur cineva clapeta? Ce anume presupune demontarea ei pe langa demontarea torpedoului?
Skip ads

  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Stiu ca aici poate sa fie mai multe probleme, filtru de polen, antigel in masina, apa in masina etc, stiu ca o sa ziceti care mai este scopul acestui produs in anul aproape 2012 ca doar nu mai avem dacii 1310 dar la mine dimineata se abureste luneta si trebuie sa dau cu spatele din parcare, doar nu o sa astept 5 minute pana se dezabureste, cand transporti 2-3 persoane in masina geamurile iar se aburesc, a folosit cineva vreo solutie de prin supermarket antiaburire?


  • adytzu_8891

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Dupa citirea mai multor forumuri si topicuri despre aburiri si dezaburiri am inteles ca problema in general si in particular la Astra g poate sa survina din:
-Caloriferului de caldura care poate fi spart(se poate verifica usor prin verificare periodica a antigelului din borcan);
-Recircularea activata(''classic'');
-Clapeta de recirculare blocata;
-Geamuri curatate cu nu stiu ce solutie ce favorizeaza aparitia condensului;
-Silicon aerosol aplicat pe bord(aviz taximetristilor);
-Filtru de polen lipsa sau ''imbacsit'';

Apoi m-am apucat de trb:
-Dat torpedou jos;
-Scos filtru de polen;
-VERIFICAT CLAPETA RECIRCULARE-->FUNCTIONABILA....geamurile in continuare se abureau;
-mers 500 km fara el(deoarece m-a prins Craciunul in operatiune si nu avea de unde lua unul nou)....geamurile in continuare se abureau;
-Introdus filtru nou;
-VERIFICAT DIN NOU CLAPETA-->NEFUNCTIONABILA......SI BLOCATA PE RECIRCULARE;
-INJURATURI;
Concluzii motorasul(Bosch) de la clapeta facea pe pofte treaba ceea ce m-a determinat sa il fortez cu 2 lovituri de patent pana cand a mutat clapeta pe intrarea aerului din exterior si am scos mufa.Acum geamurile nu se mai aburesc...VICTORIE!
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,288
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@nika_nica N-am folosit solutia asta, am incercat una home made care functioneaza cat de cat ok.

Ai nevoie de:
- 50ml otet alb
- 900ml apa fierbinte
- o carpa lint-free

Amesteci apa cu otetul intr-un vas.
Umezesti carpa si stergi geamurile pe interior.
Lasa sa se usuce normal.
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Atentie deoarece unele folii aplicate pe geam nu se impaca cu otetul,si veti avea suprize.
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,288
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Good point!
  • vasy5000

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salut la mine se dezabureste daca tin mereu aprins butonul de recirculare si cel de dezaburire amandoua odata ,inainte se dezburea la greu cand nu aveam aprins butonul de recirculare .
  • ovidiu_mihai

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salutare... am si eu un opel astra caravan...si am aceasi problema cu geamurile aburite....din fericire am cumparat o solutie antiaburire si ma scapat de aburire cam 70% incercati si voi poate da roade.... am cumparato din bricostore
Idea Idea Idea
Skip ads

  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
solutie anti aburire? fleacuri,
eu prefer metodele clasice
- AC + ventilator spre parbriz! si s-a terminat toata prostia cu abureala
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Preferi tu asta, insa poate maschezi defectul procedand asa Wink
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Sau mai bine mergi cu un geam intre-deschis cum fac eu Laughing (pierd antigel pe la o garnitura ,nu stiu care ..ceva pe la calorifer am inteles ,nu pe la oringuri ) oricum putin dar tre remediat.Ce garnituri pot fi ?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Gyo a scris:Sau mai bine mergi cu un geam intre-deschis cum fac eu Laughing (pierd antigel pe la o garnitura ,nu stiu care ..ceva pe la calorifer am inteles ,nu pe la oringuri ) oricum putin dar tre remediat.Ce garnituri pot fi ?

alte garnituri in afara de oringurile de la calorifer nu exista!
Skip ads

  • Gyo

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Le-am schimbat odata in momentul cand am adus masina (2005) aveam antigel pe podea...acum nu mai am nimic.
Si in ulei nu il baga ,deci il pierd, dar pe unde..
  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
dar pe unde..[/quote]

prin masina....
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
E uscat tot ...mocheta e uscata .Am verificat peste tot ..mecanicul a zis ca e o garnitura ,trebuie desfacut si vazut despre ce e vorba.
Circa 500 ml la 100 km sa zicem .. Sad
  • tavi.

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Primesc si o medalie daca spun ca sigur DA ? rostul termostatului este de a permite apei sa circule din circuitul mic (motor+calorifer aeroterma) in circuitul mare(motor+aeroterma+radiator) numai peste limita la care a fost calibrat sa deschida oricum peste 80.gr deci logic orice scadere in functionare in regim demonstreaza faptul ca termostatul ramane intredeschis.In regim urban cu opriri deci fara ventilarea si implicit racirea radiatorului e normal sa urce temperatura pana cand va porni electroventilatorul ,acestea fiind stadiile de racire ale unui motor.Ca sa fiu sigur ca nu-mi ia altul premiul Laughing si pentru linistea ta maine la pornire dupa 3-5 min.deschide capota si pune mana pe furtunul cel mai de sus la tine cel din stanga motorului sus care merge in radiator...acesta este mai mult ca sigur caldut deci ai pierderi de caldura pe acolo.Nu este nici un pericol imediat,va consuma mai mult,va da noxe mai multe ,se va uza mai repede...iar cand vei da drumu la ventilatie pe timp rece si umed la drum lung vei fi nevoit sa stergi geamurile cu carpa ca la dacii pe vremuri deoarece intre 80 si 90 de grade e diferenta de la senzatia de caldura la nivelul la care aeroterma face cald si usuca si aerul ....sincer la asta chiar nu te asteptai Smile

  • pantosdaniel

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
La masinile fara AC, solutie spray pt dezaburire (Nigrin), e eficienta!
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Gyo a scris:Le-am schimbat odata in momentul cand am adus masina (2005) aveam antigel pe podea...acum nu mai am nimic.
Si in ulei nu il baga ,deci il pierd, dar pe unde..

daca esti sigur ca nu i in habitaclu,uita te la colturile de jos ale radiatorului de racire si/sau furtunele in zona motorului,poti avea un furtun fisurat si cand creste temperatura face presiune si curge pe motor evaporandu se si uitate si in scut.spor la treaba.
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Momentan ..nu mai pierd Laughing ;nu stiu ce sa zic ,poate am un por in radiatorul de caldura ,sau poate o-ringuri imbatranite.
Mai merg sa vad ce si cum..verificat radiator ,furtune ,tot ,ridicata pe elevator...nimic
  • laurentiu_obama

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Frontera 2000 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut baieti, am si eu probleme cu aburitul geamurilor la frontera si am dat caloriferul jos si e fisurat, bine pana sa ajung la calorifer am desfacut toata plansa de bord. spunetimi va rog daca stiti cum sa lipesc caloriferul ca meseriasii astia zic ca nu se sudeaza. Un prieten ni-a spus cu BIZON METAL merge si am mai luat si leac-stop lichid si cica la fisuri mici ar merge.aveti vreo idee daca marge? ca am comandat unu la piese auto si mi-au adus altceva si nu se potriveste la tevi si modelul ca ala care l-am dat jos de la mine vine doar pe original si costa doar 3200 lei.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR