Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu as fi desfacut baia si sa curat sorbul ca prea multe le-am intalnit cu depuneri. Prostia la depunerile astea e ca sunt tari ca un nisip, nici macar carbusolvul nu reuseste sa le solve complet.
Skip ads

  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Mda. Ma ingrozesc de cele citite mai sus. Vreau sa va spun ca de marti totul e ok. Chiar inacest weekend am alergat-o si totul e ok. Multumesc.mult pt sfaturi.
  • banderas23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am si eu problema aprinderii martorului de ulei cand temperatura motorului ajunge undeva la aproape 90 grade, iar la o mica apasare a pedalei de acceleratie acesta se stinge. Am cumparat asta un senzor de presiune ulei original GM si o sa incerc sa il schim in week-end.

Aveti idee daca procedura de schimbare descrisa in primul post si de claudiuflorin in postul ilustrat cu imagini se aplica si la mine?

Eu am un Opel Astra G din 2001, tot cu motor Z12XE, benzina si AC? Masina are acum 162.185km, iar becul de ulei a inceput sa mi se aprinda la mai putin de 500km de la ultimul schimb de ulei + filtru. Masina a fost adusa din Germania acum 5 ani cand avea 102mii km iar in cartea masinii aparea ca a fost folosit numai ulei Mobil 1, full sintetic, 0W40 ... motiv pentru care si eu am folosit acelasi ulei pana acum.

Am citit posturile de p-aci si sper sa se rezolve doar cu schimbarea acestui sezor.

Astept orice idee si indrumare .. multumesc anticipat!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poate fi senzor dar as miza pe sorb infundat.
Skip ads

  • banderas23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Offff, adica complicatii mai mari? Sad Si cam ce ar implica daca ar fi sorbul infundat? Ce operatii ar fi de facut sau unde as putea sa citesc? Am incercat sa caut pe forum, insa nu ma pricep daca ce am gasit ma ajuta sau nu: este vorba de postul d-lui petrecila: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=36197

Multumesc mult!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu spuneam de sorb ulei. Se da jos evacuarea din catalizator cu mare atentie (comanzi 3 piulite noi) dupa care baia de ulei. In baie vei gasi sorbul, parca am pus poze cu sorb infundat.
  • banderas23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu deznodamantul: am schimbat senzorul si nu mi se mai aprinde martorul in bord ... yupiii! Mentionez ca s-a schimbat EXTREM de usor, in maxim 10 min si nu a fost nevoie sa demontez absolut nimic. Mi-a trebuit doar o cheie de 24.

VA multumesc mult de idei! Multa bafta!
  • KingBushido

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!imi cer scuze ca intervin pe acest topic!Am un Opel Astra G 1.4 twinport z14xep.Imi face iar probleme la senzorul de presiune la ulei!Este a doua oara cand trebuie sa il schimb pentru ca imi da ulei afara.Ce ma intereseaza sa stiu este:de la ce apare aceasta problema?Observ ca nu sunt singurul care se confrunta cu asa ceva.Chiar nu inteleg de ce acest senzor se strica mai mereu!Un defect de fabricatie ce face acest senzor sa cedeze? Uleiul sa fie de vina?
As fi recunoscator daca as fi luminat in aceasta problema.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cumpara original (cu sita) si schimba uleiul la maxim 10,000km, nu vei mai avea probleme asa des.
  • KingBushido

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
OK!Mersi Mult!
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Va salut, de ceva zile am verificat uleiul si abea ca mai era pe varf la joja si problema este ca nu mi s-a aprins martorul de presiune ulei in bord, daca era sonda sparta nu trebuia sa se aprinda sau daca e sparta nu se mai aprinde indiferent daca e sau nu presiune?
Care as putea fi cauza problemei?
Va mulrumesc!
  • iosiftm

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2010

  • Mesaj Privat
4di
Sa fi multumit ca nu ai distrus motorul, din obisnuinta un sofer verifica periodic s-au zilnic nivel de ulei.
La tine poate ca brusc sa intamplat ceva, asta daca ai verificat ulei la pornire.
Probabil ca ai consum, scurgeri pe undeva.
Senzorul nu s-a mai aprins ca daca mai ai pe varful jojei mai este presiune dar la limita.
Verifica si la senzor e posibil sa fie spart si pierde.
Skip ads

  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pai nu verific foarte des uleiul pentru ca masina imi e mai tot timpul stationata pe locuri inclinate si atunci citirea e eronata, cel mi probabil imi consuma uleiul deoarece e alt ulei fata de ce aveam ultimul schimb. Trebuie sa verific senzorul in detaliu ca imi e foarte suspicios, anul trecut l-am schimbat ca s-a spart si mi-a curs mult ulei pe la el si din cate imi amintesc nici atunci nu s-a aprins martorul in bord.
Mai astept pareri!
  • claub

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina: Agila 2002 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Sal, si eu am avu probleme cu senzorul de ulei acul un an si ceva, imi curgea ulei pe la el, si la relanti avea un zgomot de diesel(eu am motorizare pe benzina de 1.2), in schimb cand ambalam un pic disparea acel zgomot. am avut noroc ca mie mi-a facut figuri in drum spre mecanic si s-a rezolvat problema in ziua aceea:), si conteaza la ce distante parcurse schimbi uleiul, deobicei fac schimbul de ulei la 10.000 de km.
  • mircea_m

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am pierderi de ulei (urme, picaturi) intre motor si cutie, care ar fi problema? eventual un service unde ati remediat treaba asta in brasov
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In BV iei legatura cu raoul ca stie el service competent si mai accesibil
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Peste 5 ani de pauza pe acest subiect. S-a scris mai mult la subiectul "ulei". Pentru amatori, vreau sa-i incurajez sa-si schimbe si singuri acel senzor de presiune ulei pozitionat atat de ascuns sub teava aia de aluminiu, ca numai cand te uiti te si lasi pagubas. Ma gandeam sa construiesc o cheie inelara de 24 cu o coada indoita, speciala. Azi, 13.03.2013, am avut o zi norocoasa, in sensul ca am reusit aceasta operatiune nesperat de simplu. Mi-am cumparat o cheie criket, o tubulara mai lunga , cat sa intre senzorul in ea si bineinteles senzorul respectiv (35 lei), marca Hella, recomandat de magazin, identic cu cel de pe masina. Cum se face:
-scoti gura de admisie aer (simplu:doua clipsuri de plastic rotunde si scos capul din filtrul de aer)
-scoati mufa contactului electric din capul senzorului, cu ajutorul unei surubelnite mici, din lateral dreapta, pentru declipsare (ridici de clipsul mufei, sa iasa dupa pintenul senzorului, si tragi in acelasi timp usurel de mufa, nu de fir). E oarecum incomod dar iese daca o misti stanga dreapta;
-asamblezi tubulara de 24 mm la criket si cu coada criketului in jos, cu mare grija, sa nu-ti scape, o bagi pe senzor pana intra pe hexagon. Te folosesti numai de degete, ca nu incape toata mana, o dirijezi in asa fel incit sa nu fortezi cumva in firul sondei din partea frontala a motorului (nu stiu sigur dar cred ca e una din cele doua lambda); Poti sa ridici usor de furtunul acela din dreptul senzorului (cred ca e de a/c);
-lasi cheia acolo si te bagi sub masina dinspre partea dreapta fata a acesteia, cat sa apuci coada criketului cu mana dreapta, desfaci un pic iar apoi o scoti si desurubezi de sus, la mana, cu doua degete. N-ar strica un pic de ajutor de la a doua persoana, doar sa tina de cheie sa nu scape pana te bagi cu capul sub masina. Daca ai mana lunga, nici capul nu-l bagi. Va curge putin ulei dar imediat bagi noul senzor, infiletezi tot la mana iar apoi repeti figura cu introducerea tubularei si bagatul sub masina, doar ca acum strangi, mai putin de un sfert de rotatie. Pintenul de blocaj al clipsului ramane sus (ora 12, cum s-ar spune). Or fi si senzori cu clipsul in jos dar la mine nu a fost asa. De fapt chiar mi se pare normal sa fie in sus;
-bagi mufa si gata.
Daca nu ma murdaream asa de tare pa maini faceam poze in timpul operatiunii, dar asa, am facut doar la scule si senzori (cel nou si cel vechi). Diferenta dintre ei e ca in fundul gaurii in care intra mufa, la cel vechi scrie cifra 2 iar la cel nou scrie 3.
.
Am schimbat senzorul din cauza ca cel vechi era "impuscat", scotea putin ulei pe langa pinul metalic si la cald, la relanti mi se aprindea martorul presiune ulei in bord.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Felicitari !
Am mai auzit de schimbarea senzorului fara demontarea barii, tablei si claxonului insa am crezut
ca se aplica doar la motorul de 1l.
Uite ca se poate si la 1.2l.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Scuze pentru afirmatia:"peste 5 ani de pauza pe acest subiect"! Probabil ma uitam la o pagina anterioara. Daca stau bine si ma gandesc, se poate chiar mai simplu. Daca bagam cheia din start pe sub masina nu mai faceam atata contorsionism cu degetele, dar fiind prima data cand am schimbat senzorul de presiune, m-am gandit ca nu se poate pe dedesubt. Aveam nevoie doar de cineva sa-mi ghideze tubulara pe senzor. Mi-am dat seama ulterior ca puteam si asa dar era cam ud pe jos, in parcare si ma gandeam ca scap de tavaleala. Pana la urma n-am avut incotro dar a meritat. Daca cineva va avea nevoie sa schimbe senzorul respectiv la Agila lui, il ajut. Nu vreau nimic in schimb, doar sa tina camera, sa postam aici filmuletul sau pozele.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Agila merita sa dai bara jos ca sa cureti mizeria.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR