Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
EGR se curata cu impulsuri de 12V si spray sau carbusolv pe pistonas, altfel e frectie.
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Exact. Facut treaba cum trebuie tocmai de aceea sunt nedumerit. Nu totdeauna se pare ca rezolvi si recuperezi EGR prin curatare. Inainte de a ma ocupa de ceva in general eu citesc si imi iau unele masuri. Se pare ca a aparut o exceptie ce confirma regula. Dar am sa o rezolv eu si pe asta.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu am intampinat aceasta problema, remedierea a fost, am dat jos din nou si curatat inca o data. Rareori dar se mai intampla asta.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult. Nu contest, poate ca aveti dreptate. Mi-a promis cineva niste tricloretilena si am sa mai insist cu toate ca m-am uitat si cu lupa la pistonas. Oricum dicarbusolv si spray-ul Gum cutter sunt cam degeaba. A stat la murat aproape 48 ore cu reprize lungi de impulsuri in imersie. A scos dar extrem de greu. Singura speranta ramane tricloretilena care sa patrunda poate in zone unde este imposibil de ajuns cu ochiul, cu toate ca sunt sceptic. Raman la ideea ca ghinionul meu este senzorul in sine. De fapt EGR-ul meu nu a fost blocat sau sa se miste greu.
Skip ads

  • frunzygsm

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 1l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ma ajuta si pe mine cineva cu un detaliu la codurile astea de le obtin la testul agrafa: 0203 0202 0201 la rand ! de curand s-a umblat la motor! e normal sa zica asha?! va multumesc!
  • Patratel

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. E ceva timp de cand nu am mai forumizat pe club_opel. Si dk tot sunt in zona, va urez sarbatori pline de bucurie. Ok, sa trecem la chestiuni serioase. Am un opel agila Z12XE si de curand mi-a aparut masinutza cu cheitza. Am verificat si am erorile urmatoare: 1120 si 1122. Stie cineva cum sa rezolv problema asta? Un sfat, o idee, sunt binevenite si mult apreciate. mi-am aruncat privirea in lista de erori dar nu stiu unde anume sa actionez. Recunosc, vreau sa invat sa fac singur aceste mici reglaje, curatiri de piese ( am ''dezafectat'' singur throttle body). Stiu, nu-i mare lucru, dar e un inceput. So, multumesc celor care posteaza
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai fi cautat atent in primul post al lui Dan, gaseai asta:
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Incorrect Signal
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Low Input
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation

Acum ce inseamna: la noi, la Agile, acceleratia este cu transmisie electrica.
Asta ce inseamna: tu calci pe acceleratie, miscarea se transmite prin intermediul unei perii la un potentiometru care inregistreaza o anumita valoare...
Dupa aceasta valoare, transmisa in throttle, se dechide mai tare sau mai incet clapeta de acceleratie, si la acest nivel existand un potentiometru.
Practic codurile tale spun ca e o neconcordanta intre ce se intampla in potentiometrul pedalei si cel din throttle.
Si la mine a aparut.
Throttle la mine e curatat, deci de acolo nu e
Pedala de acceleratie am desfacut-o chiar eu si am constatat ca era curat si acolo.
Cu toatea astea am curatat temeinic cu spray de contacte suprafata pe care actioneaza "periile".
Incearca manevrele astea doua, verifica si corectitudinea conexiunilor electrice la pedala si la throttle.
La mine nu a mai aparut de cateva luni.... si nu am constatat vreo defectiune la cele amintite mai sus...
Am rezolvat-o scotand mufa de la baterie cate o noapte.
Atentie: nu uita sa verifici daca ai codul la casetofon sau CD inainte de asta.
Spor la desfacut si curatat!
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am patit si eu o chestie dubioasa ,am mers cu masina toata ziua un agila 1,2 ,am oprit masina vreo 3 ore cand sa pornesc tronca neala dupa lume masina parca mergea in 2 sau 3 pistoane merg vreo 20km troncaneala a disparut dar masina tragea greu ,martor aprins la bord cel cu motorasul ,ajung acasa fac diagnoza cu pedalele ,apare cod 0300, desfac bujiile cele 2 din dreapta cum ma uit la masina fleasca,le schimb cu altele ,tot la fel merge in rateuri, am sunat un meserias am explicat si mi-a spus ca ar fi axa cu came,voi ce sfat a-mi dati inainte sa arunc cu banii acum de sarbatori. va multumesc.
Skip ads

  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
zgomotul produs era ca si cum batea fier pe fier am crezut ca este piston? dar a disparut persista doar la pornire cu masina rece.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
P0300 = random misfire, adica rateu intamplator datorat unei puternice deteriorari a raportului aer/benzina. El apare intamplator sarind de la un cilindru la altul. Deci nu ai treaba cu bujiile aici. Cauza tipica este pierderea de vacuum la admisie sau throtle, valva EGR blocata pe deschis sau chiar benzina excrecabila. Primul lucru este verificarea pierderilor de vacuum (mai popular vezi pe unde ia aer fals). Verifica atent furtunele din zona admisiei.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
raducu ion a scris:zgomotul produs era ca si cum batea fier pe fier am crezut ca este piston? dar a disparut persista doar la pornire cu masina rece.

Zgomotul metalic care il auzi este de detonatii mai mult ca sigur. Si eu am ramas stupefiat prima oara ca avea detonatii un motor si avea numai coduri missfire (exclus de detonatii si nu inteleg de ce). Problema la el era ca a pus o "benzina" de rahat.
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=60
Masina evident ca a pornit perfect fara coduri eroare sau parametri aiurea DAR avea detonatii (avea si inainte). Detonatiile erau din cauza benzinei de ultima speta din rezervor, se manifectau numai la pedala scurta si daca accelerai lin nimic. Ele se aud ca un sgomot infernal de bataie de genul bate unul-doi tacheti de rup sau cum ai da cu ciocanul. Dupa ce am pus 10L de petrom 99 peste cei 30L de matrafox sau ce era in rezervor aproape au disparut.

La tine eu suspectez debitmetrul ala dubios printre altele...
  • Patratel

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat
george_fusneica a scris:Daca ai fi cautat atent in primul post al lui Dan, gaseai asta:
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Incorrect Signal
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Low Input
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation

Acum ce inseamna: la noi, la Agile, acceleratia este cu transmisie electrica.
Asta ce inseamna: tu calci pe acceleratie, miscarea se transmite prin intermediul unei perii la un potentiometru care inregistreaza o anumita valoare...
Dupa aceasta valoare, transmisa in throttle, se dechide mai tare sau mai incet clapeta de acceleratie, si la acest nivel existand un potentiometru.
Practic codurile tale spun ca e o neconcordanta intre ce se intampla in potentiometrul pedalei si cel din throttle.
Si la mine a aparut.
Throttle la mine e curatat, deci de acolo nu e
Pedala de acceleratie am desfacut-o chiar eu si am constatat ca era curat si acolo.
Cu toatea astea am curatat temeinic cu spray de contacte suprafata pe care actioneaza "periile".
Incearca manevrele astea doua, verifica si corectitudinea conexiunilor electrice la pedala si la throttle.
La mine nu a mai aparut de cateva luni.... si nu am constatat vreo defectiune la cele amintite mai sus...
Am rezolvat-o scotand mufa de la baterie cate o noapte.
Atentie: nu uita sa verifici daca ai codul la casetofon sau CD inainte de asta.
Spor la desfacut si curatat!



Maestre, lucrurile alea cu erorile, le-am citit, dar nu-i problema nu strica sa le mai parcurg o data. Faza e ca nu stiam ce sa fac cu ele. Am inteles ca e de la acceleratie, dar ce anume sa curat, mos craciun stia. Acum stiu si eu, multumita tie. Apreciez. Mult noroc!
Skip ads

  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
debimetru l-am schimbat am luat bosc original 650 ron ,l-am dat pe celalalt inapoi,si mi- mers perfect cu originalu am deja vreo 3000km cu el
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am fost cu ea la servis pusa pe tester a iesit p0304, p0300, si nu stiu ce sa-i faca ,a stat masina o zi la ei si nici un raspuns,m-am suparat si mi-am luat masina acasa ,poate ma ajutati voi cu idei ,ca pina la urma bag eu mina in ea
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@raducu ion din cate observi problemele de rateu sunt grele ale dracu. Daca specialistii din service se uita ca broasca la inundatie, ce sa mai zici de un novice care nu are tangenta cu autoturismele nepoluante la nivel de concept E3-E4. Totusi nimic nu este inabordabil. Daca totusi ai curaj si in acelasi timp noroc, poti salva ceva banuti acum de sarbatori. Dar cred ca inainte de asta va trebui sa mai citesti pe ici, pe colo, adica sa stai o zi cap-coada pe net, daca nu ai alte surse, ca la sfarsit sa poti avea o concluzie si un plan de abordare. Ceea ce eu personal pot sa-ti spun (si sper sa te incurajeze) este ca daca umbli atent si te pricepi cat de cat, poti ajunge sa rezolvi. Eu cu a mea am avut probleme destul de nasoale pe care le-am abordat singur (binenteles si cu ajutorul forumului). Insa baza mea cea mai mare a fost ca mi-am umplut calculatorul cu diverse articole care imi sunt de mare ajutor. Daca nu ai rabdare sa citesti nu stiu cum vei aborda problema. Pentru ca o sa patesti ca la spital: operatia a fost un succes, dar pacientul este mort. Imi permit sa-ti sugerez sa citesti si acest articol tradus de mine si care se pierde in neantul club opel:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=303016&highlight=#303016

LE Ai complicat cazul cu P0304 pe care nu l-ai aratat initial. De aceea trebuie documentare intai si apoi abordare. Succes!
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
multumesc Petrecila,am fost si astazi la alt servis acelasi raspuns nu stiu trebuie sa desfaca motoru,am venit acasa am verificat furtunele nimic suspect verificat bobina,in regula si ea dau capacul jos sa vad axele cu ,came si lantul,lantul ok ,la axa cu came de sus am observat ca sarise un compensator ultimul din stinga cum te uiti la masina,slabesc suruburile care eru deja slabe ma straduiesc un pic si-lm pun la loc pe bila pornesc masina totul ok fata de cum mergea se accelereaza dar tot nu merge f rotund si ramine becul cu motorasul ba aprins ba stins si se aude si un zgomot de compensator si-o fi facut joc compensatorul pentru ca am mers cu el blocat ,se gasesc separat se pot schimba ,Voi ce stiti a-ti intimpinat probleme de genul asta ,masina merge mult mai bine,CE sfat a-mi mai dati?
CU RESPECT.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E simplu, te uiti ce pare uzat, cauti cod in EPC si faci comanda. Orice surub se inlocuieste obligatoriu, se curata filetul cu spray de curatat frine/carburatoare, se foloseste pasta blocare si se stringe la cuplul scris in TIS.
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am o intrebare ? se gasesc compensatori separati?dupa ce l-am pus la loc pe cel sarit tot face un zgomot de zbirnait cind o acelerez mai puternic si merge intrerupt(precizez ca tine relantiul si merge masina mai bine ca inainte),o fi supapa ,pe deschis sau tija strimba daca are?astept sfaturi daca puteti ,sa stiu despre ce este vorba ptr cind voi ajunge la servis ,ca sa nu-mi desfaca motoru daca nu este nevoie,la asta chiar mie teama sa ma bag. cu respect un agilist convins.
  • ralu_bv

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2008

  • Mesaj Privat
mihdoi a scris:
murzick a scris:Daca nu sint stocate coduri de eroare, beculetul arde continuu/clipeste incontinuu/se stinge.

Exact! Fercitule! Smile



CA multe alte lucruri second si masinutza mea a inceput sa faca figuri. La inceput acum vreo 3 luni s-a aprins beculetul cu masina si cheia, dar masina a pornit nu la prima cheie dar a pornit.
De cateva zile face figuri rau de tot asa ca mi-am luat inima in dinti si am mers de am cumparat un spray de carburator si am desfacut throtle dupa 5 ore de stat pe forum.

codul care este stocat este

P1616 Wrong Vehicle ID from Instrument Control Module C-40

La o mica judecata logica ar fi o problema intre cititorul de cheie si cheie dar de ce asta ma lasa sa pornesc motorul si il opreste aproape instantaneu daca apas pe acceleratie moare si nu se tureaza.
Am reusit sa pornesc masina doar tinand acceleratia la apasata la maxim si motorul turat 30sec la 2000ture.
Precizez ca beculetul nu se aprinde tot timpul si cateodata se aprinde doar dupa pornirea masinii dar la maxim 30sec.

Va rog daca stie cineva ceva referitor la P1616 sa imi spuna si mie ce ar mai trebui sa fac.

Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se scoate bordul, se curata cu spray contacte (sa nu contina ulei) mufa si se refac lipiturile la ea. Atentie cine iti reface lipiturile, sa aiba scule si ceva experienta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR