Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • madalyn_1

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Incep prin a va spune celor ce aveti z16se ca e "belea" cu axul cu came. Nu inteleg de ce dar este boala lor majora.Am schimbat axa cu came cu una noua ,motorul mergand perfect timp de doua saptamani apoi a inceput sa bata iar. Alti bani nu mai vreau sa bag in motor si as vrea altul. un 1.8 16 v z18xe.Am gasit la 750 de euro cu tote cu cutie instalatie electrica ECU si toate cele. Intrebarea este cat de complicata va fi montarea lui si ce adaptari majore vor trebui. Multumesc!
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Mai bine vezi tu care este "beleaua" cu faptul ca motorul tau nu are ungere corespunzatoare...pai daca se schimbau axe cu came la masina ta din 2003 pana astazi, tot la 2 saptamani...umpleai un TIR. Deci, problema motorului montat pe masina ta nu sunt axele cu came si nici nu cred ca reprezinta o problema generala pentru z16se cum susti tu...problema la tine este legata de ulei si/sau ungere.
  • madalyn_1

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Uite ca asta am uitat sa precizez. ulei baga foarte bine are presiune.A fost verificata presiunea la ulei. ungerea este exclusa. motorul are altceva,
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pai normal ca motorul are "ceva"...ce daca tu ai presiune de ulei buna? ...uleiul mai trebuie sa si ajunga unde trebuie... O alta varianta posibila, degeaba ai schimbat axa cu came daca tu aveai uzura si in paliere...in fine, discutam degeaba, probabil este mai bine sa schimbi motorul...
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca tu nu iti dai seama la ce vrei sa te inhami.
Nu e gru de schimbat motorul dar gandeste-te ca dupa ce il schimbi trebuie sa dai o fuguta pana la RAR. LA RAR, primul lucru cerut va fi dovada ca operatiunea a fost efectuata intr-un service autorizat RAR. Apoi, o sa trebuiasca sa faci omologarea, care e scumpa si greu de trecut.
Ca sa nu ai probleme la RAR, cel mai bine este sa schimbi motorul cu unul identic cu cel avut inainte. Daca pui alt motor, alta cilindree, alta putere sau alt combustibil, devine foarte complicat...
Vinde caruta si ia alta, asa e cel mai smplu.
  • madalyn_1

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu ma incurajati deloc Very Happy. m-am decis sa trec la 1.6 16v. cu montatul in service nu e problema pentru ca intr-un service lucrez. La fel si omologatul 16 v se omologheaza usor pt ca a fost pe astra g si nu este diferenta de putere foarte mare. Caruta nu o vand pt ca este prima masina , masina mea de suflet. STIMa
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR