Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Va salut ... sunt detinatorul unui opel vectra c de aproximativ 5 ani ..
Cand am cumparat masina avea intercoolerul umflat si spart in partea de jos ..l-am schimbat si acum e umflat in partea de sus ..ultimul element e umflat ca o teava rotunda ..as vrea si as fi recunoscator daca sar dezbate putin acest subiect ..am cautat tot forumul dar nu am gasit nimik despre aceasta problema sau poate am sarit peste ea fara sa imi dau seaama ..
va multumesc si astept raspunsuri si rezolvari .
Masty
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ori intercoolerul nu e construit sa reziste la presiunea nominala ori presiunea este prea mare, atunci sistemul de reglaj al turbinei nu e functional.
  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Care ar fi problema de se ajunge acolo .sa mai confruntat cineva cu asta ?
  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Asta am inteles dar nu a mai avut nimeni problema asta sau poate nu vati uitat la el si nu ati bagat de seama ca e umflat.
macar daca as merge cine stie ce sportiv!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
E posibil sa ai admisia infundata si presiune foarte mare pe traseu, la fel de bine poti avea probleme cu electrovalva turbo. Fa o diagnoza si urmareste presiunea turbo.
Cauta un service capabil sa-ti curete admisia si EGR-ul bine de tot si sa monteze totul la loc.
  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Iti multumesc pentru raspuns cred ca o sa curatz si admisia vara asta unde am curatat si turbo vara trecuta di am schimbat tubul care intra in intercooler caci mi se sparsese ... nu am mai avut timp sa fac si admisia atunci statuse mecanicul pana pe la 3 dimineatza Smile sa desfaca sa spele si sa monteze la loc .. asta e o problema mare la ele se umple de "jeg" instalatzia parca ar fi vaselina ....
Dar oare de unde atata mizerie o avea vreo legatura EGR-ul caci intoarce gazele nearse si le recircula inca o data ?
Ce s-ar intampla daca am anula EGR-ul ..avantaje si dezavantaje ?
  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Apropo Iulian .daca EGR-ul e electric si nu mecanic cum il are si motorul meu de altfel ..se poate curatza ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Din cate stiu, daca anulezi EGR-ul motorul merge mai bine si ramane curat pt. ca nu mai trage gaze de pe evacuare.
Gasesti la "Publicitate" baieti care se ocupa cu asa ceva. Daca ai DPF il poti anula si pe el.
Skip ads

  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Dar se mareste consumul cu mult stii ceva ?
caci rolul lui e sa intoarca gazele nearse tocmai din acest motiv sa economiseasca motorina.
nu nu am Dpf ..si nici nu as fi vrut Smile)
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Softul modificat pt. EGR-off scoate 160 cp la Z19DT, puterea marita scade consumul daca se pastreaza stilul de condus.
  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Chiar ma gandeam prin august sa fac si eu remap ... dar vreau sa ma mai informez putin .
cand faci remaparea asta pt 160cp trebuie neaparat sa anuleze EGR -ul? .. am citit pe forum si ziceau ca fara EGR se "ingatuie" masina la rece pana se incalzeste motorul ?
Iulyan tu ai facut remapare ce motor ai pe masina ?
ma gandesc si la Intercooler daca se umfla el acum dar la 160cp putere msi mare presiune mai mare nu ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cel mai bine vorbesti cu baietii de la "Publicitate" care se ocupa de asa ceva.
Eu am facut remapare la Vectra Y20DTH dar EGR-ul meu e functional.
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
masty a scris:Chiar ma gandeam prin august sa fac si eu remap ... dar vreau sa ma mai informez putin .
cand faci remaparea asta pt 160cp trebuie neaparat sa anuleze EGR -ul? .. am citit pe forum si ziceau ca fara EGR se "ingatuie" masina la rece pana se incalzeste motorul ?
Iulyan tu ai facut remapare ce motor ai pe masina ?
ma gandesc si la Intercooler daca se umfla el acum dar la 160cp putere msi mare presiune mai mare nu ?


remaparea inseamna in jargou schimbarea parametrilor de functionare a motorului. Acolo poti alege cam tot ce vrei (desi unele iti vor pune motorul in cap sau nu vor functiona), deci poti alege inchiderea EGR-ului sau schimbarea parametrilor motorului din care castigi CP si Cuplu sau o combinatie.
EGR-ul dupa parerea mea nu are o functionalitatea atat de mare la rece in incazlitul motorului, desi la rece bagand gazele de pe evacuare inapoi incalzeste putin ce intra in motor, insa nu cred ca e atat de important. Sunt multi pe aici care si-au dezactivat din soft/blidat fizic EGR-ul si nu i-am auzit sa se planga. Am auzit oameni insa care s-au plans de EGR infundat sau admisie infundata de la jegurile ce le baga EGRul inapoi in admisie.. prin ei m-am numarat si eu. Smile
  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Mercy pt. raspunsuri Scorpio.intercoolerul se umfla din cauza ca admisia e foarte murdara..daca mai are cineva ceva de adaugat sau a patit si a rezolvat problema sau are raspunsul sa indrazneasca si sa ne spuna Wink
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
admisia murdara e 100% sigur de la EGR cu exceptia cazului cand lumea isi pune filtru sport (care dupa parerea mea nu prea are ce cauta pe masinile din RO decat daca ai foarte multi bani ca sa o schimbi des sau il schimbi/cureti zilnic) caci el nu e in stare sa filtreze aerulul cum trebuie, mai ales la prafurile din romania.
Oricum, teoretic daca il cureti odata pe an (unii o fac la 6 luni) ar trebui sa fii bine. I-am vazut pe unii la 50.000km deci parerile despre timpul la care se curata sunt impartite insa toti care isi iubesc masinile curata egr-ul si admisia din cand in cand.

*a nu se intelege ca cei care nu-si curata nu le pasa de masina, sau ca cei care curata sunt obsedati. Sunt oameni (printre care si eu) pentru care masina nu e doar un mijloc de transport si tin foarte mult ca ea sa fie perfecta macar mecanic.
  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
O sa o curatz in august pentru prima oara ...sunt chiar curios ce voi gasi acolo Smile
Cat despre filtru sport nu o sa optez si nici nu voi opta ...dar cred ca o sa imi fac o remapare de 160cp ..ma mai gandesc !
Daca tot nu o schimb sa ii fac o schimbare ceva .
  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Scorpio .. dar daca o sa curat admisia si mie mi sa umflat intercoolerul .. asta inseamna caci si.intercoolerul e plin de "mazga" nu ? ce sa ii fac se curata si el ? asta daca nu se sparge si va trebui sa il schimb Sad
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
intercoolerul din ce stiu eu are treaba doar cu aerul ce vine de afara... daca schimbi filtrele la timp (cea ce inseamna desul de des in praful din romanica) nu ar trebui sa fie ft murdar....
ti-e ti se umfla ca nu are unde sa iasa aerul din el si se face presiune prea mare... daca ai avea cale libera catre camera de ardere ar fi totul ok.
alte probleme nu ai, gen senzor MAP busit sau altceva care sa determine turbina sa stea deschisa mai mult decat trebuie?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
se curata si intercoolerul. il dai jos si bagi in el decarbusolv sau bnziona si il agiti bine de tot si o sa mi uimit ce iasa de acolo. faci asta pana iasa lichidul curat...
  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Sincer nici nu stiu care e senzorul MAP acum aud prima oara.
Prin interculer mai trece si aer cu gaze ceva care le sufla turbina cred caci altfel nu ar fi murdar in interior de ulei si mizerie ...plus deasta eu circul in italia mai tot timpul foarte putin in romania .
trebuie sa o pun pe tester sa vada presiuniile si daca e vreun senzor care nu merge in parametri ...caci erori de genu nu am .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR