Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • scafarnet

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am nivel mare la ulei cu 1,5 cm peste maxim , (tin sa zic ca s-a aprins martorul cu cheita cand mai aveam motorina amestecata cu benzina, dar l-am resetat dupa 100 km . In carte scrie ca trece intr-un regim de urgenta) .Trebuie sa schimb uleiul+ filtru de ulei?
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
inteleg sa haleasca ulei da sa complecteze ....Antigelul sau motorina ajunge in ulei sau ai pus mai mult decat trebuia( ai verificat nivelul imediat dupa ce ai oprit masina si ai pus la nivel).Normal se verifica la rece cu masina perfect paralela cu solul
  • scafarnet

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Da cu motorul rece, perfect paralel nivelul este peste max, parca miroase oleaca a motorina, daca fac schimbul o sa-mi intre motorina?
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pierde compresie, sufla cand scoti joja?.Daca nivelul a crescut fara sa intervii tu ( pus peste nivel) atunci e de belea si chiar daca schimbi uleiul tot asa ....
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
in prima ta postare ai zis ca scoate fum albastru in mers la care mai adaugam si faptul ca ai peste nivel uleiul rezulta segmentare urgenta
  • scafarnet

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Mie mi s-a aprins martorul cu cheita in timpul mersului cu cod insp0, tin sa zic ca masina porneste la sfert , are demaraj.
Primul pas pe care o sa-l fac este o diagnoza la unitatea electronica de control a motorului, inainte sa incerc variante de segmentare
  • scafarnet

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Cum ajunge motorina in baia de ulei? Am inteles ca motorina ajunge in baia de ulei cand nu isi face regenerarea completa la filtru de particole. In cazul meu (martorul cu cheita) sistemul electronic va comuta pe un program de functionare de urgentã, consumul de combustibil poate creste.(si asa este)
Masina e pe dreapta.
  • scafarnet

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2011

  • Mesaj Privat
scafarnet a scris:Cum ajunge motorina in baia de ulei? Am inteles ca motorina ajunge in baia de ulei cand nu isi face regenerarea completa la filtru de particole. In cazul meu (martorul cu cheita) sistemul electronic va comuta pe un program de functionare de urgentã, consumul de combustibil poate creste.(si asa este)
Masina e pe dreapta.


http://www.masini.ro/forum/...i-posibile-cauze/
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Scafarnet, ce masina ai? Motorina ajunge in ulei din mai multe motive, dar nu din cauza neefectuarii regenerarilor.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
masoara compresia omule ( sunt foarte curios)
  • scafarnet

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Saracie mare...!
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
andrei_alik a scris:in prima ta postare ai zis ca scoate fum albastru in mers la care mai adaugam si faptul ca ai peste nivel uleiul rezulta segmentare urgenta

De ce esti asa sigur de aceasta afirmatie?
Skip ads

  • scafarnet

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am mai gasit ceva .......
http://www.volvo-club.ro/to...-la-ulei-v50-16d/
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:
andrei_alik a scris:in prima ta postare ai zis ca scoate fum albastru in mers la care mai adaugam si faptul ca ai peste nivel uleiul rezulta segmentare urgenta

De ce esti asa sigur de aceasta afirmatie?

pai fumul albastru = consum ulei.Gaseste tu o alta explicatie?
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am vorbit si cu scafarnet si i-am zis si lui care ar fi posibilele cauze, inainte sa puna el linkul de la volvo. Fum albatru = conum ulei. Da, ai mare dreptate. Dar de ce consuma ulei? Pentru ca e prea mult. Mult prea mult (1,5 cm este aproape cu un litru peste maxim). Asta inseamna ca sunt uzati segmentii? Asta poate duce la mai multe diagnostice si nu o poti face din spatele unei tastaturi, mai ales daca nu ti-ai bagat nasul prin cateva motoare. Pot fi injectoare defecte, garnituri defecte, nenea' mecanicu (tamplaru' mai bine zis) care pune mai mult ulei decat trebuie la schimb...
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
greu de crezut ca scapa fara sa desfaca mototul daca uleiul a fost pus initial atat cat trebuie
  • scafarnet

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Cand merge bine motorul trebuie sa mi arate pe loc la relanti 800 rpm cu un consum de 0,4-0,5 l/h (in mers arata 900), cand imi intra in functiune curatarea filtrului de particole imi arata la relanti pe loc 980-1010 rpm cu un consum de 2l/h iar cel instant in mers 30l/100km (cand pui mana la iesirea gazelor din esapament zici ca ti se topeste ce temperatura mare e )
Filtrul meu de particole este incarcat 87%
  • shoshoyu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Sall Am patito si yo in seara asta yo avand masian pe penzina am fost cu vecinu meau cu masina lui un astra g 2.0 dci si am pus 2.5l de benzica
am sunat la un mecanic si mia zis sa pun jumate de litru de ulei de motor si sa pun motorina.am pus cam jumate de rezevor dar acum mie .... sa nu se strice injectoarele ..nustiu ce sa fac...
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Stai linistit eu la Vectra mea intro dimineata (chior de somn) am alimentat 10l benzina....dupa aia am bagat plin de motorina adica inca 50l si dupa aia gata ....am plecat si masina merge si in ziua de azi fara probleme,benzina oricum este vai de ea la noi asa ca nu poate decit sa mai curete ...
  • the1godfather

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
stai linistit!nu va pati nimic.....mai ales daca acea concentratie de benzina este foarte mica....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR