Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Masina Noua
  • corneliu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti si ma bucur ca am intrat in clubopel.Sunt nou aici,si mai sunt si incepator (am luat permisul in august).
Am cumparat un opel astra clasic 1.4,in 5 usi, nou-nout,de la OPELGTT,l-am ridicat vineri,15.12.2006.Pot spune ca sunt foarte incantat si ma felicit ca am facut aceasta alegere.
As avea si eu 2 intrebari,ptr.cine ma poate ajuta:
1. La ce turatie sa schimb vitezele,ca sa fie cat mai bine ptr. masinuta mea?
2. Daca stie cineva,in caz ca nu reusesc sa o inmatriculez definitiv pana la 01.01.2007,ce surprize ma asteapta dupa (am citit ceva pe net despre taxa de mediu sau cea de prima inmatriculare,care m-a cam ingrozit)?
Mentionez ca masinuta mea este EURO 4 si are inmatriculare provizorie de 1 luna,pana pe 13.01.2007,dar mai dureaza cateva zile pana intru in posesia cartii de identitate.
Multumesc anticipat!
Skip ads

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut! Bine ai venit printre noi. Felicitari pt. alegerea facuta. Very Happy
In primul rand, ai rabdare sa citesti manualul de utilizare al masinii, s`ar putea sa gasesti lucruri interesante si folositoare prin el.
Turatia: cartea zice ca in primii 1.000 km sa fol. 3/4 din ce poate masina. La a mea, primii 5.000 km nu am sarit de 3.500 ture. In oras, ii schimbam si ii schimb si acuma vitezele la 2500, 3000 maxim, iar in afara am mers max (in primii 5000 km) cu 120 km/h, echivalentul a 3.500 rot/minut. Taxa de inmatriculare nu cred ca o sa fie asa de mare pt. ca masina este euro4. Pont: dupa ce o inmatriculezi, du`te cu autorizatia provizorie si nr. provizorii la Politie ca iei bani pe ele. Very Happy