Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare. Cand opresc motorul se aude un scartait metalic. Acest zgomot apare numai cand opresc motorul cu ambreajul calcat. Daca nu calc ambreajul cand opresc, zgomotul nu mai apare. Mentionez ca si la relanti am niste batai dar un mecanic mi-a spus ca este rulmentul de presiune uzat. Ce sa fie?
Astra Y17DT 2001
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pai... mai poate fi capu' de planetara, cablu de la frna de mana sau suruburile de la farul din stanga.
Daca ai incredere in mecanicul care ti-a pus diagnostigul de rulment de presiune, de ce nu incepi prin a-l schimba?
Sau, daca nu ai incredere in el, de ce ai mai mentionat diagnosticul lui?
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am mentionat pentru ca am mai citit pe aici si alte cazuri si toti isi dau cu parerea sau sunt vagi in explicatii. Cam care e pretul la o volanta cu masa simpla de Y17DT?
  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Volanta noua este aprox 2500 ron, iar second am vazut si la 300 ron pe un site.
Daca ar fi volanta, un alt simptom ar fi ca se aude o bataie la relanti( mai ales cand motorul e rece ) cand nu este ambreajul apasat.
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Valentin, volantele simple cad greu. Si rar. Adica na, e un disc de fier, mai greu sa se strice ceva
Cand ai schimbat ultima data ambreiajul? Daca nu mai tii minte, atunci poti merge pe mana mesterului, schimbi tot kitul de ambreiaj (rulment, disc, placa de presiune). Iei piesele, desfaceti, eventual programezi operatia intr-o perioada in care masina nu iti e critica, daca descoperiti ca ee dusa volanta, lasi masina desfacuta 2 zile, iei volanta din dezmembrari. Da' m-as mira...
Un kit de ambreiaj pentru motorul tau am gasit pe un site (reclama de pe CO) la 1200 RON, pe Luk, dar mai cauta, poate gasesti mai lesne...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Indicat ar fi kit complet si nou inclusiv suruburi, simeringuri ca au 12 ani, mai desfaci odata mai platesti aceeasi manopera odata.
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
@jE, ambreajul nu cred ca a fost schimbat vreodata. Eu am luat masina din Germania acu vreo 5 ani. Neamtul nu cred ca l-a schimbat iar eu nici atat. O sa il schimb prin iulie august.
@ Dan Ciucureanu, kitul complet cu tot cu volanta? Sau sa schimb doar suruburile de la volanta? Si simeringuri de la ce anume?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Schimbi kit de ambreiaj si rulment! Volanta nu are treaba, e volanta simpla, la aia dubla e belea! Semeringul palier , cel din spatele volantei daca tot desfaci, si cel de la cutie, asa eviti eventuale probleme! Bafta!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Privitor la simeringuri ai un raspuns pertinent, cat vrei sa tina un cauciuc ?
Kit include si volanta si suruburi noi, neaparat pasta blocare. Au fost si sunt destule cazuri de loz necastigator, deci schimbi tot si nu incerci sa contrazici o armata de ingineri proiectanti, fabricanti etc. De prea putine ori am putut noi contrazice pe ei, in secunda doi deja se emiteau buletine, rechemare,etc.
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am inteles. Multumesc baieti pentru mesaje si pareri. Sa incep sa strang bani pentru schimbat. Cred ca e ok daca as lua o volanta de la dezmembrari nu? Sa schimb cu totul daca tot desfac.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
V ezi daca au si sosete second
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Colegu, faza cu volanta e foarte putin probabila! Nu ai pe masina volanta dubla, ai mai mult ca sigur volanta cu masa simpla care foarte rar sa ai probleme la ea! La volanta cu masa dubla, e din 2 bucati, cu arcuri integrate ce preia din socuri! Ia si te orienteaza spre un kit de ambreiaj bun, rulment de presiune, si semeringuri, mergi pe ceva calitativ ca nu cred ca iti doresti sa dai jos cutia iar! Odata cutia data jos poti sa faci si un schimb de ulei la cutie! O manopera la aceasta operatiune este de 300-350 de lei! Mult noroc!
Skip ads

  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Baietii, o intrebare. Kit ambreaj Sachs sau Luk? diferenta este de 200 de lei
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Sachs, eu pe asta am mers, si asta am dat jos de pe masina cand l-am schimbat! Numai bine!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu iti recomand Luk pentru ca eu pe masina original asta am avut. Apoi am pus Sachs si a cedat rulmentul la 1 an si 2 saptamani asa ca am pus tot Luk si de atunci merge fara probleme si asta era in 2008 Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR