Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Jacky Madalina

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2013

  • Mesaj Privat
am avut o problema cu egr-ul,s-a ars modulul electric..cand am mers sa inlocuiesc egr-ul punand apoi tester-ul mi-a dat ca am defectiune la debitmetrul de aer,regulator presiune combustibil si din cate am obeservat mai am si motorina in ulei! Confused se pot strica asa multe dintr-o data?care sunt cauzele? imi pot comanda s-h debitmetrul si regulatoru,ele se pot repara?
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cand ai EGR stricat e posibil sa-ti apara si erori complementare pe langa cea principala. In cazul tau debitmetru si regulatorul de presiune.
Sterge erorile si apoi vezi daca mai apar din nou.
Bafta
  • Jacky Madalina

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2013

  • Mesaj Privat
si motivul motorinei in ulei este posibil sa fie din cauza egr si a filtrului de particule?
Confused MS!
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu vad de ce ... egr baga gazele nearse inapoi in motor pentru economie de combustibil iar filtru de particole .. sorteaza gazele le duce spre egr parca ... sa nu fie la injectoare ... la nusht .. in motor udneva iti baga pe la un orign semering etc ..
Skip ads

  • Jacky Madalina

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2013

  • Mesaj Privat
s-ar zice ca ar putea sa imi bage din cauza filtrului de particule pentru ca nu se poate face regenerarea lui din cauza egr-ului?!stiti ceva?
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Jacky Madalina a scris:si motivul motorinei in ulei este posibil sa fie din cauza egr si a filtrului de particule?
Confused MS!

Masina ta avand filtru de particule eu cred ca de multe ori nu ai last-o sa-si termine ciclul de regenerare si din acest motiv motorina in exces care este introdusa in cilindrii in timpul procesului nu a mai ajuns sa se arda si s-a scurs pe langa segmenti in motor.
Funinginea in execes are rolul sa strice mai de timpuriu EGR.
Deci reaspunsul mai condensat la intrebarea ta era un simplu DA.

Bafta

P.S Sfatul meu este renunti la porcaria de DPF si sa-l anulezi atat fizic cat si din soft. Sunt colegi pe forum care fac acest lucru si ii gasesti la sectiunea PUBLICITATE
  • Jacky Madalina

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2013

  • Mesaj Privat
ok...ne auzim dupa un control mai amanuntit...multumesc mult!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sfatul meu are doua directii :
- o faci la mod curatat galerie admisie, anulare DPF si EGR din soft si implicit ceva modificari hard, costa ceva dar asta este, nu e masina pentru porniri dese, drumuri scurte subturat in oras mic.
- o vinzi sau o schimbi cu un D benzinara, mult mai putine probleme, costa mai mult carburantul dar daca tragi linie cat papa per total un diesel Z13 tot acelasi ban

Motorina in ulei este de la oprire regenerare dar si porniri dese pentru distante mici, Opel a trimis aceasta informare.
Z13 este un motor pacatos, pica aproape orice, deja mecanicii nu-l doresc la ei, peste ceva timp pica alta si alta si vinovat e mecanicul, asa multi spun pass, mai bine dorm linistit.
  • Jacky Madalina

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2013

  • Mesaj Privat
am schimbat egr-ul si bujiile si merge bine masina,am facut si test de injectie din din fericire injectoarele nu au probleme....azi fac si schimbul de ulei! o problema ar mai fii cateodata cand scade sub 2000 de ture isi mai perde din putere,lucru ce inainte nu mi se intampla Sad ...
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Jacky Madalina a scris:am avut o problema cu egr-ul,s-a ars modulul electric..cand am mers sa inlocuiesc egr-ul punand apoi tester-ul mi-a dat ca am defectiune la debitmetrul de aer,regulator presiune combustibil si din cate am obeservat mai am si motorina in ulei! Confused se pot strica asa multe dintr-o data?care sunt cauzele? imi pot comanda s-h debitmetrul si regulatoru,ele se pot repara?


Se merge cu masina mai mult in oras? cu opriri si porniri dese ?
  • Jacky Madalina

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR