Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Oricum a avut o viata respectabila.
Skip ads

  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut,Astra mea cu motor Y 20 DTH,a fost cumparata la 160.000 km,acum are 350.000,si merge foarte bine,am reparat pompa de injectie la 290.000 km,si am schimbat kitul de ambreiaj pt ca a cedat rulmentul de presiune,in rest doar maruntisuri,capat de bara,pivot,ulei GM la 10.000,filtre si motorina buna.
Astra cu motor 1.7 DTI Y 17 DTH,am cumparato la 137 000 din Germania,are 310 000 in prezent,schimbat doar calculatorul de la pompa si consumabilele de rigoare,merge foarte bine,desi a fost muncita serios.
Sunt foarte multumit de ambele masini,cheltuielile cu ele fiind foarte mici comparativ cu cele ale unor prieteni cu masini de firme mult laudate care la jumatate din km mei au bagat o groaza de bani in ele.
Motoarele astea merg destul de mult daca sunt bine intretinute,nici iarna nu am avut probleme,pornire ok la ambele si la -20 grade.
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
mda....o sa fac si eu un post aici pentru a prevenii unii colegi sa nu faca ceea ce am facut eu.acelasi motor il am si eu y20dth cu 250mii in bord.insa zilele trecute dupa o dezamorsare i-am inlocuit filtru motorina si furtunele retur si i-am dat cu spray in nas.atat ia fost! supape duse ,compresie in aer acum.numai porneste nici sa il rogi frumos.o sa pregatesc un buget serios pentru segmentarea motorului si inlocuirea supapelor si a semeringurilor acestora care s-au dus.asta e. aveti grija de motor cum il exploatati
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Toate astea de la un spray in nas ? ? ? Nu pot crede asa ceva ! E absurd.
Skip ads

  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
motorul meu de 3 ani nu a pornit pe ger.cu tot cu baterie noua si amorsat.ce i-am facut eu acum ia pus capac.in lipsa de cunostinte despre masina nu e bine sa faci argumente.motorul meu invarte in gol acum.plus mecanicul mi-a spus ca sa dus compresia
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Baiat destept. Meri si tu cu metroul pentru siguranta ta si a noastra.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
TazzDeejay a scris:in lipsa de cunostinte despre masina nu e bine sa faci argumente.


Sint perfect de acord cu tine. Dar sint afirmatii care sfideaza orice logica fara a fi necesar sa ai cunostinte vaste despre mecanica.
Pai sambata dimineata in parcarea blocului la mine erau 4 ( patru) posesori de masini ( intre ele si o Dacie papuc diesel) care isi imprumutau unul altuia un spray de pornire. Ce sa inteleg , ca aia si-au terminat motoarele ? Nu ! ....au pornit ( ce-i drept in afara de Papuc) si s-au dus in treaba lor. Si faza se va cam repeta in fiecare dimineata geroasa.
E adevarat ca am mari lipsuri de cunostinte in domeniul motoarelor mai moderne sa zicem si asta pentru ca din dezinteres sau alte motive n-am mai tinut pasul cu electronica de pe ele si cu metodele de diagnosticare. Pe vremea batranei Dacii o faceam bucatzele pana la ultima shaiba si o montam in casa inapoi dar intre timp lumea a evoluat.
Revenind la spray - daca mecanicul ti-a spus ca ai terminat motorul cu un spray , nu-ti pot recomanda decat sa-l schimbi (evident, mecanicul, nu spray-ul !) . Cu cit mai repede, cu atat mai bine.
.... si o compresie n-o termini intr-o dimineata ! ...eventual daca folosesti spray cu TNT !
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu cred ca s-a ,,stricat ,,, motorul,, cauta pe cineva care se pricepe ca nu cred ca un motor de 3 ani se ,,duce,, chiar asa .Alta este cauza din care nu porneste ,nu fi pesimist ca nu e chiar asa de NEGRU! Iti recomand sa-l cauti pe colegul ,,Insignia,, care se pricepe bine de tot si este din Ploiesti.
Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Dracul poate fi mai negru decat crezi.daca motorul are distributia pe curea,si tu ii dai cu spray in nas,e ca atunci cand o fortezi sa porneasca la stanga.pagubele pot fi de ordinul a zeci de milioane daca iei mergi pe piese originale.recomand inlocuirea motorului.treaba mai ieftina si mai sigura.stima.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Da stimate coleg dar nu se duce ..COMPRESIA...am si eu idee de motoare.! Nu vad de ce sa schimbe motorul pina nu este convins ca trebuie!
  • Ionut.G

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 GTS. y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2013

  • Mesaj Privat
230.000 Smile Y22DTR si nu da semne,trage si suna frumos,nu fum,nu consuma ulei,nu bag mana in foc pt turbo...super multumit de dieselul meu.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@TazzDeejay - no ofence ! - pe bune , nu mai lasa sa-ti umble sub capota tot felul de cetateni pe considerentul de ieftineala. Impacheteaza masina si du-o la un service profi din zona ta,
Skip ads

  • emoboy

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Corsa mea cu motor z13dt are 170.000 si nu am erori inregistrate de ecu.Turbina nu face zgomote decat la dezaccelerare se aude un fluierat subtire din spate(de la toba).Presiunea la ralanti este de 98kPa si ajunge pana la 160kPa la 4000de ture,iar furtunul care iese din intercooler se intareste la turatii mai mari.In rest acelasi zgomot sacaitor de diesel.Cum as putea sa ii mai probez turbina?
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
revin cu o postare cu ceea ce sa intamplat la motorul meu.2 pistoane sparte.asa ca aveti grija cu dezamorsarea cu trasul si cu sprayul de pornire.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR