Ai uitat parola?


  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt la al 5-lea schimb, acelasi Mobil 1, in fiecare iarna condens la greu. Bag zilnic 11 km dimineata si 11 la intors seara. Pana nu se incalzeste de-a binelea afara si pana nu bag un drum mai lung, nu dispare asa usor. Nici in prezent nu a disparut complet, a tot fost rece dimineata. In rest nu am altceva de reprosat acestui ulei, teava de esapament e curata, de bei apa din ea.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 973
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Eu la Corsa sotiei Z10XE am folosit GM (nu am gasit condens), dupa care am trecut la Motul 5W30 (la fel fara condens) doar ca a mancat 1L de ulei in 10 000km, Acum o sa revin la GM 5W30 (sa vedem cum se comporta)
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,161
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Sincer, condensul ala chiar nu ma ingrijoreaza, spune-mi te rog, cum arata interiorul tevii de esapament ?
Exemplu: z12xe, 185.000. km, teava de esapament originala, inerior de culoare argintie, daca bagi degetul
si il freci de interior se murdareste f. putin.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 973
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Inainte de a trece pe Motul era curata teava (Cred ca are 140 000km Very Happy ), dupa a inceput sa se innegreasca, a papat 1L de ulei ...........de lene nu i-am curatat nici corp clapeta nici EGR Very Happy (nu e ca Zamfirica mea Very Happy ), La Zafira mea teava e curata la 190 000km (Motul Dexos2)
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,161
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Aaaaa, "nu e Zamfirica mea", rusine sa ne fie ! Very Happy
  • ITosca

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Domnule @PL500, va multumesc sincer, pentru apreciere ( reciproca este valabila si in cazul meu ) Domnule draga, nu am lucrat nici ca vanzator la aprozar, nici cofetar ( sa ma ierte oamenii acestia, pentru care am o mare stima, aceiasi fata de toti oamenii vrednici care practica o meserie - alta decat prostituata politica platita de o tara intreaga sa ofere servicii sexuale unui anumit partid - ) Cunosc cat de cat, despre ce se intampla intr-un motor termic ( am fost mecanic de locomotiva mai bine de douazecisicinci de ani )...dar motorul acesta, conceput cu pompa de apa in mijlocul capacului distributiei...mi se pare o eroare de "neconceput"... Nu poti face o garnitura comuna atat pentru ulei cat si pentru lichid de racire...Este o eroare majora.. Sunt convins ca toti "colegii" care au probleme cu "maioneza" din capacul culbutorillor, au de fapt singura problema a garniturii de distributie... Am asistat "on line" la demontarea si inlocuirea ei in service ( multumesc Zetec ) si am putut sa observ cat de vulnerabila este... Asa arata uleiul in motorul meu ( dupa aproape 4000 de km si o iarna bifata - ma rog, unde sunt iernile de altadata - )
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,161
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
De acord, de acord, ramane sa-l descopar pe cel ce-mi completeaza antigelul lipsa !
(am maioneza doar la buson, la joja niciodata)
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Conteza mult temperatura de afara si regimul de mers. Eu toata iarna dimineata parcurg zilnic un drum de 11km in 20min la temperaturi de -10 pana la maxim 3 grade uneori. Intre timp nu o mai misc pana la intoarcere, la fel 11km, 20min, seara dupa ora 6 cam aceleasi temperaturi. In ritmul asta, toata iarna se va depune maioneza non-stop. Maioneza sta strict lipita de capacul culbutorilor, antigelul tot timpul asta e la locul lui si uleiul pe joja ok. Deja in primavara chiar daca temperaturile sunt pozitive, dimineata si seara de multe ori e nu e mai mult de 5 grade, deci nu ajuta mult. De asta si in aprilie mai am maioneza. Pana nu fac un drum destul de lung nu scap asa usor daca nu se incalzeste bine afara. Dupa ce dispare, nu o mai vad pana nu da iar frigul.
  • Uxan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare oameni buni, am nevoie de sfatul vostru. In vara 2017 mi-am luat o Agila 1.2 z12xe din 2001. Fostul proprietar nu mai știa nici când și nici ce marca de ulei folosise la ultimul schimb. Așa că am fost la un mecanic și mi-a recomandat sa ii fac schimbul și să pun liquy Molly cu bisulfură 10w40. Cum nu mă prea pricep am mers pe recomandarea lui și de atunci la fiecare schimb tot așa am băgat. Știu doar că înainte să o cumpăr țeava de eșapament era destul de curățică. După schimbul de ulei s-a înnegrit iar între schimburi mereu mai completez. Schimburile le-am făcut pe la 12000 km. Mașina are 190.000 in bord, in realitate naiba știe. Asta iarnă a stat nemișcată de la jumătatea lui noiembrie până în martie, cu 1 singura excepție când a fost cineva cu ea la ITP, eu fiind plecat din tara. Când. Am revenit în martie, am mers câteva zeci de km apoi a început să se audă un țăcănit. Am fost imediat la mecanic, mi-a zis că e de la tacheți și că nu prea se merită investiția pentru înlocuirea lor și că să merg așa cu ea. Eventual mi-a zis sa ii fac un flush cu ceva bun și să ii schimb iar uleiul. Am mai mers de atunci sa zic vreo 1000 km, are momente când țăcănitul nu se mai aude, apoi iar apare și tot așa dar parca trage și puțin mai slab decât inaintea apariției zgomotului. Apoi am observat depuneri negre (cat se poate vedea prin orificiul pe unde se pune ulei), am căutat pe forum, de vreo săptămână tot caut informații...și pentru că nu mă pricep și îs în ceață va rog să-mi dați un sfat: cu ce sa ii fac flush să curețe cat mai bine depunerile și ce ulei sa ii pun? Vă mulțumesc anticipat daca ați avut răbdare să citiți.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
@Uxan
Pentru curătare,folosesti lichid ,,2+2 Motor Flush,, sticla capacitate 330 ml dar mai sunt si altele.
Se procedează astfel:
dimineata cu motorul rece verifici joja ,uleiul vechi să fie la 1/4,1/2 sau 3/4 pe gradatii(dacă este prea mult ulei,se scoate o cantitate de 250-350 ml până ajunge la nivelul specificat);se toarnă lichidul ,,2+2 Motor Flush,, în motor peste uleiul vechi si se închide busonul;se porneste motorul si se lasă pe loc la ralanti 5-10 minute pt. ca amestecul ulei vechi+lichid curătare să-si facă circuitul prin tot motorul(în acest interval de timp este interzisă accelerarea motorului);se opreste motorul,se desurubează capacul filtrului de ulei,se scoate uleiul vechi;după 3-4 ore se face schimbul cu ulei proaspăt+ filtru nou ulei.
Este bine ca de fiecare dată când îi schimbi uleiul ,să-i faci si o curătare cu lichid curătare motor.
Uleiul de motor cel mai potrivit pt. Opel Agila indiferent de anotimp este 0w40 full sintetic,producătorul ti-l alegi pe care vrei.
Depunerile negre din motor probabil au apărut deoarece uleiul pe care l-ai folosit 10w40 nu era ulei sintetic, era ulei mineral.
De la mizerie,este posibil ca orificiile pe unde circulă uleiul să fie înfundate și amorsarea hidraulică a tacheților nu se mai face eficient, așa a apărut țăcănitul deranjant.


Ultima modificare facuta de danzog la Mie 24 Apr, 2019 9:43 pm
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,471
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ulei bun si gata.
Motor. Flush nu recomand, in timp cedeaza simeringuri supape si pe urma restul dar alea se scimba mai des si usor fiid aproape consumabile
  • Uxan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2017

  • Garaj Mesaj Privat
@danzog Va mulțumesc pentru raspunsul detaliat.

@dancuciureanu Am găsit așa cum recomanda danzog 0w40 ulei full sintetic Mobil 1 FS. Ar fi acesta o alegere bună? Daca da, să înțeleg ca acesta va curata in timp acele depuneri? Mulțumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,471
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pune Mobil1 0W40 si el va curata in timp mizeria, scump dar face.
  • Uxan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2017

  • Garaj Mesaj Privat
@dancuciureanu Va mulțumesc mult!
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,076
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Mi-a zis cineva ca Mobile1 0W40 cu "New Life" nu mai exista...e doar cu FS Intr-adevar,unde am gasit pe site-uri New Life,cand am sunat la ei,mi s-a spus ca au doar FS. E vreo mare diferenta, pot sa pun din asta (FS) in Astra H 1.4 (din semnatura)?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,471
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pune linistit.
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Despre Aral 5w40 ce parere aveti Mers 95 % oras ,Z12xe motor.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 973
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Daca e made in Germany e ok.
Daca e doar Bunica in bidon...... Very Happy
  • iosiftm

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila Z12XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
[quote="geeeorge23"] Aral 5w40
Eu folosesc acest tip de ulei de 3 ani, e made in Germany, si e ok. Masina se apropie de 300 000, esapament curat, si vad ca curata si motorul foarte bine.
Fac schimb in fiecare an indiferent de km. parcursi.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,471
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Aral merge bine dar nu curata precum Mobil 1.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata