Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • gabriel_andrei

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Bataie de joc
In luna aprilie mi-am facut programare pentru service tinichingerie. A trebuit sa astept o luna pana pe data de 24 mai.
Am adus masina la vopsit. Deoarece masina avea si 29.900 Km vroiam sa-i fac si revizie. Dar cum sa ma programez pentru revizie din moment ce nu stiam data cand o sa o scot de la tinichingerie.
Vorbesc cu baietii de la tinichingerie, le spun care e situatia, ca vreau si o revizie si ma asigura ca o sa ma programeze ei sa nu mai trebuiasca sa stau inca o luna cu masina asa.
Marti 12 iunie, dupa 2 saptamani de asteptare pentru o aripa si 2 usi vopsite, vin si ridic masina. Baietii de la tinichingerie imi spun ca nu au rezolvat sa-mi fac revizia in acceasi zi, si ca am programare pe data de 20.
Ies cu masina de la tinichingerie si imi incerc norocul la revizii, cine stie poate ca renuntase cineva si poate aveau un loc si pentru masina mea. Mi s-a spus ca sunt foarte ocupati si ca nu pot. S-au uitat pe computer si mi-au spus ca sa vin cand sunt programat pe 20 iunie.
Azi, 18 iunie am sunat sa vad la ce ora am programarea din data de 20 iunie si totodata sa vad si suma de bani pe care trebuie sa o iau cu mine sa achit revizia.
Acum vine partea cea mai buna: cand sun mi se spune ca nu este facuta nici o programare pe numele meu sau pe numarul masinii. Singura solutie este sa-mi faca alta programara pe 25-26.... Iar eu pe 25 dimineata plec din tara si de aceea tineam mortis sa fac revizia la masina inainte sa plec cu ea in concediu.
Skip ads

  • gabriel_andrei

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
A, si sa nu uit si modul in care poti sa iei legatura cu iei: dupa ce am stat 30 de minute, sincer va spun sa nu mai prin linia ocupata, o rog pe centralista sa-mi faca legatura le departamentul service unde sunt pus pe "hold" vreo 10 minute, se aude apoi cum telefonul este inchis, mi se face iarasi legatura in centrala unde ma trimite iarasi la departamentul service si unde astept iarasi 15 minute si ascult acceasi melodie tampita si nu-mi raspunde nimeni.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
depinde de perioada anului . eu anul trecut nimeni nu ma programa peste 3 zile si am gasit o portita la GTT . Vezi ca si-a deschis Gold Platin in Pipera showroom nou , si sunt la imnceput , lumea nu-i stie , si cred ca gasesti o programare pana pleci din tara .
  • krazyeone

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@gabriel_andrei in afara faptului ca te-au plimbat , cum a iesit lucrarea? ma duc luni cu masina la GTT pentru schimbat capota, aripa stanga, bara fata si far , acestea se vor inlocui dar din cate stiu eu se vopsesc la ei, tu ai fost multumit? se observa diferenta intre ce sa vopsit si restul masinii?
Mersi
Skip ads

  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Un prieten tocmai si-a scos Opelul de la GTT (vopsitorie). Complet nemultumit: haion nereglat (distanta sus 2 cm, jos 2 mm), fire bagate complet aiurea sau nebagate deloc, durata de executie incredibil de mare etc. Da' de fapt nu cred ca exista vreun service Opel ca lumea in toata tara asta, in Bucuresti ce sa mai zic...
  • theodore2805

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2006 1.9 CDTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
de fapt nu cred ca doar GTT e problematic ca si service,
cam toate au aceasi atitudine indreptata impotriva clientului, sunt extrem de nemultumit, de fiecare
data cand plec dintr-un service de la noi astept surprize....care nu intarzie niciodata
  • valy_berea

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005 1.4 TwinPort
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut, am un Opel Astra Classic 2 la 27.000 km facuti in 2 ani in septembrie. Sunt programat la revizie la OPEL GTT (Bucuresti) si mi-au zis ca doar pt filtre ma costa 620 lei si daca schimba si placutele 800 lei. Este prima revizie care o fac la ei, prima fiind facuta la Iasi.

Intrebari:
1. Sunteti multumiti de calitatea reviziilor de la ei ?
2. Cum vi se pare pretul pt o revizie in raport cu alte service-uri autorizate (daca cunoasteti) ?
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
valy_berea a scris: doar pt filtre ma costa 620 lei si daca schimba si placutele 800 lei.


1. Sunteti multumiti de calitatea reviziilor de la ei ?
Eu nu am fost personal. Prietenul care si-a rezolvat o problema de tinichigerie (vezi postul meu de mai sus) nu a fost deloc multumit.
2. Cum vi se pare pretul pt o revizie in raport cu alte service-uri autorizate (daca cunoasteti)?
Absolut nesimtit. De ce nu-ti cumperi tu filtrele si eventual si placutele, daca vrei sa le schimbi, si sa te duci la ei sa ti le schimbe? Punem pariu ca mai mult de 4oo RON nu te costa?

Skip ads

  • claude

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu am avut alta problema.. acuma vreo saptamana am avut accident si mi-am spart radiatoarele si bara fata. Am fost tractat pana la GTT fiindca de acolo am luat masina si surpriza... imi zic ca trebuie sa astept pana in ianuarie ca sa-mi repare masina fiindca sunt foarte ocupati. E o bataie de joc sa stau cu masina 4 luni pe bara. Nici nu stiu unde sa ma duc altundeva Sad
  • Gaby

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
1. Am schimbat la ei, printre altele, becurile din consola centrala.
2. Dupa 2-3 zile, vad ca nu mai sta inchisa scumiera.
3. Imi repara scumiera (uitasera sa puna un arculet).
4. Nu mai merge bricheta.
5. Am renuntat sa ma mai duc la ei, am desfacut eu scrumiera si bricheta, sa vad ce e acolo. Uitasera sa imi cupleze mufa de alimentare la bricheta.
6. CONCLUZIE : Profi !
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Vina e numai a noastra ca suntem clienti si am cumparat Opel.
De fapt marea problema a tuturor service-lor din Bucuresti este numarul mare de masini existente. Practic ei nu mai au concurenta fiind sufocati de clienti pe care-i rezolva repede si la preturi''decente''. Cred ca sunt suficiente degetele de la o mana ca sa-i enumeri.
Deci concluzia ? Taci si inghite!
Am uitat sa mentionez, ca si specia mecanic auto e pe cale de disparitie...
  • Oana Ursascu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut baieti
nu stiu cata importanta mai are raspunsul meu in legatura cu cei de la GTT
Am un Opel Astra `92 benzina 1,6i - anul trecut am avut de facut ITP; ma duc in Diham (Bucuresti) la service sa faca constatarea - primesc un pomelnic + blocarea butonului la frana de mana si ruperea cablului de catre ei, zic k; ma duc la GTT - si am schimbat multe: cablu frana mana (eu cumparand maneta +inlocuire simering - 87,36 ron platiti la GTT calblul lor , maneta mea), tamburi frane frane spate ptr ca erau rupte ( ca si cum ar fi muscat careva din ele), reglare cablu frama de mana, verificare articulatii - astea m-au costat in 2006 - 621, 45 ron la GTT Theodor Palady - sector 3
Pana acum am fost multumita de ei comenzile ptr piese au venit repede de peste mari si tari, ei cu facutul sau miscat repede chestie de 2 zile maxim. Din pacate nu mai pot apela la ei ptr ca de anul acesta au schimbat nu stiu ce soft-uri pe la calc si altele si nu mai promesc masini decat cele facute din 1996 pana in prezent
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
iti dai seama ca multi de pe forumul asta care au astra F cu 600 de lei ar face mult mai multe lucruri decat ai schimbat tu la ea ( un cablu de frana de mana , niste piulite , un tambur si " verificat " joc ) Laughing
  • Oana Ursascu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat mai multe in banii astia, nu am scis totul, ar fi trebuit sa fac o poveste, o compunere din chestia asta ( am enumerat ce a fost mai important ptr masina)
  • sanjuro

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Un amic din bucuresti imi spune ieri ca s-a aprins masinuta cu cheita in bord la corsa lui din 2005-2006. Panicat, pleaca pe drumuri si primul service peste care da este GTT ! El spune ca i-au pus-o pe tester (am uitat sa precizez ca regina Elizabeth este profesor in tehnica pe langa el Razz) si rezultatul e ca nu avea inchisa capota la motor, si de aia se aprindea martorul in bord Smile !
Acu....ati mai auzit asa ceva, ca eu sincer nu....dar nu se stie niciodata !?!?!?
  • Mavrodin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti 90 cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Uite aici ce am patit eu. Feriti-va de GTT tractoristi profesionisti

  • Mavrodin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti 90 cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Era rola intizatoare si cureaua de agregate .am reusit la radacini sa le schimb ,masina noua 2400km,corsa 1.3cdti 90 cp.Fugitiiiiii de GTT si daca raman ultimii dealeri opel de pe pamant
  • Julian

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Mavrodin a scris:Uite aici ce am patit eu. Feriti-va de GTT tractoristi profesionisti


eu am schimbat bucsile de la bara stabilizatoare, sincer neprofesionisti, mi se aude in continuare zgomotul metalic cand trec peste denivelarile mari de pe sosea. Cei de la Radacini mi-au zis ca trebuia sa le dea cu nush ce solutzie. Ma intreb oare daca mi-au pus bucsi noi!

am sa ma duc peste ei ca am garantie. Fratilor mai e vreun service bun in bucuresti ?
  • ionut_v

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
"Asa cum dumitale nu-ti pasa de problemele lui ,nici lui nu-i pasa de masina dumitale!".....asta a fost raspunsul sefului de atelier tinichigerie de la GTT azi, cand i-am spus ca nu ma intereseaza ce probleme personale are angajatul lui(care trebuia sa se ocupe de masina mea) si ca eu imi vreau masina. Si acum ma intreb....oare care o fi obiectul muncii la oamenii astia?! Iar daca "seful" are atitudinea asta....de la ai mai mici de ce sa ne mai asteptam la mai mult?! Deci GTT....adevarati "profesionisti". Sa traiasca o mie de ani.....ca morcovu' ! Twisted Evil
  • cn5691

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Eu am avut o experienta placuta cu cei de la GTT.
Am fost planificat la ITP pe 03 martie 2008. Masina implinea 2 ani si iesea din garantie pe 09 martie 2008.
Am un Astra clasic II 1,6 benzina twinport.
A trecut testul pe bancul de probe fara probleme, dar surpriza!
Avand 40.000 km daca tot am venit la service am dorita sa fac si schimbul de uleiuri, filtre etc. Aici un mecanic a descoperit MANUAL un joc la caseta de directie.
Neexistand piesa pe stoc am fost planificat pe 14 martie a.c. la service pentru inlocuire.
La data planificata m-am prezentat la service la ora stabilita.
Am fost asteptat, s-a schimbat caseta de directie in timpul estimat de ei. Au facut geometria etc. DESI LUCRAREA S-A EXECUTAT DUPA EXPIRAREA GARANTIEI DE 2 ANI avand in vedere faptul ca s-a executat constatarea inante de acest termen A FOST CONSIDERATA IN GARANTIE si nu am platit nici un ban.
JOS PALARIA PENTRU PROFESIONISMUL BAIETILOR DE AICI ATAT PENTRU CEI DE LA RECEPTIE care au fost politicosi si au respectat intocmai planificarea ATAT PENTRU CEI DE LA ATELIERUL MECANIC care au lucrat perfect.
Eu sunt multumit de acest service. Am inteles de la alti colegi ca datorita numarului mare de accidente sunt probleme la tinichigerie la toate atelierele din Bucuresti (nu numai la GTT). Perioada medie de asteptare la tinichigerie este de 2,5 la 3 luni peste tot.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR