Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si la mine directia e ceva mai grea decat la alte masini pe care le-am condus...la inceput n-am fost prea incantat dar am inceput sa ma obisnuiesc. Oricum la tine pare sa fie totusi o problema.
Skip ads

  • cocobryce

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
jE a scris:cocobryce, nu e normal sa iti revina volanul. Un pic iti va reveni (tensiunea acumulata in anvelope, etc) dar nu asa de mult, si nu asa de violent.
De verificat nivelul lichidului de servo, incarcarea alternatorului, apoi de verificat caseta de directie...


Incarcarea alternatorului e cumva tensiunea din ecranele ascunse de care a amintit pe pagina anterioara un coleg de forum? In caz afirmativ aceasta este 14.3V cu motorul pornit la relanti. Nu ma pricep, dar banuiesc ca este o valoare ok.

Legat de nivelul lichidului de servo, cum procedez? Smile
Am localizat pompa servo in spatele motorului, are un vas de culoare alba deasupra cu o pata de vopsea verde pe capac. Lichidul pare a fi mai putin de jumatate in recipientul acela.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Deci, vasul ala n-are cum sa fie pe jumatate plin decat daca ai o problema...mai précis, curge pe undeva...masina ai verificat-o pe dedesubt, ridicata pe un elevator? Eu zic sa incepi cu asta, apoi, mai vezi cum procedezi in continuare. Atentie, verifica si burdufele de la caseta de directie, uneori lichidul care se pierde pe la simeringurile casetei de directie se strange in aceste burdufe si nu vezi ca ar fi prelins pe undeva...
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Daca e caseta de directie ZF (scrie pe capacul de la lichid) atat trebuie sa fie nivelul, la jumatate.
Skip ads

  • cocobryce

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ok, am verificat din nou si producatorul este ZF. Ar fi normal sa fie asa nivelul? Am facut si o poza, lichidul se poate vedea ca e mai putin de jumatate: http://i2.minus.com/iwPc8mIcaUKR5.jpg

Sunt si doua marcaje pe recipient dar sincer nu stiu ce reprezinta. Lichidul e un negru verzui si din cate am reusit eu sa vad, am verificat furtunele care pleaca de la pompa si tot ce puteam sa vad pe acolo si nu am observat scurgeri de lichid.

Multumesc tuturor pt ajutor.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Sub capac, lipit de el ar trebui sa ai o joja cu care masori nivelul.
Din ce se vede in poza nivelul este bun.
  • cocobryce

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, este intr-adevar o joja, dar eu am facut abstractie de ea. Very Happy
Culoarea e ok? E practic ca un ulei aproape negru, din cate stiu eu lichidul e de tipul GM "verde".
  • king2pin

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2012

  • Mesaj Privat
pai daca e verde murdat ... atunci ai puta sa il schimbi ... .poate si-a perdut din proprietati .
e cea ma ieftina interventie pe care o potzi face ... si vezi si tu daca are vreo influentza la problema ta.]

cat despre ce m-ai intrebat la mine rotile nu revin cum ai zis tu .au un zvac mic dar cred ca e de la inertia rotilor.
Skip ads

  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
cocobryce a scris:Da, este intr-adevar o joja, dar eu am facut abstractie de ea. Very Happy
Culoarea e ok? E practic ca un ulei aproape negru, din cate stiu eu lichidul e de tipul GM "verde".


daca e verde este Febi stiu din propria experienta si este ok
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Nu are nimic masina. Din moment ce ai facut comparatie cu Fabia in mod clar ca este diferenta foarte mare. Apropo e bine totusi ca ai EHPS adica servodirectie cu reglare variabila ca daca fara era reglare cum este pe motorizarile pe benzina mergea si mai greu.
  • cocobryce

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu stiam ca motorizarile pe benzina nu au reglare variabila. Deci toate mototrizarile diesel au asa ceva sa inteleg.

Cu Fabia intr-adevar nu poate fi vorba de o comparatie, probabil are directie asistata electromecanic si e cu totul altceva. Dar "smucitura" pe care o simt eu in volan nu ar trebui sa fie asa de energica. Am verificat presiunea in pneurile fata si este 2.1, exact cat era specificat pe capacul de la rezervor pt confort (2.5 pt consum). Acum nu stiu daca manometrul acela era calibrat cum trebuie...

Ma gandesc sa inlocuiesc lichidul de servo, am mai citit intre timp si am vazut ca multi recomanda sa fie schimbat la 50-100k km sau 3 ani. Nu stiu daca o sa rezolve ceva.

@pmstelian: lichidul este verde la origine, acum are niste dĂ¢re negricioase in el
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Buna colegilor!
La Astra H din semnatura (Z17DTH) am probleme cu servodirectia. La o manevra de parcare s-a intarit volanul de abia mai puteam sa parchez masina. Pompa are ulei, sigurantele am verificat. Aveti idee ce ar putea fi? In afara de pompa sau cazeta poate sa fie si altceva?
Skip ads

  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Alternatorul
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Mai demult am avut probleme si cu alternatorul, intreadevar a intepenit volanul si atunci. Am verificat, este in regula, incarca in jur de 14,3 V. Iar bateria este buna, nu are 1 an, si porneste motorul fara probleme...
  • ANM

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Domnilor, din ce am citit mai sus nu m-a lamurit deloc!
Acum 2 zile se invartea volanul foarte greu ( inainte mergea foarte usor ) am mers la mecanic si a completat cu ulei .......si-a revenit.
Azi din nou, dar nu greu......foarte greu, nu am putut sa iau nicio curba, ma ducea tot inainte ( parca trageam de un bolovan ).
Astept o sugestie !.........Printre voi sunt si mecanici( specialisti ) sau doar proprietari de Opel ?!
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Verifica din nou nivelul lichidului, e clar ca pe undeva exista o scurgere. Daca e la nivel sa nu ai vreo problema cu incarcarea alternatorului.
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Pana la urma, la mine a fost ptoblema pompa. Dar eu nu am avut pierdere de ulei, nivelul era ok, numai ca nu mai invartea pompa, nu facea presiune. Pretul de noua era peste 3000 lei, cu piesa veche la schimb, deci am gasit la dezmembrari cu 100 euro, l-am schimbat si acum merge tot atat de usor ca inainte. Cica la astea pe diesel pica destul de des.
  • remusedw

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.ma numesc remus si am oproblema cu pompa servo.nu functioneaza deloc ,lichid este in borcan mi s-a dus treptat .daca poate sa ma ajute cineva cu o idee.care ar fi problema daca e dusa vreo siguranta de la pompa?daca are asa ceva ? Mersi mult de tot.
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Verifica sigurantele, daca siguranta nu este arsa, ai sanse mari ca pompa sa fie dusa. S-a manifestat exact la fel si la mine. Abia am putut sa-l duc masina la service, care era la 1 km. Am luat pompa de la dezmembrari cu garantie. Pretul de nou este enorm de mult.
Iti trimit extrasul din manual pt localizarea sigurantelor.
  • ANM

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2014

  • Mesaj Privat
buna !
La mine problema a fost caseta-servo !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR