Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
E senzor de ulei, cel din prima poza, presiune mai exact.
Skip ads

  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Si e posibil ca... miscandu-l, sa imi inrautateasca situatia? Poate fi el cauza? Si e normal sa se invarta?
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
svg_gabriel10 a scris:Senzorul de turatii de la vibrochen = crankshaft position sensor? ...


Salutare!
Nu sunt sigur, dar e posibil ca senzorul de turatie de la vibrochen sa poata indeplinii si functia de pozitie.

Adi G.
  • jammin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Cauta prin postingurile mele si vezi undeva zic ceva legat de probleme cu ECU. Mai intai te linistesc si apoi continui: ecu nu a avut nici o problema. Acum mai departe: citeste ce simptome avea masina mea, si daca se aseamana bine intreaba pe cineva din iasi daca stie pe seful de service de la fosta reprezentatie opel pt ca baietii se mai stiu intre ei. Eu tot asa nu i-am dat de cap multa vreme, m-au pus cei de la reprezentanta(fosta) opel din iasi sa schimb ecu degeaba, a stat masina vreo 3 luni apoi la ei in service, a venit nush ce meseriasi de prin ungaria-germania mama lor, masina demontata total (partea electrica), si in cele din urma au scoso la capat. Eu am fost in mare razboi cu ei pt ca am cumparat ecu de 33 milioane degeaba, au avut plangeri in germania, in fine a fost urat. Apoi mi-au tinut masina 3 luni in service demontata pana au scoco la capat, binenteles nu mi-au luat nici un ban. De ce iti povestesc toate astea? Simplu: tartanii nu au vrut sa imi zica ce avea masina, ei mi-au spus ceva legat de niste fire roase pe undeva care faceau un scurt si imi dadeau ecu peste cap. Daca baietii de pe forum care stau prin iasi si il cunosc pe tipul slabut, blondut care avea un bmw mai vechiut si era sef de service sau ceva de genu la gold&platin iasi sa intrebe pentru tine ce avea masina mea, poate asa mergi direct la sursa, fiind cica vorba de niste fire banale ascunse undeva, ce ulterior au fost schimbate-izolate ce mama lor o fi facut ca mie nu mi-au spus.

Iar toata povestea mea are rost doar daca simptomele masinii mele sau asemanat izbitor cu ce ai tu acum. Imi pare rau sa vad ca te zbati asa, am fost si eu acolo! Bafta
Skip ads

  • jammin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Ca sa fie mai simplu pentru tine uite linkul
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
@jammin, intr-adevar sunt ceva asemanari, dar nu e aceeasi chestie. Mie nu imi apar erori de rea functionare a senzorilor, circuitelor, ci mai mult de necomunicare.
Astazi de dimineata am scos masina pe o temperatura scazuta (pana in 15 grade) si cand am pornit motorul a ramas ESP aprins(asa face in ultimele zile) si am parcurs cam 100 de metri dupa care s-a stins. Nu am mai avut nicio problema pe o distanta de 5-6 km, in care am mers in regim normal. La intoarcere cu motorul incalzit la 75º deja mi s-a aprins iar ESP... Totul tine de temperatura motorului si/sau cea de afara.
Cu respect!
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
! PROBLEMA REZOLVATA ! Z19DTH, 2008.
Dupa 9 luni de chinuri si aproape 2000€ cheltuiti prin service-uri si reprezentante.... am gasit problema in fata blocului . Un fir intrerupt!
(EX)Simptome: Imi dadea suturi in mers la accelerare si/sau virare, se aprindea martorul ESP, palpaia ABS si servo, Se aprindea martorul baterie, imi cadeau luminile exterioare, AC, player.... si in final, cand temperatura motorului era cea normala de functionare... mi se oprea motorul in mers (de la treapta1 la 6, indiferent de viteza).
Daca masina statea in soare o zi intreaga si voiam sa o pornesc.... la punerea contactului ramaneau aprinsi ABS, ESP, servo si nu pornea, evident!
Solutia: nici o piesa schimbata pe masina, doar miscat putin manunchiul de fire care trece prin spatele motorului si pe sub releul de la bujii... la blocul de relee.
Am postat imaginea, manunchiul de fire e cel marcat cu rosu, iar buba era chiar la curbura.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
zi-mi si mie cat te-a ajuns vectra-ul cand l-ai luat? si cata vechime si km avea atunci? ca ma bate gandu tot aceasi vectra sa-mi iau si eu, insa nu-s sigur inca daca sa fug in DE si s-o inmatriculez eu sau sa o iau direct daneza (tre sa vb cu SKAT inainte Very Happy).

si ma bucur ca ai gasit problema. acum pui mana, desfaci, iei clesti si izoler band si faci curat printre cabluri. oricum incredibil de cretina problema Smile)
Skip ads

  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
scorpio18, eu am cumparat masina de la "BILHUSET RIBE"... ceea ce NU iti recomand vreodata sa faci!
Masina a costat 120.000kr in august anul trecut, plus taxele de banca/contract....150.000kr. Eu am luat-o cu finantare de la ei pe 4 ani. Avea 207.100km, iar acum are 229.500km.
Inmatricularea unei masini din Germania in Danemarca se face dupa un "manual", calculandu-se taxa de prima inmatriculare redusa, dupa vechimea, km si dotarile extra ale masinii. Deci taxa de inmatriculare nu va fi de 180% din pretul masinii, ci probabil doar 100%.
Eu stiu caz concret cu un tip care a adus din Romania un Audi A6 daca nu ma insel, pe care a dat 20.000€. Inmatricularea in Danemarca l-a costat 120.000kr, deci aproape 100% taxa de inmatriculare...
Fii atent, tu cat esti dispus sa platesti pe masina asta? Eu "trebuie" sa o predau la banca, deci am putea face o afacere..... ca sa nu le-o mai dau lor, ca nu merita. As prefera sa o vand si sa le dau banii Smile). Inca e inmatriculata in DK, are numere, circul cu ea. In afara de problema de care tocmai am scapat, are o mica lovitura de la un idiot cu o dubita care si-a deschis larg usile si mi-a lovit-o putin la aripa stanga, daca vrei iti arat poza..... si mai are o zgarietura pe spoilerul fata, la fel...pot sa arat poza.
Da-mi de stire daca te bate gandul!
Masina este: Opel Vectra C Caravan, versiunea Elegance, motor 1.9 cdti (Z19DTH), 110kW, 150cp, din 2008. Interior piele (in afara de sezutul de la scaune), volan piele, BC, CC, clima automata "bizonica", CD30mp3. I s-a schimbat volanta, electromotor, !CIM!, am un set de roti de iarna complete (tabla in spite pe 16"), acum are jante enzo pe 16", roata de rezerva, cric, compresor si spuma pt pana, ...nu stiu ce sa mai zic... Exclamation
Cu respect, numai bine!
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
sper sa nu te superi, dar momentan inca studiez piata si achizitia tot prin banca o s-o fac, dar mai devreme de 1 decembrie nu vreau, caci vreau sa-mi deschid si firma si primii 50.000kr sa ii am pusi deoparte.
Iar ce caut eu e aproape de full options: neaparat AFL+xenon fabrica, clima duala, si CID, ca butonu sport il pun eu, si ma gandesc sa iau unu cu motorul faultat si sa-l schimb caci ies mult mai ieftin, garaj am la un coleg cu tot ce-mi trebuie si motoare se gasesc in nemtia la 1000-1500euro cu km putini.. Acum insa tre sa termin proiectu ce-l am si apoi ma apuc de test-driveuri caci am auzit ca are under-steer destul de mare, si atunci stau cu ochii si pe un mondeo si pe un civic. si deja mi-a bagat alt coleg in minte benzinarele Smile)).
inca nu-s 100% hotarat ce vreau, mai caut discutii si certuri pe internet. Opel is fan, caci asta am avut si e forumul asta awesome. Diesel sunt fan caci il inteleg perfect si doar in el am mesterit (benzinaru maicami e inca in garantie si nu ma bag), pe de alta parte nu se justifica taxa in plus caci nu fac foarte multi kilometri insa merge remapat la 200cp Razz. apoi fordul imi place si el, modeoul, insa nu prea am gasit interfete si nu l-am studiat destul de bine, iar civicul mi se pare ca arata fain, si benzinaru de 1.8 vtec am auzit ca e super fiabil, ca de altfel si 1.8 de la opel.
cat despre dealer, nu te-ai dus cu FDM-ul peste ei, ca in mod normal prin lege ai garantie 3luni minim, altfel nu as cumpara in viata mea masina de la dealer in DK.
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Pai, am fost la FDM de 2 ori pentru teste, inca am bulina in geam Smile. A fost nevoie sa intervina avocat de la FDM ca sa ii convinga pe idiotii de la BILHUSET RIBE sa mi-o repare Neutral IN GARANTIE, wtf...gammel lort
Masina a avut 3 luni garantie 100% Very Happy . In 3 luni a cazut ce a avut de cazut... ca am calcat-o bine la inceput... si am zis ca ce e pe duca sigur se duce de tot. Asta e testul meu.
Zis si facut, electromotor, volanta, CIM.
PS: Eu am facut o sugestie, in niciun caz nu ti-o bag pe gat.... tu iti alegi ce vrei, ce crezi ca iti place sau iti foloseste!
A mea nu are AFL si nici Xenon.
Off: daca nu te superi, ce firma deschizi?
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
o firma de automatizari si poate si consultanta, micuta, vreau sa ma apuc de automatizari la comanda, caci am conditii aici mult mai bune ca in tara. si nu o sa faci niciodata bani frumosi lucrand la altii si plus ca vreau sa fiu seful meu Very Happy
nu ma grabesc. acum vreau sa ajung acasa sa vad exact ce pot face acasa insa pana acum aici am gasit mult mai multa deschidere si ajutor. singurul lucru care nu ma lasa sa ma hotarasc 100% e locatia, aici mi se pare mult prea scump un loc de birou/mini hala de productie pe cand in romania fac eu rost de un pamant, chiar si la sala ca sa-mi pun toate panaramele ce am nevoie.
masina ta are motorul la care ma gandeam pana s-a trezit asta sa-mi bage in cap benzinarele Smile)) si a avut argumente bune: taxe mai mici, potrivita pentru rulajul meu, mai ieftina de intretinut. singurul motiv pentru care prefer dieselul e ca merge remapat foarte fain (mai ales motorul tau), cuplu mare si ca ma pricep la el (mai mult ca la benzina) de pica ceva. Da acum daca ma gandesc cat de greu o fi benzinaru, in mare il stiu ca am avut cursul de motoare insa n-am bagat niciodata mana in altu.

P.S. preturile par ok la astia ce nu-i recomanzi, oricum daca iau daneza cam acelasi lucru ca si tine voi face si eu, dau in ea pana pica tot ce se poate.
Skip ads

  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Eu chiar daca am 200 de mesaje care arata ca sunt rookie pe aici, nu sunt Very Happy . Asta e al doilea cont, primul l-am folosit din 2008 pentru 2 Vectra A benzinare, c16nz si c18nz. Cu ajutorul forumului, am ajuns sa demontez/montez o Vectra A cu ochii inchisi, inclusiv motor.
Concluzia, orice ar fi, motoarele pe benzina sunt mult mai simple dcat cele diesel. De ex cumnatul meu are z18xel vectra c din 2004. Are loc de pus la fiert 3 cazane cu sarmale pe langa motor..pe cand la mine nici un bec nu pot schimba fara sa scot cutia filtrului de aer.
In rest ce sa zic... iti urez mult succes si sanatate pentru proiectele tale ! Sa ne mai auzim!
YM: svg_gabriel , daca vrei sa mai vorbim cate ceva.
Acum ies sa ma plimb relaxat toata seara cu masina!
Cu respect!
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cica nu e bun idul Very Happy
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Aoleo, scuza-ma, te rog..... am gresit eu Neutral YM: svg_gabriel10
Cu respect!
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu noi detalii! Astazi, incercand sa identific firul problema din tot manunchiul (am stat cca. 2 ore), m-a vazut un tip care era cu nevasta lui si cei 4 copii... ca ma chinui. Vine la mine si ma intreaba ce are.. OK, ii zic in linii mari... se duce direct la panoul de relee si scoate unul maro, care zice el ca e "trifazicul" si ca ala e defect...fara alte comentarii.
Ma uitam ca boul la el.... am zis ca face misto de mine, dar mi-a zis ca a lucrat la Porche pentru F1 Neutral
Maine la prima ora a zis sa il sun ca vine cu Tech2 si mi-o repara.WTF?! Si cica nu e de la niciun fir, sa nu mai umblu pe acolo ca nu are nicio treaba. Astept sa vad ce rezolva "zanul" maine si va anunt! Very Happy
Voi ati auzit de releu trifazic pe masina asta!?
Cu respect!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Adica tu ai identificat fir rupt si vine unul si spune ca nu e de acolo, ci de la trifazat Very Happy (sunt unele calculatoare pe masina ta care primesc mai multe alimentari la 12 V dar nu vorbim de trifazic)
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
parca spuneai ca ai reparat masina, acum spui ca inca mai cauti firul?
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Stati asa sa ne intelegem Very Happy Am zis ca am gasit buba si ca am rezolvat-o.
Gen, am tensionat firele alea putin si si-a revenit 2 zile, dupa care astazi mi-a facut iar "palpaiala" dar fara socuri si fara sa se opreasca motorul, plus ca azi foloseam AC pe automat:D.
Avand toate astea in vedere, am zis ca gata, azi gasesc precis firul vinovat (inainte am gasit manunchiul de fire, astazi am scos izolatia generala si am luat la bajbait fiecare fir).
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ce o insemna ala releu trifazic nu stiu, dar ar fi bine daca ne-ai zice ce releu a scos...
Poate din tis ne prindem despre ce e vorba...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR