Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce sambata am schimbat termoflotul si am facut schimbul de ulei si filtru de ulei am pornit-o (cu cabluri de curent ca m-a lasat si bateria, nu mai tine curent in ea), am incalzit-o pana a deschis termostatul, au pornit ventilatoarele, circuitul lichidului de racire s-a aerisit si nu mi-a bolborosit de loc in vas si temperatura antigelului a urcat pana la 90-92 grade. De sambata seara pe la orele 19 cand am orit-o pana duminica pe la orele 12 mi-a scazut nivelul in vas cu maxim 5mm dupa nimic. uleiul la nivel, antigelul la fel ca dumunica. Diferenta de 5mm sa fie ca s-a racit motorul si si-a micsorat antigelul volumul? Putea fi doar de la racitor? Oricum voi schimba si teci, oringuri si toate cele pe la injector sa fiu sigur ca nu mai ajunge antigel in motor, dar ma "mananca" tare rau sa merg cu ea daca fac rost de baterie. Si parca mai putin ulei in vasul de expansiune. Azi ma duc sa testez racitorul dat jos de pe masina, sa anulez o teava de apa si pe cealalta sa bag un furtun cu un vas ceva mai sus si sa-l las sa aiba apa cadere, sa vad daca in timp trece in circuitul de ulei, la fel ca la motor, vasul este mai sus decat termoflotul.
Skip ads

  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am cumparat baterie dar acum m-a lasat alternatorul, incarca 12.2 - 12.5 in loc de 14.0 - 14.5, am becul de la baterie aprins si nu am servo directie. Adevarul este ca aveam semene ca o sa cedeze dar nu credeam ca se va intampla chiar acum. Trebuie sa schimb releul, puntea de diode si simeringul de la pompa de vacuum. Daca simeringul este bun chiar trebuie schimbat preventiv?
  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati. Masina functioneaza bine, am reparat alternatorul si am facut un calcul al reparatiilor:
Reconditionat turbina -1200 ron
Demontat - montat turbina -300 ron
Termoflot -485 ron
Oringuri calorifer caldura -40ron
Acumulator auto -220 ron
Reparat alternator -670 ron
Ulei motor + filtru ulei -150 ron

TOTAL 3065 ron
Dupa ce am schimbat termoflotul nu mi-a mai trecut antigel in ulei sau ulei in antigel, dar sunt cu ochii pe vasul de expansiune. Turbina cred ca s-a stricat cand a ajuns antigel in loc de ulei la ea si nu a mai avut ungere
Sper sa nu mai vina si alte cheltuieli ca m-a "secat".
Norocul meu a fost ca fratele meu se pricepe la mecanica si m-a ajutat cu montajul termoflotului, a oringurilor de la caloriferul de caldura, curatarea valvei EGR si cu multe altele ca mai plateam pe la service o gramada de bani. De fapt el le-a facut, eu doar il ajutam. JOS PALARIA!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mai puneai 2-300 si gaseai o masina completa (de Anglia), acelasi an si motor.
Bine ca ai rezolvat-o pana la urma.
Skip ads

  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu se rezolva trecerea apei in ulei prin schimbarea termoflotului urmau oringurile, tecile + oringurile aferente injectoarelor. Sunt sigur ca vor urma dar sa nu fie prea curand. Cu motorul cald si oprit, avand presiune in circuitul de racire trecea antigelul in motor fara nici un stress. De cand l-am schimbat cand se incalzeste creste cu 5 - 6mm nivelul in vas si dupa revine la normal. Mai curat vasul de ulei cu un lemn, il bag in vas si imediat se lipeste uleiul de el.
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
parca oringurile noi se ung cu vaselina se pun pe injector si se introduce in locasul lor, vaselina face sa alunece usor oringurile pe metal sau plastic.
  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Teoretic da, practic doar cei care le-au montat pot spune cum este mai bine.
  • florache

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati! Dupa 20 de zile de la reparatia alternarorului si vreo 400 km, nu mai incarca. Asta dupa cateva drumuri mai lungi (60 - 70km) in afara Bucurestiului. Probabil o lipitura rece si dupa ce se incalzeste nu mai face contact bine si acum s-a dezlipit de tot. Maine ma duc cu el la garantie. Sper sa nu-mi mai ceara bani ca le fac o reclama.... Daca l-au desfacut puteau sa schimbe tot ce credeau ca trebuie schimbat.
Stie cineva de vreo lipitura pe la alternator care trebuie tratata mai cu atentie?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu cat e vorba de lipituri! Din cate stiu is foarte slabe piesele folosite la reconditionarea lui, dar poate ai noroc si scapi usor! Mult noroc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR