- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
somax112
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2007
- Mesaj Privat
daca tii volanul bracat la maxim e normal sa se auda un sunet ca fortezi pompa, asa am auzit, nu sunt mecanic, ideal e sa il tii cat mai putin timp bracat la maxim.
referitor la ce au scris altii, merge servo mai greu decat la unele marci, mai ales daca ai roti de 16 sau mai mari + motor greu (diesel) si profilul gumei e cu multe canale paralele (ex continental sport contact)
din ce am observat eu, doar la bmw merge mai greu, la celelelate marci mai usor (307, megane 2, kia, punto, bravo, logan1, vw golf 5,6, evoque, corolla etc).
eu am schimbat lichidul la servo si merge la fel, tot asa crezand ca va merge mai usor.
O observatie personala, cand e frig afara 0 grade sau sub merge mult mai usor la inceput, dar dupa un drum lung merge greu si cand e frig afara.
Am masina de 8 ani si tot timpul a mers servo mai greu decat la alte marci.
referitor la ce au scris altii, merge servo mai greu decat la unele marci, mai ales daca ai roti de 16 sau mai mari + motor greu (diesel) si profilul gumei e cu multe canale paralele (ex continental sport contact)
din ce am observat eu, doar la bmw merge mai greu, la celelelate marci mai usor (307, megane 2, kia, punto, bravo, logan1, vw golf 5,6, evoque, corolla etc).
eu am schimbat lichidul la servo si merge la fel, tot asa crezand ca va merge mai usor.
O observatie personala, cand e frig afara 0 grade sau sub merge mult mai usor la inceput, dar dupa un drum lung merge greu si cand e frig afara.
Am masina de 8 ani si tot timpul a mers servo mai greu decat la alte marci.
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
somax112
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2007
- Mesaj Privat
baieti, am o veste BUNA pentru voi. Directia servo la astra h e programabila si are 2 moduri, by default e cel in care merge greu (gen safemode, la care revine daca e scoasa bateria ) si mai e unul mai usor pt masinile cu IDS. Se poate programa sa mearga mai usor.
Minusuri:
nu se mai intareste volanul la fel de mult la viteze de autostrada.
daca scoti bateria revine la vechiul mod.
Pentru programare vorbiti cu maiandrei nu zic serviceul sa nu fac reclama.
E diferenta intre cele 2 moduri, la parcare e avantajos modul 2 dar in trafic si pe autostrada imi place mai mult modul 1.
Am aflat si eu dupa 8 ani de condus masina asta
Z17DTH
Minusuri:
nu se mai intareste volanul la fel de mult la viteze de autostrada.
daca scoti bateria revine la vechiul mod.
Pentru programare vorbiti cu maiandrei nu zic serviceul sa nu fac reclama.
E diferenta intre cele 2 moduri, la parcare e avantajos modul 2 dar in trafic si pe autostrada imi place mai mult modul 1.
Am aflat si eu dupa 8 ani de condus masina asta
Z17DTH
- fullrespect
- **
- 441 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
fullrespect
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
mihail75
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2011
- Mesaj Privat
tot legat de acest subiect as avea si eu o problema. Acum doua zile m-am trezit cind faceam manevrele de parcare ca imi merge mai greu volanul. In acea zi, am mai mers de doua ori la ore diferite, iar mi-a facut faza, se simtea ca volanul invarte mai greu, dar isi si revenea. Ieri a fost ok, nu a mai facut. Azi am fost totusi la un service, sa vad despre ce e vorba. Lichidul de servo e la nivel, a pus masina pe tester, aluia i-au iesit valori mai mari de consum cind invartea la maxim de volan. Teoria lui e ca ar fi de la alternator, ceva consum exagerat. Alta varianta ar fi fost ca dat fiind ca in acea zi s-a facut brusc mai rece s-ar fi produs nu stiu ce condens si de aici buba. A ramas sa o urmaresc sa vad daca mai face. Azi am intrat in menu ascuns si am urmarit valorile, am constant tensiunea pe la 14.3-14.4V.
Ce credeti? Masina are 4 ani si cateva luni, 70km.
Ce credeti? Masina are 4 ani si cateva luni, 70km.
- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
e de la alternator.
si eu am probleme cu el si dimineata la prima cheie imi taie ECU parte din consumatori (aeroterma, servodirectia, aparatul radio), imi reduce lumina pe display, etc. in acele momente accelereaza putin, ca sa incarce alternatorul un pic mai mult si o sa vezi ca isi revine instant.
de asemenea, poti sa faci si o testare a cat incarca:
- fie din meniul ascuns
- fie cu aparatul de masura direct pe bornele bateriei.
Daca in ambele situatii ai mai putin de 13.5 - 14.5 - nu e bine.
si eu am probleme cu el si dimineata la prima cheie imi taie ECU parte din consumatori (aeroterma, servodirectia, aparatul radio), imi reduce lumina pe display, etc. in acele momente accelereaza putin, ca sa incarce alternatorul un pic mai mult si o sa vezi ca isi revine instant.
de asemenea, poti sa faci si o testare a cat incarca:
- fie din meniul ascuns
- fie cu aparatul de masura direct pe bornele bateriei.
Daca in ambele situatii ai mai putin de 13.5 - 14.5 - nu e bine.
mihail75
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2011
- Mesaj Privat
- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
mihail75
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2011
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Eu zic sa lasi alternatorul la locul lui, nu are nimic, eu mai degraba as da vina pe pompa servo. Atata timp cat ai incarcare 14v+ alternatorul functioneaza bine.
Este ceva normal ca la motorul pornit de nici 10 secunde sa scada putin intensitatea luminii la bord... dar aceeasi problema o poate face si o baterie defectuoasa.
Este ceva normal ca la motorul pornit de nici 10 secunde sa scada putin intensitatea luminii la bord... dar aceeasi problema o poate face si o baterie defectuoasa.