- marian jonny
- **
- 57 mesaje
- din 11 Apr 2008
- Astra 2011 a14net
- Cluj
marian jonny
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2011 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
da, dar eu cand m-am uitat pentru mine in EPC, placa de presiune si discul de ambreiaj se potriveau la ambele motorizari si cutii de viteza.
diferite erau doar volanta (in functie de motorizare) si rulmentul de presiune (in functie de cutie)
sper sa tin bine minte.
momentan nu mai am acces la masina virtuala cu EPC-ul...
diferite erau doar volanta (in functie de motorizare) si rulmentul de presiune (in functie de cutie)
sper sa tin bine minte.
momentan nu mai am acces la masina virtuala cu EPC-ul...
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Gutta
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2013
- Mesaj Privat
alecs_1
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2013
- Mesaj Privat
yulianno6
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2014
- Mesaj Privat
sem98
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am facut si eu conversia de la masa dubla la masa simpla la un y20dth (dupa ce am studiat cateva luni ) cu cutie F23. Eu zic ca merita, ca pret- kit Luk = 1450 lei (volanta, placa, disc, set suruburi placa) la care se adauga rulmentul. Ca sfat nu cumparati inainte fara sa stiti exact ce aveti pe masina si nr. de dinti de pe priza cutiei (14 sau 24).
- chis cristian
- **
- 264 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ce noroc cã au apãrut mecanicii noștri cã inginerii de la Opel au vrut sã facã risipã de oțel !
Și atunci vã plângeți cã schimbați la 50000km.
Eu am douã mașini amândouã cu masã dublã la volantã și nu au absolut nimic .Una are peste 250000km (pe ceas) iar cealaltã 150000(100% cã o am de nouã) și nu am nicio problemã dar cum voi gãsiți mecanici mai buni ca și constructorul !? (atunci spor la vânzare la magazine)
Și atunci vã plângeți cã schimbați la 50000km.
Eu am douã mașini amândouã cu masã dublã la volantã și nu au absolut nimic .Una are peste 250000km (pe ceas) iar cealaltã 150000(100% cã o am de nouã) și nu am nicio problemã dar cum voi gãsiți mecanici mai buni ca și constructorul !? (atunci spor la vânzare la magazine)