Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salutare OPELISTI
Iata ce am patit eu......apropo de asazise service-uri. Am un Vectra A '91pe benzina si la un moment dat un coleg mi-a recomandat un service"bun". Problema mea era relantiul nu mergea rotund(nici acum nu merge, cu toate ca am schimbat o gramada de piese). Ma duc la acel service si mecanicul ala zice:"Nu ai sa vezi nici un Opel modelul asta cu relantiul perfect". In prima faza am ramas blocat. Adica asa alegere proasta am facut cumparand un opel? Apoi zice imediat"Ai o bataie la motor!?". Era o bataie care se auzea si in masina cand era liniste.Sa nu mai lungesc povestea, imi spune ca trebuie facut matorul de la 0(zero) ca daca scapa o biela pe acolo de duce naiba tot motorul.
Va dati seama ca nu puteam sa-i dau raspunsul pe loc, era o investitie destul de costisitoare.Dupa vreo saptamana ma hotarasc si ii las masina mecanicului in service.Ca face el rost de piese mai ieftine de la cineva dar fara factura etc. Accept si asta.
Ma tine asta trei saptamani juma' fara masina. Treceam pe acolo la o zi doua, cand imi permitea serviciul. De cele mai multe ori nu lucra la ea: ba ca a "venit sefu cu prioritati, ba ca astept nu stiu ce piesa,etc..."
Masina avea la bord 130.000 km cand am facut motorul.Intr-un final reusesc sa iau masina, dar nu inainte de a plati o factura de....35 MILIOANE!!!!!!!!!!Fara comentarii! SFATUL MEU ESTE CA ATUNCI CAND UN MECANIC ITI SPUNE CA TREBUIE FACUT MOTORUL, DUTE SI LA ALTII SI VEZI CE ZIC SI EI.
Treaba nasoala insa de acum incepe. Pe la 138.000 km, adica dupa 8000km de la refacerea motorului, a inceput sa-mi palpaie becul de la presiunea de ulei. Vreau sa mentionez sa i-am facut totusi un rodaj pe autostrada Soarelui,care se deschisese de vreo doua saptamani,la o viteza cuprinsa intre 60 si 80 km/h, aproximativ 4.500 Km.
Prima data am crezut ca este din cauza uleiului.Am trecut de la Castrol la Mobil 1. Rezultatul..... acelasi. Nu stiam ce sa mai fac. La un moment dat ii pun si aditiv de motor 2+2. Rezultatul: la inceput a fost OK(chiar ma bucuram), insa dupa 500 km becul rosu a inceput sa palpaie din nou.
Efectiv nu mai stiam ce sa mai fac!? Dupa asta apare si zgomotul ala, exact in aceiasi zana a motorului(era aceiasi bataie care m-a determinat sa fac motorul). Ma duc la mecanic(Sorin il cheama) si ma iau de el.
Oricare dintre voi cred ca ar fi facut la fel. Imi zice sa ma linistesc si sa-i las masina o zi . A doua zi ii las masina. In urmatoarea zi ma duc sa o iau si surpriza, nu mai batea si nu mai palpaia nici becul rosu.
Dupa toate astea, la o saptamana , aceleasi doua probleme apar ca din senin, numai ca acum becul rosu ramanea aprins aproape permanent la relanti. Aveam deja 10.000 km de cand facusem motorul.
Stiti care era cauza? Cititi in continuare, pentru ca a trebuit sa fac motorul din nou!!!!!!!!!!!!
Norocul meu, daca pot sa spun asta, este ca la un moment dat in vara lui 2006 s-a rupt un furtun de la instalatia de racire, si eram aproape de un magazin de piese pe care-l stiam, pe str. Agricultori.
Gasesc furtunul la ei si imi spune ca au si service la doua trei stradute.
Ma duc acolo, imi schimba furtunul si le fac si o intrebare despre problemele mele.
Cauzele, imi spun ei sunt cateva: pompa de ulei, eleiul, daca merg pe gaz,pe la pistoane ... .Le spun ca nu are cum pentru ca motorul are 10.000 Km. Se lasa liniste si se uita toti stupefiati la mine. "Pai cine ti-a facut motorul asta?". Le spun. "Ah! Pai Sorin asta nu se pricepe la Opel dom'le, el este cu Fordu', acolo da, este meserias" La acest raspuns raman eu stupefiat.
Ideea este ca pana la urma am facut din nou motorul. Este adevarat ca a fost multa naivitate din partea mea. Trecerea de la Dacie la Opel este altceva decat de la Dacie la Dacie.
Ce au gasit baietii?Iata cateva din cate imi mai aduc aminte:
-segmentii bielete neschimbati
-pompa ulei avea joc
-axul cu came a mers pe "uscat" si s-a dus naibii
-pompa de apa curgea(chiar aveam pierderi dar nu stiam de unde)
-arborele cotit rectificat( nici nu umblase la el Sorin!!!!)
-Segmentii aratau ca dupa 150.000 km
-etc
Total piese+manopera 42 MILIOANE. Dar cel putin acum motorul merge bine, are un sunet placut, de te unge pe suflet si deja am 12.000.Baietii nu au insa calculator, pentru ca vroiam sa rezolv si relantiul care merge si acum prost. Dar m-am consolat, chiar nu mai vreau sa dau masina pe mana unor asazisi mecanici.
DACA AVETI PROBLEME CU MOTORUL, SAU CU PARTE MECANICA, SAU CU PIESE LA PRET ACCEPTABIL, VII RECOMAND CU CALDURA.
SERVICE-UL SI MAGAZINUL AU UN SINGUR NUME PROMOTOR.Daca spuneti ca veniti din partea lui Costi cu Opelul visiniu isi vor aduce aminte, mai ales domnul Voicu.


Exista si un final trist. M-am ales cu doua credite bancare.

PS:In noiembrie i-am schimbat si bucsile, amortizoarele fata, placutele de frana fata/spate, discuri frana fata, filtre si altele, la acest service. Credeti-ma, merita banii.

Inca o data ocoliti service-ul LOWE, si sa aveti grija de voi .
Numai bine.
Costi
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Sorry pt problemele tale;parerea mea e ca daca il lasi sa 'scape ' pe acel mecanic ce ti-a luat o gramada de bani si nu a desfacut macar motorul ai si tu citeva bile negre;mecanicii,politistii,functionarii,chelnerii nu se vor educa singuri niciodata,intelegeti ca noi,'consumatorii' trebuie sa o facem!
In SUA daca nu le place mincarea la restaurant,chiar daca e aproape terminata,o dau inapoi si nu platesc nimic;aici acceptam furtul pe fatza Sad
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
problema este ca a desfacut motorul, insa ori a pus piese naspa ori le-a montat atat de prost incat pareau ca am mers 100.000km.
Trebuia sa diagnostichez motorul, si sa-l desfaca bucata cu bucata inainte de al face a doua oara. El poate sa zica orice acum.Ca si-a facut bine treaba.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu sunt mecanic auto dar am schimbat set motor,apoi la alta niste segmenti,am pus si cuzineti cota1 pe arbore rectificat,am vazut multi cuzineti la viata mea si astia nu se duc asa,cu una cu doua;la dacie merg minim 100000km,si asta cu ulei prost;am pus si foaie de staniol sa le mai reduc jocul (la al meu motor D1400)si am mai mers apoi 30-40000 km fara sa se aprinda odata becul la ulei deci cam stiu ce vorbesc.
Nu se pot uza acele piese in 10000km ca in 150000,poate se duce una din ele de la montaj sau vreun canal infundat dar nu toate,plus pompa de ulei care trebuie sa tina sute de mii de km pina are joc.
Ala ori a bagat un aditiv ori a schimbat doar vreun lagar si gata Sad
Aia nu a fost lucrare ci bataie de joc pe fatza,pacat ca nu lucrez in domeniu dar cineva ar fi putut sa constate 'oficial' asta si apoi era treaba de avocat,zic eu.
Skip ads

  • karg

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
nasol...intotdeauna e nevoie si de a doua parere. cu banii aia iti luai doua c20ne'uri (asa, sa fii sigur) si iti mai ramaneau si de manopera.
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
De banii pe care i-ai dat iti cumparai un motor nou, din fabrica, vreo 4-5 motoare second-hand sau te duceai in Germania, cumparai o masina de la un mos care a avut grija de ea, o faceai bucati si aduceai piesele si motorul aici... Nu va mai luati dupa mecanici pe care nu-i cunoasteti, mai ales cind este vorba de lucrari la motor!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR