Ai uitat parola?


  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z14XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Edit: Rectific, acum am observat ce am scris. Mi se pare putin cam mare cantitatea de aer masurata de debitmetru in relanti.
  • tudvalentin

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila Z10XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Sal cu ce incep avand erorile astea ? P1405 curat egr? P0420 ce fac?

P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P1405 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage High
P1405 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage Low ncy Below Threshold (Bank 1)
  • beche39

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Combo Z14XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
[quote="mariuss93"]Edit: Rectific, acum am observat ce am scris. Mi se pare putin cam mare cantitatea de aer masurata de debitmetru in relanti.[/quote
Lasa deocamdata debitmetrul.Verifica tensiunea de 5v la pedala de acceleratie.
  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara dragi opelisti!
In dimineata asta m-am confruntat cu o alta problema la agila mea, nu am mai gasit cheile de la masina si am luat cheia de rezerva,am dat sa pornesc si motorul a pornit timp de cateva secunde dupa care sa oprit si nu a vrut sa mai pornesca cu nici un chip,am cautat iar cheia principala si am gasit-o ,am pornit si am fost la aeroport prin trafic de centura fara sa am vreun martor aprins,masina a mers perfect,cand am ajuns acasa am facut testul cu pedale pentru ca nu mi-a fost clar ce sa intamplat cu cheia de rezerva si am gasit coduri de eroare 0170 si 1614,ce legatura au aceste doua coduri de eroare cu o pornire cu cheia de rezerva si de ce credeti dvs ca nu a mai pornit in aceste conditii? cheia de rezerva nu are vreun capacel pe unde sa umblu la bateria cheii,pare turnata,poate ma ajutati voi sa elucidez misterul.
o seara placuta!
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Având în vedere semnificația codurilor (vezi prima pagină) se pare că sunt probleme cu cipul de securitate al cheii de rezervă, imobilizatorul electronic nemaireușind să-l recunoască (cod eroare 1614). Celălalt cod cred că apare implicit, în urma încercărilor repetate de a porni mașina în condițiile în care injecția e tăiată automat în lipsa O.K.-ului dat de imobilizator calculatorului de injecție. Cipul din corpul cheii nu necesită alimentare cu baterie, așa cum nici cartelele de acces în spații protejate nu au așa ceva. Necesită doar scanare electromagnetică.
  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Bun,am inteles cum sta treaba cu erorile,dar de ce nu a mai recunoscut cipul din cheia de rezerva,am mai pornit cu aceasta cheie! Ce trebuie sa fac ca sa am o cheie de rezerva ? se poate ” repara” sau trebuie sa fac alta ?

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata