Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • cristi_sasi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

hkj

OP-COM-Fereastra de comunicare-KW82> 2001|Astra-G|Caroseria|Modul rãcire motor


Protocol KW-82 iniþializat

ID ECU CJ,24410130,3900,4999,1001,,



Numãrul codurilor: 7

00002 - Temperatura antigel motor - frecvenþã nu este în domeniu
Nu este prezent

00163 - Temperaturã antigel motor - lipsã semnal
Nu este prezent

00039 - Senzor presiune sistem climã - tensiune de alimentare prea micã
Nu este prezent

00004 - Semnal senzor presiune climã - prea mic(fir de semnal)
Nu este prezent

00021 - Circuit motor pentru presiune aer - defect
Nu este prezent

00044 - Lampã martor(MIL) - semnal prea mic
Nu este prezent

00164 - Temperatura antigel motor - semnal incoretc
Nu este prezent
C0040 - Circuit senzor roatã dreapta faþã - întrerupt
(04) - Nu este prezent

Stie cineva sa imi explice mai exact ce defectiuni are masina ??


Ultima modificare facuta de cristi_sasi la Joi 23 Mai, 2013 9:34 pm
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
s-ar putea sa ai termostatul blocat pe deschis iar la restul erorilor le-ai aflat cu pseudo-agrafa sau? ai bec aprins in bord?
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
scrie le pe rand in casuta de cautare si te edifici singurel.sa pune o pe tester si le ai cu explicatii.iar daca se pricepe ti le si interpreteaza.spor.
  • cristi_sasi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu se aprinde nici un bec in bord, in schimb acul la temperatura se ridica doar dimineata si sta aproape normal adica la 70-80 grade; dupa-amiaza motorul de la 800 de turatii ajunge la 900 la relanti, iar acul de temperatura e jos de tot si asa ramane toata ziua, oricat as merge cu masina.
Skip ads

  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cel mai probabil ai o problema cu sonda de temperatura antigel sau circuitul acesteia.totodata verifica si termostatul,dupa ce pornesti motorul la cateva minute pune mana pe furtunul ce face legatura intre motor si radiator,daca e cald termostat defect.motorul sta turat ptr ca probabil senzorul da o temperatura scazuta iar ecu il tine turat ptr a l incalzi.Pe op com cat ti a aratat temperatura?
  • cristi_sasi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
85 grade. Am fost la service azi si termostatul e ok. Problema e ca ieri si azi nu a mai facut figuri, merge bine.
  • cristi_sasi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Din pacate, iar face figuri, in sensul ca se tureaza cam pana la 900 de turatii (de la 800), iar acul de la temperatura e jos de tot. Chestia e ca atunci cand stau la semafor si dau stanga-dreapta de volan turatia isi revine iar acul la temperatura se ridica la 85 grace dar asta doar cand dau de volan. Si nu imi da nici o eroare, asta e chestia dubioasa.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
s-ar putea sa ai probleme cu incarcarea sau iti fura undeva curent pe un cablu... verifica incarcarea de la alternator si baterie
  • HENDRICH

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Cel mai bine verifica in primul rand sonda de temperatura aflata pe carcasa termostatului si mufa acesteia, mai mult ca sigur este un contact imperfect, bine ar fi sa verifici si instalatia electrica, in multe cazuri pe sub matisarea instalatiei se distruge izolatia firelor din cauza temperaturilor ridicate de la motor si atunci apar tot felul de fenomene ciudate.
  • cristi_sasi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ok. Multumesc de sfaturi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR