Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • Owidiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002 1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Ma bate gandul sa mai ridic putin puterea la masina, dar intervine o problema, am peste 240.000 km parcusi, ce imi recomandati ?
Skip ads

  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
vb cu mainadrei si poate sa iti ridce puterea motorului de la 75 la 98 doar din remap eds si o sa fi destul de multumit
daca vrei si mai mult trebuie ma mai umbli si pe la motor ,turbo ,intercooler,etc
dar pentru moment te poti adresa lui maiandrei
  • teozuzu

  • Mesaje scrise: 432
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16v Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2009

  • Mesaj Privat
decat sa faci remapare la maia andrei la eds, sa dai o carca de bani, mai bine mai pui niste banuti, mai astepti putin, si schimbi injectoare, turbina, intercooler... si o sa ai o putere mult mai mare, mult mai bine proportionata, si lucrezi cu piese noi, nu cu soft uri care pot sa forteze piesele imbatranite Smile

Iti recomand sa mergi sa vorbesti cu un mecanic care se pricepe la opel uri. Scapi mai scump dar mai avantajos si mai sigur pt performanta!
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Deci daca schimba injectoare, turbina si intercooler va avea o putere mult mai mare? Fara remapare? Laughing
Injectia, presiunea turbinei sunt controlate de ECU. Rolling Eyes Cu softul original va castiga doar cativa ponei Very Happy
Skip ads

  • teozuzu

  • Mesaje scrise: 432
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16v Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2009

  • Mesaj Privat
doamne, ma refeream ca daca faci remap , macar sa faci remap pe niste componente mai puternice , sa tina un soft mai bun Smile
  • randomm

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Se pot obtine mai multi cai numai din remap.... dar se va manifesta masina mai ciudat... Relanti instabil, crestere brusca a puterii la deschiderea turbinei, deci va smunci, de unde vor rezulta probleme cu capetele de planetare. A mea a ajuns pe la 115 CP din soft si catalizator golit. Nu am facut nici un dyno, puterea e estimativa in urma legalelor, unde tot ce era sub 115 CP am trimis acasa, eu la randul meu fiind scos de un golf de 120 cai cu evacuare schimbata total. Din punct de vedere al fiabilitatii... e mai bun softul de la EDS care duce la 98 sau TCM care duce la 90. Din punct de vedere al senzatiilor.... eu sunt fericit cu ce am acum.
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu am remapare EDS de doi ani de zile pe masina si nu am avut probleme de genul:smucituri,relanti oscilant sau altele.Din contra sunt foarte multumit din toate punctele de vedere:consum ,comportare la drum,etc.Masina are putin peste 134 000Km reali.Poate conduci mai sportiv,eu...mai"mosnegeste",cam cum este normal.
  • radu89

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2009

  • Mesaj Privat
apropo de relanti oscilant...nu i-am facut nici o modificare...desi acesta a aparut.care ar fi cauza?
Skip ads

  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ar fi posibil ca senzorul de rotatie (crankshaft) de la volanta sa nu mai citeasca corect si atunci sa iti apara acele fructuatii la relanti.Verifica acel senzor.
  • randomm

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
GL99VRC! a scris:Eu am remapare EDS de doi ani de zile pe masina si nu am avut probleme de genul:smucituri,relanti oscilant sau altele.Din contra sunt foarte multumit din toate punctele de vedere:consum ,comportare la drum,etc.Masina are putin peste 134 000Km reali.Poate conduci mai sportiv,eu...mai"mosnegeste",cam cum este normal.


Am spus si eu mai sus ca remaparea de la EDS e de bun simt si e recomandata din punct de vedere al fiabilitatii. La mine se manifesta masina mai ciudat din cauza faptului ca s-a trecut peste limita de 30% in care se incadreaza majoritatea hartilor de remap. Relantiul este instabil din cauza avansului, smunceste cand intra turbina deoarece boost-ul este mai mare decat normalul si tot asa. Harta de remap e facuta pentru fuga, nu prea e facuta pentru mers normal... dar, in aproape 2 ani m-am obisnuit cu ea si ma declar mai mult decat multumit de performantele masinii.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am remap facut de Maiandrei , nu am probleme de relanti , iar de smucit nu smuceste cand ' intra turbosuflanta ' decat atunci cand o calci ceea ce mi se pare normal .
  • randomm

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Am remap facut de Maiandrei , nu am probleme de relanti , iar de smucit nu smuceste cand ' intra turbosuflanta ' decat atunci cand o calci ceea ce mi se pare normal .


Asa cum am spus mai sus cu cateva posturi, eu nu am remap facut de EDS Romania, harta care o am eu pe masina e facuta de baietii de la Xtreme Chip si am ajuns pe la 115 CP. Nu am contestat niciodata calitatea remapului facut de baietii de la EDS, si chiar il recomand celor care vor remapare in limitele normalului. Am postat pe acest topic pentru a spune ca se poate scoate mai mult de 98 CP din remap, deoarece se spunea ca pentru a trece de aceasta limita, trebuie sa schimbi si internele. Deci rog a se citi toate posturile care le-am facut anterior, pentru a nu se ajunge la concluzii eronate.
Skip ads

  • aandrei

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut, eu am remap pe a mea (1.7CDTI) de la 100 la 130CP de 2 ani. Sincer va spun, daca e sa imi schimb masina, ii fac remap inca de la primii 100 km. Remapul nu are legatura cu relantiul sau cu orice altceva ... alea sunt alte probleme. Totul este sa ramai in limita a maxim 130% din puterea initiala a motorului. Nu de alta dar, daca vrei mai mult, de cele mai multe ori nu poate turbina sa dea atat aer de cat are nevoie motorul si atunci fortezi. Un remap reusit este acela care in momentul in care calci accerelatia, nu lasi in urma un nor de fum. Sincer, recomand remapul la orice diesel.
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Am un y17dt la care am stricat ecu. Astept sa-mi vina cel cumparat. Mi s-a spus de catre vanzator ca este nou, banuiesc( nu ma pricep la asa ceva) ca nu are hartile scrise. Intrebarea este daca se poate remapa inacelasi timp cu toate setarile necesare si cam cat ar costa? Multumesc
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Scri originalul conform VIN apoi pe baza filei originale faci modificarea in vederea cresterii de putere. Cel ce scrie originalul probabil stie si sa iti faca si cresterea de putere.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR