Ai uitat parola?


  • aauto

  • Mesaje scrise: 495
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nici o alta sugestie cum sa desfac nenorocirea asta de sonda fara a demonta galeria ?
Altceva nu ar putea cauza eroarea in afara sondei 1 ?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
- Daca este asa de intepenita, sugestia mea este sa mergi intr-un service care efectueaza astfel
de lucrari (din ce am citit se apeleaza chiar la autogen si se incalzeste pana la rosu zona imbinarii);
- Ar mai putea fi probleme legate de conectori/fire, lipsa tensiunii necesara incalzirii, uite ce scrie
Dan Cuciureanu referitor la masurarea circuitului de incalzire al sondei:
dancuciureanu a scris:
...
VERIFICARE/MASURATORI :
Se masoara intre pinii 1 si 2 (fire albe spre senzor) daca avem 12V pentru incalzire, cu contactul pus fara motor.
De obicei avem ca altfel nu ar functiona multe. Se taie contactul si declupam mufa. Masuram circuitul de
incalzire avem 5-20 ohm tipic 9.2 ohm. De ce asa o plaja de mare, de la 5 la 20 e cale lunga; simplu, rezistenta
variaza cu temperatura, la fel si curentul care este citit de ECU si taie alimentarea circuitului de incalzire cind
sonda ajunge la temperatura de lucru.
Nu se pun la masa pinii 3-4, nu se face scurt, nu se pune aparatul sa masurati rezistenta intre ei sau ei si altceva !
....

As adauga ca atunci cand masori rezistenta la pinii 1-2 (firele albe) sa flexezi / tragi in diferite pozitii cablul
sondei pt. a determina daca continuitatea / discontinuitatea circuitului extern e permanenta.
  • aauto

  • Mesaje scrise: 495
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc frumos @PL500 .
Voi verifica diseară conexiunea, voi măsură exact cu ai explicat, că azi nu am mai plecat cu ea că a început să mă streseze deja.
Am pus dimineața iar degripant poate cine știe o vrea într-un final sa de desfacă!
  • aauto

  • Mesaje scrise: 495
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Din păcate am reusit să distrug sonda lambda, sperând că reusesc totusi prin diverse metode să o desfac , acum am spart-o de tot, sperând că reușesc totuși să bag forțat o cheie de 21 ,dar fără succes...
Aveți vreo soluție sau singura solutie este schimbarea acestuia... ?
  • aauto

  • Mesaje scrise: 495
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat azi catalizatorul si de la prima pornire da următoarea eroare
Ce ar mai putea fii că deja mă dispera...m-am apucat că prostu de ea când mergea foarte bine, si ptr ce aveam nevoie era perfecta, dar asta e...acum merg înainte.
Ce ar trebui verificat?
Eroare e P1405 intermitent....scuze ptr calitatea foto
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
De curatat EGR
  • aauto

  • Mesaje scrise: 495
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Voi încerca si curătarea lui...dar până atunci am pus niste valori de pe op-com, poate va ajuta sa va dati seama

Mă surprinde că până să schimb catalizatorul nu aveam aceasta eroare,cu ce a putut influenta schimbarea lui, a apărut instant cum am pornit-o ,sau e decât o pura coincidenta?
Acum erorile sunt de șterg ptr aproximativ un minut și reapar, uneori cu martorul de motor alteori cu mașina de service....
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
va salut. am o eroare p0340 circuit low si nu mai porneste. am incercat sa o imping crezand ca este electromotorul dar nici inpinsa nu porneste. am citi ca ar fi un senzor de la ax cu came. o metoda sa pornesc masina sau trebuie alt senzor? motor x12xe
  • aauto

  • Mesaje scrise: 495
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Poți temporar să-l scoți și să-l cureți,teoretic pornește după ce-l cureți,dar ulterior trebuie alt senzor,curățatul lui e o metoda temporara....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Cu P0340 ar trebui sa porneasca daca este doar senzorul defect, scoate mufa si da-i cheie. Daca invarte prea repede demarorul este sarita distributia si motorul afectat.
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eroarea este p0340 (2).
l.am curatat si tot nu porneste, am incercat si cu mufa bagata si cu mufa scoasa si tot nu porneste. senzorul camshaft este cel de dupa senzorul de temperatura lichid?
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
acum am verificat mufa am 5v. eroarea este tensiune senzor hall prra mica. sa fie senzorul defect? si cu senzoru scos am aceeasi eroare
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Cum a aparut eroarea ? (sa nu fie distributia sarita - atentioneaza Dan)
Daca distributia este in regula, posibil legatura senzorului la masa sa nu mai fie ok,
parca pinul 1 (apar 5V intre pinul 1 si 3 ? ), senzorul se defecteaza greu.
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
am mers vreo 100km am ajuns acasa am oprito si nu a mai pornit de atunci.da apar 5v intre 1 si 3 cu contactul pus. cineva mi.a spus ca s.ar putea sa fie senzorul crankshaft pentru ca nu da nici benzina la injectoare dupa cum se aude motorul. am pus alt senzor camshaft si am aceeasi eroare p0340 senzor hall tensiune prea mica.. ramane sa dau senzorul crankshaft jos sa il verific
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Practic motorul trebuie sa porneasca cu P0340 si cu mufa scoasa de la senzorul camshaft.
Intradevar senzorul crankshaft defect (eroarea acestuia, P0335, poate sa apara greu) duce la
imposibilitatea pornirii motorului (cu atat mai mult cu cat senzorul camshaft da eroare - el trebuia
sa preia functia senzorului crankshaft ).
Este posibil sa fi avut eroarea P0340 stocata mai de mult, insa sa o fi descoperit abia cand motorul
nu a mai pornit ?
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
cu cateva zile in urma am pus diagnoza si nu aveam p0340. o sa incerc sa masor senzorul crankshaft poate e de la el.
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
lant de distributie rupt. la ce sa ma astept si ce sa mai schimb daca tot desfac motorul. va multumesc pentru raspunsuri
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
distributia nu sa rupt in mers. am ajuns am oprit masina si cand sa o pornesc surpriza nu a mai vrut dar am mai incercat sa o pornesc. posibil sa fi afectat tot? la prima vedere lantul este rup axele cu came sunt intregi. voi cauta un mecanic bun in pitesti sa se uite la ea. daca cunoasteti sau ati facut la cineva lasati un mesaj. ma astept la 2000lei investitie
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Lantul nu se rupe din senin, distributia terminata tacane si iti spune singura ca trebuie schimbata. Daca tu ai mers cu ea asa e vina ta si ai facut-o pe riscul tau.
Mai exista posibilitatea sa fi fost manarita de samsar dar tot iti dai seama daca vrei.
Acum trebuie distributie completa si de vazut supape, cilindri....
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
tocmai ca nu tacanea nu rontaia, lantul era strans acum 2luni cand am schimbat capacul de la culbutori si nici patinele frecate.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata