Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • adrianvmx

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Combo 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu ceva print screenuri ale parametrilor afisati prin scanarea eventual cu OP-com .Desigur ma intereseaza parametrii corecti de pe un motor functional pentru a face comparatie cu datele motorului meu ma refer aici la tensiune sonda lambda parametrii timp de injectie si mai multe pe care nu le stiu.Va multumesc.
Skip ads

  • CristiBuzau

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Nimeni nu are op-com si motorul z16se ?
  • CristiBuzau

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Motorul meu z16se are urmatoarele Valori reale :
Tensiune baterie,14.10 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.86 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.14 V
Poziþie clapetã - calculatã,13 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,1.975 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.75 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),43 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.01 V
Temperaturã lichid rãcire,44 °C
Temperatura aer admisie,2.88 V
Temperatura aer admisie,37 °C
Senzor rezervor,6.38 V
Senzor rezervor,12 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,200 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Nu este programat
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.29 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),885 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),343 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),1
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Presiune micã
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,1.975 RPM
Turaþie prescrisã,925 RPM
Deviaþie de ralanti,Pornire la rece
Unghi Dwell,2.4 ms
Timp de injecþie,4.2 ms
Unghi de aprindere,-11 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,5 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,2 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,4 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Inactiv
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv

Aveti idee din ce cauza am intarziere la aprindere ?
Cu motorul oprit am intarziere pe cilindrul 1 si 4 de 1 grad.
Eu cred ca este de la distributie , deplasata cu un dinte .

Timpul de injectie am inteles ca trebuie sa fie mai mare insa in tis nu am gasit valoarea ideala .

Sonda lamda 2 imi da numai amestec sarac. Trebuie schimbata ?

Ce parere aveti ?
  • mabzii

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Turaþie motor,1.975 RPM
Turaþie prescrisã,925 RPM
turatiile sunt prea mari!
detonatiile la cum scrie acolo ca esti la relanti la fel sunt incorecte adica mari deoarece la mine sunt 0
sper sa reusesc maine sa pun si eu op.com-ul pe a mea ca sa faci o comparatie!
Skip ads

  • CristiBuzau

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
turatia motor era asa pentru ca ma jucam cu acceleratia . Nu era la relanti . Cand o accelerez imi da intarzierea la aprindere.
  • adrianvmx

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Combo 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Da imi pare bine ca au inceput si postarile cred ca se pot face ceva comparatii dar cred ca citirea e bine sa fie facuta cu motorul deja incalzit si la anumite turatii pornind de la relanti.... totusi nu sunt lamurit cu valorile pe care trebuie sa le dea sondele la cele masurate in (mv) milivolti dar cred ca sonda 2 primeste mai putine gaze si din aceste cauze si tensiunea de la borne scade.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
aoleu, cum sa scada tensiunea la borne de la sonda lambda 2?
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
CristiBuzau a scris:
Unghi de aprindere,-11 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,5 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,2 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,4 grade
Cu motorul oprit am intarziere pe cilindrul 1 si 4 de 1 grad.
Eu cred ca este de la distributie , deplasata cu un dinte .

Timpul de injectie am inteles ca trebuie sa fie mai mare insa in tis nu am gasit valoarea ideala .

Sonda lamda 2 imi da numai amestec sarac. Trebuie schimbata ?

Ce parere aveti ?

S-o luam pe rand :
1. Unghiul de apindere este pe minus desi ar trebui sa fie pe plus (8....11)
2. Detonatiile nu sunt deloc in regula, e posibil sa ai distributia decalata tinand cont si de valoarea unghiului
3. Sonda lambda daca spui ca-ti da numai amestec sarac si nu oscileaza intre 50 si 900 de mv cum ar trebuii se cam cere schimbata.
4. Un posibil defect comun pentru toate ar fi ECU defect

Bafta
Skip ads

  • CristiBuzau

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Distributia din cate am vazut eu este decalata cu un dinte. O sa ma duc la mecanic cand o sa am timp sa o puna la punct si apoi revin cu rezultate.
  • adrianvmx

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Combo 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2012

  • Mesaj Privat
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

Data ºi ora 23/05/2013. 02:309


Valori reale:

Tensiune baterie 14.2 V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe) 0.63 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe) 4.37 V
Poziþie clapetã - calculatã 8%
Poziþie clapetã Ralanti
Turaþie motor 854 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 1.15 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 32 kPa
Temperaturã lichid rãcire 0.94 V
Temperaturã lichid rãcire 47 °C
Temperatura aer admisie 3.29 V
Temperatura aer admisie 29 °C
Senzor rezervor 6.49 V
Senzor rezervor 9 L
Presiune ulei Normal
Comutator info climã Inactiv
Presiune sistem climã 1.0 V
Presiune sistem climã 640 kPa
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Nu este programat
Vitezã vehicul 0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Nu este programat
Ventil AGR Inactiv
Poziþie prescrisã AGR 0%
Poziþie actualã AGR 1.37 V
Ventil pentru aerisire rezervor 0%
Control detonaþie Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1) Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) 716 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1) Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2) 9 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2) Sãrac
Buclã senzor O2 Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1) 1%
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1) 0%
Clima în regim blocat Sistem OK
Releu climã Inactiv
Releu 1 ventilator Inactiv
Releu 2 ventilator Inactiv
Releu ventilator 3 Inactiv
Indicator defecte(MI) Deconectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Nivel ulei Normal
Stare nivel ulei Avertizment
Turaþie motor 854 RPM
Turaþie prescrisã 837 RPM
Deviaþie de ralanti Pornire la rece
Unghi Dwell 2.4 ms
Timp de injecþie 3.8 ms
Unghi de aprindere 8.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii 2 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii 1 grade
Stare aprindere Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie Putere redusã
Defect total de aprindere 0
Decuplare carburant în frânã de motor Activ
Ventil pentru aerisire rezervor Inactiv
Funcþia imobilizator programatã Da
Timp de aºteptare de securitate Inactiv
BCM- identificare vehicul programatã(modul caroserie) Da
Instrumet: ID vehicul programat Da
BCM- stare identificare vehicul (modul caroserie) Okay-Smile
Instrument: stare ID vehicul Okay-Smile
TOT CE POT SA SPUN ESTE CA MOTORUL ERA RECE CAND AM FACUT TESTUL
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Uitati valorile de pe masina mea X 16 XEL cu motorul cald si turatie de ralanti.
Ce puteti compara sunt valorile aprinderii sper sa va ajute.


systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0109355289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09355929 DK
systemSupplierECUSoftwareNumber: DBKL
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0003
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D98005
NumeSistemSauTipMotor: X16XEL

Identificare: 0981

Data de fabricatie: P1299A03

Valori reale:

Tensiune baterie 13.9 V
Solicitare cod luminos 12V inactiv
Releu pompã combustibil 0V activ
Semnal potenþiometru clapetã 0%
Semnal potenþiometru clapetã 0.60 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 0.30 bar
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 1.03 V
Temperaturã lichid rãcire 93 °C
Temperaturã lichid rãcire 1.95 V
Temperatura aer admisie 48 °C
Temperatura aer admisie 2.69 V
Codare climã Clima a fost detectatã
Comutator info climã 0V inactiv
Semnal sarcinã - climã Inactiv
Senzor de presiune climã 15.40 bar
Martor(motor) Decon.12V
Impuls injecþie 2.4 ms
ªtergerea regimului supraâncãlzit(de avarie) Inactiv
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior) 7 grade
Numãr celulã detonaþie 10
Întârziere din detonaþie Cil. 1 0 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 2 0 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 3 0 grade
Întârziere din detonþie Cil. 4 0 grade
Poziþie prescrisã AGR 0%
Poziþie actualã AGR 0%
Poziþie actualã AGR 0.64 V
Ventil pentru aerisire rezervor 0%
Senzor O2 689 mV
Raport aer/combustibil 14.6
Buclã senzor O2 Închis
Stare aer/carburant Bogat
Integrator O2 124
Mapa pentru circuit O2 (valori învãþate) Activ
Numãr celule O2 (mapa cu valori învãþate) 18
Conþinut celule O2 (mapa cu valori învãþate) 127
Încãlzire senzor O2 Activ
Turaþie motor 775 RPM
Control aer la ralanti 18 Paºi
Permisiune de reglaj aer de ralanti Activ
Turaþie prescrisã de ralanti 775 RPM
Adaptare de ralanti Nu este modificat
Sarcinã motor 9%
Solicitare climã 12V inactiv
Decuplare carburant în frânã de motor Inactiv
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã Inactiv
Funcþia imobilizator programatã Da
Timp de aºteptare de securitate Inactiv
Ventilator-treapta micã 12V inactiv
Ventilator-treapta mare 12V inactiv
  • adrianvmx

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Combo 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2012

  • Mesaj Privat
La Tiaz e deja alt motor vb despre Z16SE dar in cazul meu ce se poate spune despre intazierile la aprindere , sau eventual alti parametrii care sunt anormali.
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Temperatura motor 44 grade....anumite valori au legatura cu temperatura motorului ,unele dintre ele fiind timpii de injectie ...4,2 ms este foarte mult in relanti care ar fi trebuit sa fie 2,3-2,5 dar cu conditia sa fie motorul la 87-92gr. Refa verificarea in conditiile astea si atunci o sa ai date valori care merita luate in seama,atat timp cat de exemplu motorul merge in regim de rece valoarea timpului de injectie nu spune nimic,inclusiv corectiiile de avans se schimba.
  • adrianvmx

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Combo 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2012

  • Mesaj Privat
De data chiar am incalzit motorul deoarece am mers 30 minute in coloana apoi direct ajuns acasa am pus op-com .

Tensiune baterie 13.9 V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe) 0.55 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe) 4.45 V
Poziþie clapetã - calculatã 6%
Poziþie clapetã Ralanti
Turaþie motor 759 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 1.15 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 32 kPa
Temperaturã lichid rãcire 1.75 V
Temperaturã lichid rãcire 100 °C
Temperatura aer admisie 2.80 V
Temperatura aer admisie 39 °C
Senzor rezervor 7.08 V
Senzor rezervor 4 L
Presiune ulei Normal
Comutator info climã Inactiv
Presiune sistem climã 1.1 V
Presiune sistem climã 680 kPa
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Nu este programat
Vitezã vehicul 0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Nu este programat
Ventil AGR Inactiv
Poziþie prescrisã AGR 0%
Poziþie actualã AGR 1.41 V
Ventil pentru aerisire rezervor 6%
Control detonaþie Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1) Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) 182 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1) Sãrac
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2) 4 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2) Sãrac
Buclã senzor O2 Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1) 2%
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1) -1%
Clima în regim blocat Sistem OK
Releu climã Inactiv
Releu 1 ventilator Activ
Releu 2 ventilator Inactiv
Releu ventilator 3 Inactiv
Indicator defecte(MI) Deconectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Nivel ulei Normal
Stare nivel ulei Avertizment
Turaþie motor 759 RPM
Turaþie prescrisã 775 RPM
Deviaþie de ralanti Inactiv
Unghi Dwell 2.7 ms
Timp de injecþie 3.5 ms
Unghi de aprindere 11.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii 2 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii 3 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii 3 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii 3 grade
Stare aprindere Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie Putere redusã
Defect total de aprindere 0
Decuplare carburant în frânã de motor Activ
Ventil pentru aerisire rezervor Activ
Funcþia imobilizator programatã Da
Timp de aºteptare de securitate Inactiv
BCM- identificare vehicul programatã(modul caroserie) Da
Instrumet: ID vehicul programat Da
BCM- stare identificare vehicul (modul caroserie) Okay-Smile
Instrument: stare ID vehicul Okay-Smile
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Valoarea senzorului O2(bank 1,senzor 2) are valoare de 4mV,foarte mica fata de,aproximativ,450mV,cit este valoarea normala.
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si nu cumva este cam mult "Pozitie clapeta - calculata 6% "?
Nu poate asta insemna ceva mizerie pe la Throttle Body?
  • adrianvmx

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Combo 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Da, de sonda stiu ca nu functiioneaza dar ea poate sa mi dea si deviatiile de 2 respectiv 3 grade la aprindere si timpul marit pentru injectie 3,5 msec.Sonda functiona normal pana acum ceva vreme dintr o data pe autostrada mi sa aprins check engine am venit acasa am resetat eroarea sonda lambda 2 defecta apoi nu mi se mai aprinde becul nu-mi mai da eroare pe op-com dar in schimb astia sunt parametrii.Mai am si problema cu indicatorul de temperatura apa care cand sta jos cand e la 95 de grade cand la 80 si indicatorul de combustibil care imi da eroare si pe op-com (nu este in parametrii)ceva de genu. Mentionez ca la aceasta masina am schimbat ECU vara trecuta si i am schimbat oarecum locatia nici nu ma gandesc sa mi creeze probleme .
  • laur2709

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2013

  • Mesaj Privat
atasez si eu parametrii dupa op com cumparat de la parvu daniel

2001 Astra-G Motor Z 16 SE

Valori reale:

Tensiune baterie 13.70 V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe) 0.53 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe) 4.49 V
Poziþie clapetã - calculatã 5%
Poziþie clapetã Ralanti
Turaþie motor 776 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 1.40 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 36 kPa
Temperaturã lichid rãcire 2.07 V
Temperaturã lichid rãcire 89 °C
Temperatura aer admisie 2.75 V
Temperatura aer admisie 39 °C
Senzor rezervor 6.20 V
Senzor rezervor 12 L
Comutator info climã Activ
Presiune sistem climã 1.040 kPa
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Nu este programat
Vitezã vehicul 0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Nu este programat
Ventil AGR Inactiv
Poziþie prescrisã AGR 0%
Poziþie actualã AGR 1.20 V
Ventil pentru aerisire rezervor 0%
Control detonaþie Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1) Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) 746 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1) Bogat/Sarac
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2) 733 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2) Bogat
Buclã senzor O2 Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1) 0
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1) 1
Releu climã Activ
Clima în regim blocat Sistem OK
Indicator defecte(MI) Deconectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Turaþie motor 776 RPM
Turaþie prescrisã 775 RPM
Deviaþie de ralanti Inactiv
Unghi Dwell 2.7 ms
Timp de injecþie 4.3 ms
Unghi de aprindere 13 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii 0 grade
Stare aprindere Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie Inactiv
Defect total de aprindere 0
Decuplare carburant în frânã de motor Inactiv
Ventil pentru aerisire rezervor Inactiv

Modul rãcire motor

Valori reale:

Test sarcinã Activ
Stare întârziere Inactiv
Tensiune sistem 13.6 V
Tensiune de dupã contact - clema 15 Activ 12V
Tensiune de dupã contact - clema 15A Activ 12V
Semnal - motorul funcþioneazã Activ
Temperaturã lichid rãcire 93 °C
Solicitare climã 0V activ
Compresor climã Activ 12V
Senzor presiune climã 4.86 V
Senzor presiune climã- semnal de tensiune 1.67 V
Presiune calculatã sistem climã 8.2 bar
Semnal senzor presiune 36%
Motor turbinã aer - tensiune de confirmare 13.5 V
Motor evacuare aer - tensiune de confirmare 4.9 V
Rezistenþã serialã externã- tensiune de retur 0.0 V
Treapta de accelerare 1
Martor - tensiune de confirmare Deconectat

Modelul ales> 2001 Astra-G Caroseria Instrumente
Valori reale:

Tensiune de dupã contact- clema15 13.6 V
Iluminare diminuatã 0%
Iluminare diminuatã Inactiv
Martor centurã Fincþia contact
Nivel carburant 11.5 Litri
Nivel carburant 5.9 V
Conþinut rezervor 11.5 Litri
Lampã rezervã carburant Deconectat
Kilometraj programat NU
Kilometraj(rulaj) 155666 km
Kilometraj dat peste cap NU
Funcþia - afiºare timp Deconectat
Buton resetare km zilnic Inactiv
km zilnic 60 km
Funcþia - interval service(SIA) Conectat
Servis urmãtor 170629 km
Servis urmãtor 359 Zile
Temperaturã lichid rãcire 99 °C
Temperaturã lichid rãcire 49%
Temperatura antigel afiºatã 91 °C
Turaþie motor 776 RPM
Vitezã vehicul 0 km/h

Modelul ales> 2001

Modul de comandã:Airbag


Valori reale:

Codare variantã 0D
Versiune SAB6m
Configurare airbag ªofer&pasager
Configuraþie pretensioner ªofer&pasager
Configuraþie airbag lateral ªofer&pasager
Configuraþie airbag perdea Nu este folosit
Detectare ocupare scaun Nu este folosit
Tensiune sistem 14.09 V
Stare tensiune sistem Okay
Rezistenþã patron piro.ºofer 2.67 Ohm
Rezistenþã circuit declanºare airbag pasager 2.02 Ohm
Rezistenþã circuit pretensionare ºofer 2.90 Ohm
Rezistenþã circuit pretensionare pasager 2.82 Ohm
Rezistenþã senzor airbag lateral ºofer 2.25 Ohm
Rezistenþã patron piro. airbag perdea - ºofer #NAME?
Mesaj comunicare airbag lateral - ºofer Okay
Rezistenþã senzor airbag lateral-pasager 2.38 Ohm
Rezistenþã patron piro. airbag perdea - pasager #NAME?
Mesaj comunicare airbag lateral - pasager Okay
Resetare pretensioner dupa expodare(DTC67) Inactiv
Resetare airbag ºofer dupã explodare(DTC68) Inactiv
Resetare airbag pasager dupã explodare(DTC69) Inactiv
Martor(Check Light) - - -
Eroare de comunicare SAS pasager(airbag lateral) Nu este
Eroare de comunicare SAS ºofer(airbag lateral) Nu este
Stare instalare SAS ºofer(senzor airbag lateral) Okay
Stare iniþializare SAS pasager(airbag lateral) Okay
Timp de la detectare erori 0
Timer SOD (senzor ocupare scaun) - - -
Aibag frontal ºi lateral la pasager gata de declanºare - - -
Senzor prezenþã pasager(PPD) - - -
Detector scaun copil - - -
Stare detectare ocupare scaun - - -
Martor detectare scaun copil - - -


Va rog sa-mi spuneti si mie ce nu vi se pare in regula si care ar fi cauza

multumesc anticipat
  • ninudragos

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut, aici am atasat rezultatele diagnozei op-com la astra G, cod motor z16se din 2001

Valori reale:

Tensiune baterie 13.60 V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe) 0.47 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe) 4.53 V
Poziþie clapetã - calculatã 4%
Poziþie clapetã Ralanti
Turaþie motor 794 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 0.99 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 29 kPa
Temperaturã lichid rãcire 1.85 V
Temperaturã lichid rãcire 96 °C
Temperatura aer admisie 2.55 V
Temperatura aer admisie 44 °C
Senzor rezervor 6.61 V
Senzor rezervor 7 L
Comutator info climã Inactiv
Presiune sistem climã 980 kPa
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Nu este programat
Vitezã vehicul 0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Nu este programat
Ventil AGR Inactiv
Poziþie prescrisã AGR 0%
Poziþie actualã AGR 1.06 V
Ventil pentru aerisire rezervor 0%
Control detonaþie Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1) Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) 638 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1) Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2) 759 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2) Bogat
Buclã senzor O2 Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1) -2
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1) 0
Releu climã Inactiv
Clima în regim blocat Sistem OK
Indicator defecte(MI) Deconectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Turaþie motor 794 RPM
Turaþie prescrisã 775 RPM
Deviaþie de ralanti Inactiv
Unghi Dwell 2.8 ms
Timp de injecþie 3.1 ms
Unghi de aprindere 12 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii 0 grade
Stare aprindere Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie Inactiv
Defect total de aprindere 0
Decuplare carburant în frânã de motor Inactiv
Ventil pentru aerisire rezervor Inactiv


Cateva pareri? Smile
  • ninudragos

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nimeni, nimic ? Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR