Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • respected

  • Mesaje scrise: 542
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
stie cineva programul de la autovit pentru test auto ? si cat mai costa? e ok acolo de mers? etc
Skip ads

  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
oameni buni terminati cu porcaria de autotest la targul din vitan, sunt niste amatori, dca vreti sa va faceti o parere oarecare dspr masina, orientativa, sunt relativ ok, adica niste lucruri marunte pe care le puteti observa si voi, eu am fost cu masina mea acum cativa ani(pe care urma sa o cumpar) si au zis ca e totul ok, dar dupa c am luat o a trb sa schimb amortizoare si arcuri spate, ambreiaj, am aflat ca fusese lovita in spate, revopsita, bucsi facute praf, frana nu tinea bine pe ambele parti fata, etc, pe hartia pe care mi-au dat o nu erau toate rubricile completate gen compresie, etc, asa ca sunt profund dezamagit, am dat 250 lei acum 4 ani, nu mai calc in viata mea pe acolo
  • sla

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
respected a scris:stie cineva programul de la autovit pentru test auto ? si cat mai costa? e ok acolo de mers? etc

In luna decembrie am fost la ei pentru un test si mi-au spus ca pentru Vectra C 2008 nu imi pot verifica decat amortizoare, vopsea, nimic pe partea electronica pentru ca nu au soft pentru cele fabricate in 2008.
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu cat de profesionisti sunt cei de acolo dar cred ca sunt chestii care ii pot pacali si pe ei. Cunosc masina care a trecut pe acolo si i s-a spus ca are 99 de cai in loc de 100 si dupa cateva luni a facut motorul deorece mai fusese umblat in el si nu fusese asamblat bine la biele(megan diesel). L-a costat reparatia in jur de 100 de milioane. Nu aveau cum sa stie ce e in motor, km 56000 au spus ca nu ii pot confirma. Personal nu m-as duce acolo as cauta un service de incredere si oricum ar costa mai putin.
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
alkaidosu a scris:Chiar astazi am fost sa fac si eu test la Autovit, pot spune ca sunt multumit. Bun in ce consta acest test :
1 - verificarea caroseriei ( daca vopseaua e sau nu originala, daca a fost lovita sau nu, daca a fost rasturnata sau nu)
2 - verificare sasiu;
3 - verificare emisii;
4 - verificare instrumente ale masinii;
5 - verificare transmisie;
6 - verificare motor;
7 - verificare sistem franare;
8 - verificare suspensie;
Acestea mai sus mentionate costa 250 ron, pe langa acest test, mai exista inca unul care iti verifica tot ce inseamna parte electrica la o masina acest test mai costa 120 ron. Insa mai trebuie retinut inca un lucru : cand intrii cu masina in targ sa o duci la test, trebuie sa platesti 25 ron intrarea. Banii acestia se recupereaza in momentul cand platesti testul ti se scad cei 25 ron.

*
Deci sunt asociati "oficiali" ai smenarilor de masini.
Iei masina, deschizi ochii bine, faci 5 km cu ea pe o strada linistita si ai economisit 250 ron. Sau iei o persoana din anturaj care se pricepe, face chestia asta pentru tine, ii dai o bere si ai economosit 240...
  • tanatos_ac

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Eu am fost la AUTOTEST Cluj cand si-a cumparat masina un prieten de-al meu , un Polo, si vreau sa spun ca daca se uita cel mai prost mecanic la ea imi zicea din prima sa n-o ia.
Masina era praf, computer de bord schimbat de pe alta masina, probleme la sistemul de franare, alternator de pe alta masina, probleme la pornire, probleme cu un airbag, complet manarita, cabluri trase aiurea.
Japca in toata regula, cei de la AUTOTEST au vina si nu vanzatorul , ca is mana in mana, niste rupti care itzi iau banii de pomana si itzi iei si masina proasta.
Decat sa mergeti la ei mai bine te uiti tu si itzi dai cu parerea.
Testul consta in niste prostii, si chiar daca ies naspa tot mana in mana sunt. (5000 de euro dusi pe apa sambetei)
Test emisii? acolo nici macar nu au pomenit de asa ceva, ii iesea la RAR omului 1000 si ceva, de n-o putea inmatricula.
  • Predator

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Corsa 1984 13SB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ªi când s-a întamplat mai exact asta?

Prietenul tãu mai are raportul de la autotest? Scaneazã-l ºi pune-l pe forum sau trimite-mi-l prin PM. Ca sã poþi susþine într-un fel afirmþiile de mai sus.
Din câte ºtiu eu, la AUTOTEST, testul de emisii nu e inclus in testarea maºinii. Acela se poate face separat pe linia de ITP - aceleºi ca ºi la RAR.

Vreau ºi eu sa strec pe la ei cu o maºinã în viitorul proxim ºi vreau sã ºtiu la ce sã mã aºtept.

Numai bine!
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Zilele aste si-a luat un prieten un megane de 85cp si la test i-au iesit vreo 88! Masina arata 45.000km la bord dar intre timp am aflat ca are vreo 100.000. Cred ca au stat inghesuiti caii aia si s-au impuit s-au a avut si iepe Very Happy Ce i-au zis adevarat au fast placutele pe spate si chiar au trebuit schimbate. Cool
Un sfat serios: daca aveti in anturaj un mecanic bun sau o cunostinta mai in tema cred ca e mai bine sa aplelati la ei, macar ramaneti cu banii (cei 250 lei).
Skip ads

  • Predator

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Corsa 1984 13SB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Megane mk1 sau mk2 ?
Motorizare 1.5dci (63kW/86cp) sau 1.4 16v (60kW/82cp) ?
Ãsta a fost testat la AUTOTEST Bucureºti ?
Arrow Fi mai explicit Exclamation

Este vorba de putere la roatã sau putere estimatã la volant ?

La turbo-dieseluri cu IC, DOAR în anumite condiþii de testare (temperatura ambientalã 4-8 grd celsius, plaja de turaþie în care se lucreazã cu motorul, temperatura uleiului, etc...) ar putea scoate, margial, mai multã putere decât dã consctructorul !

Susþineþi cu mai multe argumente cele afirmate. Sînt ºi eu direct interesat de aceastã testare ºi sincer nu vreau sa arunc banii pe fereastrã.

Numai bine!
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
megane din 2008 1.5dci . Nu stiu ce este mk1 sau mk 2, asta e berlina. Si cred ca e vorba de puterea la roata ca nu i-a dat jos motorul Idea
  • Predator

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Corsa 1984 13SB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Predator a scris:Este vorba de putere la roatã sau putere estimatã Shocked la volant?

Am zis estimatã ºi NU mãsuratã la volant. Nu trebuie dat jos motorul... Existã o relaþie de calcul - pe care o folosesc în soft ºi multe dyno - prin care se ajunge de la puterea mãsuratã la roatã la puterea estimatã la motor. Orice dyno calculeazã pierderile în transmisie!

Niºte rezultate aproximative oferã site-ul urmãtor: http://www.dyno-power-run.com/dynocalc.shtml

Ca sã rezumãm puþin cele discutate mai sus:
ip:
-> Se dã un 2008 Renault Megane Mk2 berlinã, 1.5dci (cel mai probabil K9K 724 de 63kW/85.68cp);
-> în urma testãrii dinamice de la Autotest Bucureºti, acesta a scos 88 bhp la roatã! - dinamometrul de la autotest aratã rezultatul în "bhp" (Brake HorsePower, unitate de mãsurã britanicã). Care cf cu site-ul de mai sus, s-ar traduce în 108.89 bhp ESTIMAÞI la volant!
Mergând mai departe cu transformãrile, aceºti 108.89bhp înmseamnã 81.17669434 kW (ãia din talon), care reprezintã 110.4 PS (Pferdestärken, unitate de mãsurã germanã echivalentã cu CP-ul nostru). CHIAR CREZI ?!?!? Question

CL:
Cel mai probabil, acei 88 bhp sînt deja estimaþi la volant. Ceea ce s-ar traduce în: 89.22053695 PS sau cp sau 65.60333599 kW (ãia din talon).

Comparativ cu 63kW daþi de constructor nu pare atât de SF!

Aveþi mai jos sursele pentru transformãri:
http://www.dtdirl.com/forum...hread.php?t=18485
http://www.toymods.org.au/f...thread.php?t=7459
http://www.boosttown.com/en...ue_conversion.php

Puterea mãsuratã pe dyno este influenþatã de urmãtorii factori:
- temperatura ºi uzura uleiului din motor;
- temperatura ambientalã;
- cu sau farã ventilator în faþã;
- dimensiune anvelope (conformã sau nu cu cea specificatã de constructor);
- presiune anvelope;
- unghiuri geometrie roþi faþã;
- consumatori electrici porniþi;
- A/C on sau nu;
- ºi desigur uzura motorului - ceea ce nu parea a fi cazul la acest Megane.

Numai bine!
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Pe tine cred ca te intereseaza mult chestia cu caii putere si probabil esti mai in tema. Pe mine sincer nu ma intereseaza ce a insemnat rezultatul ala. Tradus in 2 vorbe amicul meu mi-a spus ca i-au iesit mai multi caii dect a avut vreodata masina aia, lucru care mi s-a parut ciudat. Eu am spus doar ce s-a intamplat acolo, daca vi se pare ca am aberat eu luati de bun ce va spune la autotest. Fiecare filtreaza informatiile din acest topic si isi face parerea lui.
Tot ca o parantreza iti spun ca am inteles, ca cei care chiar vor sa afle ceva mai concret despre puterea masinii lor e mai bine sa o faca undeva in ungaria.
Succes!
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Putere estimata = presupunere = bani aruncati aiurea pe un "test". Laughing Multe din "centrele astea de testare" sunt sigur ca nu testeaza nimic. Iau doar banu' clientului. Ma refer la astea din romania. SI iarasi sa iasa puterea mai mare decat o are din fabrica.. probabil s-a depus multa dragoste la fabricarea ei si d-aia Laughing .
  • vicos999

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Eu am testat masina pe care am cumparat-o la reprezentanta Opel din oras. Mi-au zis ca are kilometrii reali, i-a mai testat puterea, franele, amortizoarele si altele si verdictul a fost ok.
Dupa scurt timp am descoperit ca pierdea antigel. Motivul: era fisurata garnitura de chiuloasa.
Rezultat: demontat motor, inlocuit garnitura chiuloasa, planat, totul m-a costat vreo 1300 de lei.
Evident ca nu am facut reparatia la reprezentanta. Si ca nu am mai calcat pe acolo.
In concluzie: e bine sa se uite cineva la masina, chiar sa faci un test, dar sa fie cineva priceput, altfel este echivalent cu zero.
  • Predator

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Corsa 1984 13SB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
vicos999 a scris:i-a mai testat puterea


Sînt curios cum au testat cei de la reprezentanþã asta....
Au dinamometru (dyno)?

Numai bine!
  • vicos999

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Nu mai stiu, parca era un tester electronic, dar nu am primit nimic scris (vreun grafic sau ceva de genul)
  • somandru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 2001 e34de
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Predator a scris:
vicos999 a scris:i-a mai testat puterea


Sînt curios cum au testat cei de la reprezentanþã asta....
Au dinamometru (dyno)?

Numai bine!
da au dinamometru
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR