Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am o Vectra A (C20NE) si am schimbat uleiul la cutie. Nu a fost schimbat niciodata si are 130.000 km. In carte scrie ca trebuie schimbat la 60.000 deci m-am gandit si eu sa-l schimb. Problema este: cei de la service mi-au desfacut capacul din partea de jos a cutiei pt ca, spun ei, doar asa se poate da jos uleiul vechi si mi-au pu 2l de ulei. Acum, imi curge pe la o garnitura.
Am fost din nou la service si au spus ca este normal ca 2l este cam mult si acum da pe dinafara pana se regleaza nivelul.
Cum sa fac ca daca mai merg asa mi-e frica sa nu se strice ceva deoarece fiind presiunea prea mare ma gandesc ca nu e OK.
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
"gaurica" aia e sus?....acolo unde intra schimbatoru??? daca de aia zici, e normal. Dar nu imi vine sa cred ca scrie in carte de schimbat ulei la 60.000. Masina asta nu e facuta sa schimbi uleiul ala, doar sa completezi daca e nevoie. Esti sigur de asta? Sigur nu era cureaua de distributie?

P.S. in cutie nu ai presiune Idea
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Sigur 100%.
Referitor la "gaurica" de deasupra, stiu ca e normal dar nu pe acolo curge ci pe la garnitura de dedesuptul cutiei pe care idiotii mi-au desfacut-o fara sa fie cazul. Dar ei nu au auzit de busonul de nivel, mi-au zis ca nu are si in manual scrie clar ca are in lateral.
Nu stiu cum sa procedez ca nu as vrea sa dau bani degeaba si la alt service. Daca aveti vreo idee...merci.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
iti spun sigur ca l'ai schimbat dejeaba. la uleiul de cutie se verifica nivelul la 60k. daca trebuia schimbat, puneau nemntii aia un "drain plug", nu zici?

vezi ce scrie in carte, eu tin minte ca 1.9l e nevoie. daca curge pe la ala de nivel nu e bine si nu curge pt ca e prea mult. ramani fara ulei in timp.


Ultima modificare facuta de Thanatos la Vin 17 Sep, 2004 2:01 pm
Skip ads

  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
cind am cumparat masina am vrut si eu sa schimb uleiul la cutie. cand am desfacut surubul, uneva in partea de jos a cutiei, mi sa scurs doar o mana de ulei. am pus dupa aceea tot vreo 2L ulei dupa ce am desfacut un surub in partea superioara a cutiei. surubul ala avea o valva de suprapresiune pt. ca daca pui ulei mai mult decat trebuie sa il scuipe afara. exista totusi si un surub de nivel care e montat pe partea laterala a cutiei. trebuie desfacut si in momentul cind e mai mult se scurge surplusul. nu e bine totusi sa ai prea mult ulei pt. ca se pot strica niscai simeringuri
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Deci e normal sa curga pana s regleaza nivelul?
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
nu e normal sa curga pe dedesupt, ci pe deasupra. Surubul cu valva de suprapresiune e deasupra. Daca curge pe dedesupt ori nu ai valva la surub, ori e infundata, si atunci din cauza presiunii care se formeaza scapa pe la busonul de golire. eu sunt de parere sa cauti surubul ala de nivel si sa aduci nivelul la normal. Dupa aceea incearca sa mai strangi putin si busonul de golire
  • vallik

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La C18NZ sunt necesari 1,6 sau 1,8 l la cutie, cred ca la 20NE ar trebui 1,8 - 2 l, insa nu e normal sa curga pe la garnitura, iar daca "mesterii" au desfacut-o sa-ti introduca ulei pe acolo - iti dai seama cat au gandit-o pe asta - , du-te pe capul lor sa ti-o repare. Poate garnitura era coapta si dupa ce au umblat acolo nu mai etanseizeaza cutia. Si eu am schimbat uleiul la cutia de viteze cand am cumparat-o, dar de obicei nu trebuie schimbat, doar completat - stiu eu
Skip ads

  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
neamtu' zice ca trebuie schimbata garnitura dupa desfacere... si eu l-am schimbat la fel, golirea prin capacul de jos, umplerea am facut-o desuruband sonda de marsalier. exista intr-adevar un buson de nivel pe lateral, langa planetara, dar ulei nu cred ca ai pus prea mult (la 1.6, cutie f13 mi se pare, intra cam 1.7l)
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
deci in concluzie, fugi repede la service sa iti schimbe garnitura, ramai fara ulei.
Arrow Nu e normal sa curga pe la ala de nivel, dupa ce l'au pus la loc, indiferent daca e prea mult sau prea putin.
Arrow Nu e normal nici sa curga pe sus, inseamna ca e mult mult prea mult ulei si faci cutia varzaaaa !!!
Arrow Nu mai vorbiti de presiune, nu e deloc presiune in cutia manuala. Supapa de sus e doar sa asigure ca nu se creaza presiune prin incalzirea uleiului.
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am fost la service, garnitura era ok dar idiotii au uitat sa stranga suruburile de la capac si curgea, normal. Acum e ok numai ca am pierdut 1l de ulei...asta e.
Multumesc pentru raspunsuri.
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Thanatos, revin cu o intrebare: pe unde zici tu ca este normal sa curga pe sus? pe la busonul de umplere? cat timp ar trebui sa curga? pana se regleaza nivelul uleiului in cutie?
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
normal e sa nu curga deloc, dar daca totusi ai prea mult ulei, poate sa mai iasa pe sus, pe la respirator, fara sa risti sa ramai fara ulei. totusi pe acolo nu iti iese tot surplusul, asa ca cel mai bine e sa desfaci surubul de nivel, iar daca este cazul, sa torni ulei pe sus pana incepe sa curga pe la nivel; atunci ai exact volumul de ulei.
  • emporio_24

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Ieri a inceput sa faca un zgomot ciudat, adica, in frana de motor "fluiera" ca si cum ar fi fost turbina de avion.
Azi a inceput sa "fluiere" si in timp ce acceleram, dupa care nu a mai vrut sa intre in treptele 3, 4 ,5.
Ce parere aveti, ar putea fi din cutia de viteze sau sa se fi dus discul de ambreiaj.
Daca e din cutie, a mai desfacut cineva o asemenea cutie de viteze?
Mentionez ca am masina din semnatura (Astra Caravan 1.7 DTI- 2001)
Este greu de demontat cutia?
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Nu cred ca la Opel cutiile de viteze sa se duca asa repede (sincroanele, doamne fereste pinioanele). Ambreiajul il verifici daca patineaza (nu prinde), adica motorul se tureaza, dar masina nu pleaca. E posibil sa fie placa de presiune sau rulmentul de presiune uzate.
  • emporio_24

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2005

  • Mesaj Privat
La rulmentul de presiune ma gandeam si eu, daca fluiera asa ca o turbina de avion. Acum sper sa nu fie din cutia de viteze. O sa o desfac sambata sa vad ce o avea.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Eu as zice ca e timoneria.Mergi in service sa verifici ce si cum....si in orice caz...nu mai merge cu ea asa. Risti sa spargi sincroanele daca fortezi ceva Rolling Eyes
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur trebuie sa o pui de un set reparatie ambreiaj. Disc,rulment si placa presiune.
Trage frana de mana si da drumul usor la ambreiaj. Daca suiera si trage greu e clar. Intrat-ul greu in viteze se datoreaza placii de presiune care nu debraiaza suficient.
  • emporio_24

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2005

  • Mesaj Privat
zafira 2.0 automatic chestia e ca nu intra deloc in treptele 3 4 5 nu, ca intra greu.
asta e o sa o dau jos maine si vad despre ce e vorba
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Inainte de toate uita`te la niv uleiului din cutie. Poate fi asta o cauza, dar nu cred. Eu am patit la fel la Dacie si am schimbat toate sincroanele, inclusiv butucul de a`ntaia. De asemenea, am schimbat si disc de ambreiaj si placa de presiune (uzate) si rulment de presiune (bun, dar am zis ca daca schimb, sa schimb totul cu piese noi). Parerea mea e sa te duci la un service si sa vezi exact ce are. Poate scapi doar cu setul de ambreiaj, fara sa desfaci cutia. Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR