Solutie | |
- tenk
- **
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
- nika_nica
- ***
- 547 mesaje
- din 01 Aug 2010
- Astra 2002 1.7 dti
- Olt
nika_nica
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2002 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2010
- Mesaj Privat
Stiu ca aici poate sa fie mai multe probleme, filtru de polen, antigel in masina, apa in masina etc, stiu ca o sa ziceti care mai este scopul acestui produs in anul aproape 2012 ca doar nu mai avem dacii 1310 dar la mine dimineata se abureste luneta si trebuie sa dau cu spatele din parcare, doar nu o sa astept 5 minute pana se dezabureste, cand transporti 2-3 persoane in masina geamurile iar se aburesc, a folosit cineva vreo solutie de prin supermarket antiaburire?
- adytzu_8891
- *
- 7 mesaje
- din 08 Aug 2011
- Astra 2002 z16xe
- Dolj
adytzu_8891
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2011
- Mesaj Privat
Dupa citirea mai multor forumuri si topicuri despre aburiri si dezaburiri am inteles ca problema in general si in particular la Astra g poate sa survina din:
-Caloriferului de caldura care poate fi spart(se poate verifica usor prin verificare periodica a antigelului din borcan);
-Recircularea activata(''classic'');
-Clapeta de recirculare blocata;
-Geamuri curatate cu nu stiu ce solutie ce favorizeaza aparitia condensului;
-Silicon aerosol aplicat pe bord(aviz taximetristilor);
-Filtru de polen lipsa sau ''imbacsit'';
Apoi m-am apucat de trb:
-Dat torpedou jos;
-Scos filtru de polen;
-VERIFICAT CLAPETA RECIRCULARE-->FUNCTIONABILA....geamurile in continuare se abureau;
-mers 500 km fara el(deoarece m-a prins Craciunul in operatiune si nu avea de unde lua unul nou)....geamurile in continuare se abureau;
-Introdus filtru nou;
-VERIFICAT DIN NOU CLAPETA-->NEFUNCTIONABILA......SI BLOCATA PE RECIRCULARE;
-INJURATURI;
Concluzii motorasul(Bosch) de la clapeta facea pe pofte treaba ceea ce m-a determinat sa il fortez cu 2 lovituri de patent pana cand a mutat clapeta pe intrarea aerului din exterior si am scos mufa.Acum geamurile nu se mai aburesc...VICTORIE!
-Caloriferului de caldura care poate fi spart(se poate verifica usor prin verificare periodica a antigelului din borcan);
-Recircularea activata(''classic'');
-Clapeta de recirculare blocata;
-Geamuri curatate cu nu stiu ce solutie ce favorizeaza aparitia condensului;
-Silicon aerosol aplicat pe bord(aviz taximetristilor);
-Filtru de polen lipsa sau ''imbacsit'';
Apoi m-am apucat de trb:
-Dat torpedou jos;
-Scos filtru de polen;
-VERIFICAT CLAPETA RECIRCULARE-->FUNCTIONABILA....geamurile in continuare se abureau;
-mers 500 km fara el(deoarece m-a prins Craciunul in operatiune si nu avea de unde lua unul nou)....geamurile in continuare se abureau;
-Introdus filtru nou;
-VERIFICAT DIN NOU CLAPETA-->NEFUNCTIONABILA......SI BLOCATA PE RECIRCULARE;
-INJURATURI;
Concluzii motorasul(Bosch) de la clapeta facea pe pofte treaba ceea ce m-a determinat sa il fortez cu 2 lovituri de patent pana cand a mutat clapeta pe intrarea aerului din exterior si am scos mufa.Acum geamurile nu se mai aburesc...VICTORIE!
- Mr.Opel
- Admin
- 2,288 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,288
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,415 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,415
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,288 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,288
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
vasy5000
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2011
- Mesaj Privat
- ovidiu_mihai
- *
- 7 mesaje
- din 16 Jan 2012
- Astra 2000 x16xel
- Calarasi
ovidiu_mihai
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
dassvalencia- Suspendat
- 368 mesaje
- din 31 Jan 2012
- Astra 2004 z17DTL
- Alta tara
dassvalencia- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Gyo
- ***
- 620 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Gyo
- ***
- 620 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
- nika_nica
- ***
- 547 mesaje
- din 01 Aug 2010
- Astra 2002 1.7 dti
- Olt
nika_nica
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2002 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Gyo
- ***
- 620 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
tavi.
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Primesc si o medalie daca spun ca sigur DA ? rostul termostatului este de a permite apei sa circule din circuitul mic (motor+calorifer aeroterma) in circuitul mare(motor+aeroterma+radiator) numai peste limita la care a fost calibrat sa deschida oricum peste 80.gr deci logic orice scadere in functionare in regim demonstreaza faptul ca termostatul ramane intredeschis.In regim urban cu opriri deci fara ventilarea si implicit racirea radiatorului e normal sa urce temperatura pana cand va porni electroventilatorul ,acestea fiind stadiile de racire ale unui motor.Ca sa fiu sigur ca nu-mi ia altul premiul si pentru linistea ta maine la pornire dupa 3-5 min.deschide capota si pune mana pe furtunul cel mai de sus la tine cel din stanga motorului sus care merge in radiator...acesta este mai mult ca sigur caldut deci ai pierderi de caldura pe acolo.Nu este nici un pericol imediat,va consuma mai mult,va da noxe mai multe ,se va uza mai repede...iar cand vei da drumu la ventilatie pe timp rece si umed la drum lung vei fi nevoit sa stergi geamurile cu carpa ca la dacii pe vremuri deoarece intre 80 si 90 de grade e diferenta de la senzatia de caldura la nivelul la care aeroterma face cald si usuca si aerul ....sincer la asta chiar nu te asteptai
- pantosdaniel
- **
- 131 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Calibra 1992 c20xe
- Arad
pantosdaniel
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Arad
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
Gyo a scris:Le-am schimbat odata in momentul cand am adus masina (2005) aveam antigel pe podea...acum nu mai am nimic.
Si in ulei nu il baga ,deci il pierd, dar pe unde..
Si in ulei nu il baga ,deci il pierd, dar pe unde..
daca esti sigur ca nu i in habitaclu,uita te la colturile de jos ale radiatorului de racire si/sau furtunele in zona motorului,poti avea un furtun fisurat si cand creste temperatura face presiune si curge pe motor evaporandu se si uitate si in scut.spor la treaba.
- Gyo
- ***
- 620 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
- laurentiu_obama
- *
- 17 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Frontera 2000 x22dth
- Galati
laurentiu_obama
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Galati
- Masina: Frontera 2000 x22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut baieti, am si eu probleme cu aburitul geamurilor la frontera si am dat caloriferul jos si e fisurat, bine pana sa ajung la calorifer am desfacut toata plansa de bord. spunetimi va rog daca stiti cum sa lipesc caloriferul ca meseriasii astia zic ca nu se sudeaza. Un prieten ni-a spus cu BIZON METAL merge si am mai luat si leac-stop lichid si cica la fisuri mici ar merge.aveti vreo idee daca marge? ca am comandat unu la piese auto si mi-au adus altceva si nu se potriveste la tevi si modelul ca ala care l-am dat jos de la mine vine doar pe original si costa doar 3200 lei.