Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Laughing n3v001 tare si-asta
Skip ads

  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ti-as da o alta posibilitate... o ingreunezi putin dar o sa-ti fuga mai tare cum vrei tu.
Schimba-i motorul !!! Wink

cred ca s-a zis tot despre usuratul masinii pe aicia, acum ramane sa ne demonstrezi ca sa nu ramanem cu impresia ca ai facut topicul degeaba si ca aceste sfaturi te-au ajutat.

ca sa mai adaug si eu la lista de usurari... scoate toate ornamentele din interior, singur o sa aduni 10kg de plastic inutil, ca doar masina merge si fara ele.
  • dizy

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: BACAU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
f. interesant ce ati spus voi totzi si o sa le pun in aplicare Mr. Green
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
foarte serios acum.

in reportajul din care te'ai inspirat s'a ajuns la o reducere de combustibil de cca 20%.
teoretic asta insemna ca au redus cam tot atata din masa masinii. la 1200 kg cat cantareste modelul caravan, tre sa scoti 240 kg sa ajungi la acceasi performanta. eu zic ca nu e usor treaba asta.
Skip ads

  • Mircea KDT

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Daca te duci la o cursa de masini merita sa usurezi masina. Dar pentru mersul uzual mi se pare inutil.

La cursele legale, masinile sunt inscise in functie de puterea masinii. Daca tu iti usurezi masina o sa ai un avantaj fata de cel cu putere egala.

Se pot scoate: roata de rezerva, cric, scule daca exista, bancheta spate, lichidul de parbriz, presurile de cauciuc si se pune putin benzina in rezervor.
Am vazut baietzi care au scos macaralele de la geamurile laterale.

Daca te tii de "alergatura" merita sa usurezi masina.
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Hai sã fim serioºi acum chiar crede-þi cã asta cu uºuratul maºinii cu câteva kg chiar reduce vizibil consumul. ªi în plus nu vãd sensul pentru a reduce câteva grame de benzinã nu meritã efortul. Dacã constructorul a fãcut aºa maºina eu cred cã au mai ºi gândit.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Evident ca nu are nici un sens sa scoti toate maruntisurile de pe masina in speranta ca scazi consumul sau obtii performante sport, insa cine nu are treaba, isi face.
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
funny rau postul... oricum, eu am o intrebare serioasa:

care e diferenta de greutate ( aprox, evident ) intre o janta de tabla si una de aliaj usor ?
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca diferenta nu este semnificativa.
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
pai cam de asta intreb, daca schimb 4 jante castig 10, 20, 40 kg?

parca una din aliaj are si aia vreo 5 kg, problema e cat are una de otel...
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Daca lasi masina in garaj o sa reduci consumul cu 100%. Fara sa pui pe cineva in pericol. Pana si pasagerul din spate care a ramas fara centura este acum in siguranta. Ca sa nu mai vorbim de noi, ceilalti participanti la trafic... Si in plus se reduce drastic uzura...

Mi-am adus aminte de un dialog, incerc sa fiu scurt>
- Cum ai ajuns pana aici?
- Am fugit dupa tramvai si am economisit 10.000 lei
- Bah, da prost mai esti. Daca fugeai dupa un taxi economiseai de zece ori mai mult.
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Oameni buni, terminati cu balivernele.
Micutul a incercat sa propuna si el ceva.
L-ati lamurit.
Restul e pierdere de timp.
Cu respect,
libra
Skip ads

  • crisluca1985

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucucresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Reducere din ce ma bate pe mine capu si din ce stiu:
- roata de rezerva - out
- bancheta spate - out
- scaunul pasagerului - out
- coarda de schimbat roata - out
- pompa - out
- cricul - out
- cutia de scule - out
- inlocuiesti bateria cu cea mai mica de pe piata
- schimbi suspensiile cu unele sport
- jante din aliaj
- capota fibra de sticla (totusi cu carbon intram in alta sfera)
- scoase toate tobele si pus teava la evacuare
- scaunul soferului inlocuit cu unul din fibra de sticla
- scoti aparatorile de sub aripile masinii, majoritatea masinilor noi au asa ceva, adica daca te uiti deasupra rotii nu o sa vezi nimik decat o bucata mare de plastic care duce din spoiler pana in portiera - out

Ar mai fi niste lucruri care par insignifiante dar adunate fac cateva Kg.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
crisluca1985 a scris:Reducere din ce ma bate pe mine capu si din ce stiu:
- roata de rezerva - out
- bancheta spate - out
- scaunul pasagerului - out
- coarda de schimbat roata - out
- pompa - out
- cricul - out
- cutia de scule - out
- inlocuiesti bateria cu cea mai mica de pe piata
- schimbi suspensiile cu unele sport
- jante din aliaj
- capota fibra de sticla (totusi cu carbon intram in alta sfera)
- scoase toate tobele si pus teava la evacuare
- scaunul soferului inlocuit cu unul din fibra de sticla
- scoti aparatorile de sub aripile masinii, majoritatea masinilor noi au asa ceva, adica daca te uiti deasupra rotii nu o sa vezi nimik decat o bucata mare de plastic care duce din spoiler pana in portiera - out

Ar mai fi niste lucruri care par insignifiante dar adunate fac cateva Kg.

*
Sa eliminam si soferul Laughing
SOlutiile sunt in mare parte aiurea, reducerea consumului este de ordinul a 100 g / 100 km... Rolling Eyes
  • crisluca1985

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucucresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Nu e de consum, scoti lucruri de pe masina ca sa nu mai adaugi cai, cea mai ieftina metoda de a "creste" puterea masinii este scaderea greutatii. Wink
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
si totusi, nu are nimeni idee cat cantareste o janta normala ? de opel vectra a/b de ex.

sa fac si eu un calcul: daca economisesc X g benzina la 100 km atunci imi amortizez investitia ( ~200 Eur ) in cati km ???

de ex: economie 100g / 100 km -> 1l / 1000 km

200 Eur ~ 7 mil ~ 200 l benzina -> 200.000 km Laughing Laughing


bine, hai ca pun eu jumate din bani ca o sa arate si mai bine masina...
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu am jante de vara de AL originale si de iarna de tabla, si din cat le-am mai plimbat in mana prin garaj nu mi se pare nici o diferenta intre ele, adica ambele sunt destul de grele, pe cantar nu le-am pus, dar ideea e ca ma asteptam ca cele cu jante de AL sa fie usoare, insa in realitate mi s-au parut lafel (cu tot cu cauciuc).
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
metode de a usura masina:
ptr cei casatoriti:
1.arunca-ti soacra din masina.
2.divorteaza
daca faci toate astea poti sa scoti si banchetele si oglinda de la parasolar

ptr cei necasatoriti:
1 nu va luati prietenele in masina (sub nici un motiv)
2 nu va alegeti prietene grase ci numai "snur"
3 daca chiar "trebuie" luati-le dezbracate.( va puteti dezbraca si voi pentru a nu face opinie separata-puteti invoca motivul consumului redus de carburant .

atit pentru cei ne cit si ptr cei casatoriti :inainte de urca in masina rugati toti ocupantii locurilor sa folosesca toaleta.
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
chiar ma gandeam ca eu la vectra mea fac plinul de fiecare data ( ~ 60 l, si mai fortez si pana cand vaz benzina.... ) ies in pierdere rau. mai ales ca in timpul sapt consumul zilnic e 3-4 l si trec pe langa peco baneasa de fiecare data Twisted Evil Twisted Evil

chiar mi-aduc aminte ca pe vremea raposatului avea tata o dacie 1300 fara blocarea aia de la volan iar la vale oprea motorul si o lasa sa mearga pana cand aproape se oprea.

se mai poate renunta la spoilere, castigi greutate, scapi de rezistenta la aer...
iti iei cauciucuri inguste si le umfli bine. la toate pierzi un pic de stabilitate dar scopul schimba mijloacele Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Si, evident, iti pui suspensie sport, ca sa mai castigi un cal-doi, asa cum s-a sugerat... Cool
Combinata cu niste scaune tari de fibra de sticla ("tip autobuz") este o solutie radicala... Cool
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR