Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • andrei arian

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
baterie slaba?
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Masoara tensiunea la borne cu motorul in relanti. Tensiunea trebuie sa atinga 14,2-14,4 V. Daca este mai mare, releul de incarcare defect. Daca este mai mica de 9V iarasi nu este bine, nu ai incarcare deloc sau baterie picata (doi elementi). Poate fi mai complicat, dar incepe de aici.
  • valiangh

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am descoperit ca am eroarea asta P0300 prin metodele prezentate pe sit si nu pot sa-mi dau seama de la ce poate sa fie.
Simptome :
- Motorul trepideaza in primele 10 secunde de la pornire dupa care revine la normal.
- Cateodata imediat dupa pornire scade turatia la 500 - 400 si sunt obligat sa opresc motorul
- am impresia ca scade si nivelul de apa din vas

Am schimbat bujii. am pus NGK - am crezut ca merge asa de la bujii.
Motorul a inceput sa mearga asa dupa ce am montat termostat (nu avea termostat).

Ma poate ajuta cineva cu sugestii ?

MUltumesc !
  • valiangh

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am uitat sa spun ca am condens pe busonul de la ulei care nu cred este normal sa fe in perioada asta a anului.
Skip ads

  • andrei arian

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Asa am avut si eu,dar dupa ce am curatat clapeta de aer a disparut efectul
  • johans

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema.Mi-a aparut codul de eroare P0420,este vorba despre catalizator.Din cate am citit si pe alte forumuri multi au gasit rezolvare la problema respectiva prin utilizarea unui alt carburant sau prin inlocuirea sondelor lambda si ca solutie finala inlocuirea catalizatorului.
Rog opinii daca este careva care s-a mai intalnit cu aceasta problema.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai intii o diagnoza serioasa, se vede ce da sonda lambda 2 , ar trebui 451mV ca perfect si macar intre 350-550mV cu motor cald.
Din carburant cam greu sa fie.
Ce am mai intilnit eu a fost ca omul pornea motorul inainte de a se stinge masina cu cheita si sondele nu apucau sa se incalzeasca, in timp s-au afumat si valorile erau proaste.

Toba de esapament e perfect curata ? Daca e afumata motorul consuma ulei si tot fumul sta pe sonde si catalizator si e normal sa apara P0420. Fa o poza cu esapamentul.
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Va rog o parere
Simptome - mers neregulat al motorului in ralanty Am gasit cod 0130 . Am facut greseala si l=am sters imediat(nici nu mai stiu care dintre ele, ca sunt vreo 4). Am oprit am repornit am circulat cu masina si am verificat dinou. Surpriza - nici un cod de eroare - dar motorul tot neregulat la ralanty(poate putin mai bine dat fiind faptul ca sa incalzit) Ce parere aveti? 1.vechiul proprietar sa fi remediat problema referitoare la 0130 si a ramas doar codul stocat? 2.daca 0130 da aceste simptome nu ar fi trebuit sa reapara imediat?
Skip ads

  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu am nici un martor luminos ramas aprins = toate se sting la pornirea motorului


Ultima modificare facuta de cocosai la Vin 08 Mai, 2009 11:48 pm
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Verifica cablajul de la sonda lambda bank 1 (situata inainte de catalizator) incepand cu mufa de conectare a acesteia, este foarte posibil sa ai un contact imperfect pe circuitul de incalzire al sondei sau chiar sonda defecta.
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc am sa verific dar de obicei sonda lambda da martor luminos in bord nu?
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Da asa este, cel de exhaust emission posibil sa-l ai mascat cu banda neagra masluit,cand faci contact trebuie sa ai luminati toti martorii in bord dar tu zici ca nu-ti mai reapare dupa ce l-ai sters.
Skip ads

  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Toti martorii functioneaza normal si nu mai apare nici un cod de eroare. Probabil ca a fost un cod nesters dupa remedierea defectiunii. Dar problema este ca motorul functioneaza tot neregulat la ralanty
  • sssebi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2008

  • Mesaj Privat
salutare.
codurile astea de eroare au aceeasi semnificatie si la corsa 1L 2001 motor Z10XE.
daca da ce trebuie sa fac pentru urmatorele coduri:

P0300 Random/multiple cylinder misfire detected
P0301 Cylinder 1 Misfire Detected
P0302 Cylinder 2 Misfire Detected
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
P0300-buji,injectoarele,slaba compresie
P0301-injectorul 1 defect sau prost alimentat,cablajul electric,ecu
P0302-injectorul 2 defect sau prost alimentat,cablajul electric,ecu
prima data verifici instalatia injectoarelor sa nu ai probleme acolo,eventual fa un plin de efix si schimba vitezele la turatii mai mari(3000),in alta ordine de idei daca te descurci a tine o cheie in mana te bagi daca nu chemi pe cineva care stie sa o faca.
  • sssebi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2008

  • Mesaj Privat
merci de raspuns
problema a aparut de cand s-a umblat la distributie si merge intrerupt,
bujiile au fost schimbate si nici o diferenta. alte simptome nu are.
aceasta problema o am de un an dar m-am obisnuit nu ma m-ai deranjeaza asa tare.
in concluzie cred ca nu se alimenteaza bine de cand mi-a umblat la distributie si de acolo erorile (mai stiu un caz similar).
pana la probleme mai mari (doamne fereste) asa va ramane.
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
P0300 Random/multiple cylinder misfire detected
P0301 Cylinder 1 Misfire Detected
P0302 Cylinder 2 Misfire Detected
P0303 Cylinder 3 Misfire Detected
misfire - pierdut focul - traducere de om care nu are habar de engleza
deci verifica pipele de la bujii(cauciucul) si curata in jurul bujiilor(sufla cu un compresor)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu au treaba injectoarele, poate fi de la cauciucurile de la bobina cum a spus colegul, bobina, bujiile si daca tot persista mai vedem si restul, incepe cu ce e mai simplu.
  • cyoby38

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salut va rog o parere,am avut cod 0170 am miscat toate mufele,am sters codul,borna de la baterie e posibil sa reapara?
  • om

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor!

Pun inaintea dvs. si eu o "speta": Coduri stocate 0100, 0110. De luni bune, masina circula cu mufa de la debitmetru deconectata. In opinia mea, de nespecialist, merge bine... (Desigur, consum putin marit, cam 8 in oras.iar la relanti 1000-1100 turatii in primele minute de la pornire, apoi scade la 800, toba curata, etc).

Acum, partea interesanta: Martorul care ramane aprins tot timpul la bord NU este masina cu cheita (cum am citit pe forum ca ar trebui sa fie), ci led-ul Abgas.

Din prima si a doua premisa, dvs. ce concluzie trageti? E vreo problema daca mai circul fara debitmetru pana in iarna (din motive financiare, evident)?

Multumesc anticipat pentru raspuns.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR