Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • rlacika

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Ai verificat daca pe partea care face flash ca la disco iti ard toate becurile de semnalizare? Ca de regula cum se arde un bec creste ritmul de semnalizare.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sau contact prost in soclu bec, face scanteie si semnalizarea inebuneste.
  • timonea vasile

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Azi am observat ca s-a ars becul de semnalizare din far stanga, celelalte doua(spate si aripa), merg. Nu mai merge nici ledul de semnalizare din bord, dar culmea, cel din dreapta. Totusi cred ca e si un scurt pe undeva. Desfac, schimb si revin cu detalii!
  • timonea vasile

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Omul cat traieste tot invata! Foarte simplu! Din cauza becului ars facea discoteca. Inlocuit si gata.
Multumesc!
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Buna,

Poate sa ma ajute cineva, cu valoarea celor 3 rezistente din comutatorul de semnalizare?

Multumesc
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu l-am desfacut si l-am remontat, dar spre rusinea mea Embarassed nu imi amintesc de vreo rezistenta.
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie sa aiba mai multe, dar cele 3 din semnalizator m-ar interesa.




  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da, in schema vad si eu rezistente, dar
aici, nu am gasit nimic.

Cred ca intrebi de altceva, nu de comutatorul semnalizare/lumini de pe volan despre care e vorba in topic.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Semnalizarea la Agila, Corsa B-C, Astra G etc. are comutator pur mecanic, abia la Vectra C, Signum etc. este electronic gen impuls si are rezistente.
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Corsa B foloseste releul clasic. (comutatorul este in serie cu becurile)


Corsa C foloseste un grup de rezistente (are o unitate de control/putere pt a comanda becurile).
Doar un singur fir foloseste pt a comunica cu unitatea de control (unul comun(nu stiu ce este masa sau +), unul iesire comanda).

Astra G(Vectra B, Zafira A) foloseste tensiune pozitiva pt a comuta (are o unitate de control/putere pt a comanda becurile).

Pt fiecare comanda utilizeaza cate un fir in parte(una comuna+12V, una stanga, una dreapta).

Cele care au unitate de control/putere se pot distinge de cele clasice prin sunetul produs, utilizand deja buzere.
Exemplul dat este un Ford Focus din 2001 dar constructia logica este aceeasi ca la Vectra B, Zafira A, Astra G.



Toate dintre acestea au comutator mecanic dar fiecare are comanda diferit.

La Vectra C, Signum inca nu am ajuns cu studiatul.
Daca are cineva un intrerupator dat jos de pe masina il rog sa masoare rezistenta intre pini 1 si 3
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
ksper a scris:



Asta am gasit la Vectra si din cate am vazut e identic cu Agila. Mie mi-a folosi foarte mult, fiindca dupa ce desfaci intotdeauna ai dubii daca ai montat asa cum trebuie sau ai omis ceva. Multumesc pe aceasta cale celui care si-a facut timp sa mai si pozeze. Mie personal nu-mi ajungeau mainile sa-l tin sa nu se împrãștie prin casa. Laughing
  • auxois350

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Maneta de semnalizare de pe Agila se potriveste si pe Corsa B? De pe ce alte modele se mai potriveste maneta de semnalizare pe Corsa B?
Skip ads

  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
UP,si pe mine ma intereseaza ce a intrebat auxois350
  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Imi pare rau pentru dublu post dar trebuie sa multumesc neaparat domnului dancuciureanu pentru bunavointa si pt tutorial. Am reusit sa desfac maneta si la a2-a incercare de montaj am rezolvat problema fleashului Smile Multumesc inca odata dancuciureanu !
  • auxois350

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2011

  • Mesaj Privat
davay a scris:UP,si pe mine ma intereseaza ce a intrebat auxois350


Cred ca da, cel putin lamele din interior sunt identice, insa nu stiu papucii de pe exterior daca sunt la fel.

Chiar daca e topic pentru Agila, sper ca nu e problema daca cer un sfat referitor la Corsa, deoarece nu as mai deschide un nou topic. Masina este Corsa B, cea din semnatura. Semnalizarea mea are o manifestare foarte ciudata. Are momente cand merge normal si cand nu merge. Cand nu merge se aude releul bazaind continuu si martorul din bord ramane si el aprins continuu. Am schimbat releul cu unul nou, dar degeaba, ulterior am dat maneta jos, am curatat-o, dar tot degeaba, am luat o alta maneta, am pus-o pe masina, dar tot degeaba, problema a ramas. Am obsearvat ca si daca scot sigurantele la semnalizari, releul tot asa bazie, de unde am dedus ca ar fi un contact imperfect la sigurante (stranse lamele, dat cu spray pt contacte,acum sigurantele intra fest in socket), problema a ramas. Trebuie sa zic ca avaria functioneaza normal, ba chiar cand semnalizarea nu functioneaza (adica releul bazaie si becul in bord ramane aprins) daca apas pe butonul pentru avarie, isi revine si semnalizarea, si pot semnaliza de cateva ori, dupa care reapare problema. Unde ar putea fi problema?

Multumesc!
  • auxois350

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Any ideea?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Contact rost la becuri semnalizare, cauti prin eliminare
  • auxois350

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Contacte becuri...checked...is verificate, neoxidate, becuri bune, noi noute, lamele fac contact corect. Uitandu-me pe net, la jdemii de chestii legate de semnalizare am vazut butonul de avarie de la corsa (presupun ca si la alte modele de opel e asemanator), si am vazut ca are 7 papuci pe spatele lui, lucru care ma mira. Cumva si semnalizarea stanga/dreapta trece prin acest buton? Poate fi si acolo un contact imperfect? Poate fi acesta defect? Cum se demonteaza butonul de avarie? (Am reusit sa scot numai capacelul lui, restul nu a iesit si mi-e cam frica sa trag tare de el, ca pare fragil)

Multumesc
  • auxois350

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am demontat butonul de avarie, am curatat bine contactele si am bagat in ele spray de contacte "la greu". In ultimile 3 zile semnalizarea a functionat fara cusur. As tinde sa cred ca de acolo e problema. Daca reapare problema, voi schimba butonul de semnalizare. De indata ce voi avea timp, voi pune poze si un mic tutorial, cu tot ce am verificat, si facut la acest capitol. Multumesc de informatiile citite pe acest forum, si "oarecum" si raspunsurilor primite la intrebari.
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Azi m-am apucat si eu ca omul sa curat blocul de lumini. Partea cu demontatul a mers uns. Dar la montare, m-am inegrit. Nu mai merg deloc farurile (lunga + scurta). Dar flash-ul merge. L-am analizat, demontat, remontat de zeci de ori. Am ramas fara idei. Sad Am respectat toti pasii... Am aseyat atent lamelele si arcurile... Are cineva vreo idee?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR