Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
si un filmulet
http://www.youtube.com/watch?v=bHHFCbSGl8I
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Da, boiereala la Corsa, se schimba senzorul usor de tot.
La Agila nu prea scapi fara dat bara jos (sincer, am ajuns sa demontez bara in 5-10 minute).
  • emilbumbari

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2013

  • Mesaj Privat
buna, sunt nou pe forum si solicit ajutorul vostru pentru a rezolva o problema pe care am vazut ca o au si altii. am un agila 1.2 motor z12xe si acum sase luni am schimbat senzorul de presiune a uleiului( picura pe la senzor si martorul din bord se aprindea la relanti cu motorul cald) acum iar am probleme si se aprinde martorul din bord, am fost la service, am dat senzorul jos si au masurat presiunea si este de 2,5 cu motorul cald la relanti, mi-au spus ca este bine si au schimbat senzorul. am plecat de la service si cand am ajuns acasa, dupa 10km si cu motorul cald adica 90 de grade temperatura apei senzorul iar se aprinde la relanti.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pe senzorul presiune ulei scrie 0,3-0,55 bar. In ce unitati de masura au exprimat cei de la service presiunea 2,5? Problema cu presiunea uleiului ma nelinisteste si pe mine, care am un motor mai batran cu un an ca tine, @emilbumbari, chiar si acum dupa cca.3500 km parcursi in tara (index initial 137200 km). Mai exact am aceleasi simptome inca de la la achizitionarea masinii, cu martor presiune ulei aprins la relanti la cald, la 90 grade Celsius. N-ar trebui sa ajunga motorul la aceasta temperatura dar uite ca ajunge cand afara e cald si urc cate o panta. Am tot sperat ca problema sa se rezolve printr-un minimum de interventie si anume:
- schimbarea frecventa a uleiului pentru a elimina depunerile si rezidurile de natura metalica rezultate in urma interventiilor facute cu ocazia schimbarii distributiei (de ex. rectificare filete) ori cele rezultate din frecarea componentelor distributiei uzate (lant sarit-capac distributie, asa cum mi-a spus mecanicul in cazul meu dar nu pun baza, voi explica altadata de ce!);
-inlocuirea senzorului presiune;
-curatare capac culbutori+furtunase, corp-clapeta aer;
-schimbarea tipului de ulei, atat ca vascozitate cat si ca marca, bineinteles si a filtrului de ulei.
Toate astea le-am facut iar un rezultat pozitiv intarzie sa apara. Deci va trebui sa trec la nivelul doi...adica ceva mai sofisticat, gen:
-demontare-curatare baie+sorb;
-inlocuire lichid racire (poate nu mai preia cu aceeasi eficacitate caldura din motor);
-curatare EGR, poate e blocat si nu mai contribuie la scaderea temperaturii de ardere ori cauzeaza in vreun alt fel, ma rog, a explicat Dancuciureanu principiul la subiectul respectiv. Pana acum nu am cititit sa existe vreo legatura intre EGR si presiunea uleiului dar poate exista vreo influenta. Parca totusi am citit ca EGR-ul se imbacseste si se blocheaza daca uleiul e peste nivelul maxim de pe joja;
-curatare corp filtru ulei.
Mi-e teama sa ma gandesc la nivelul trei, ce implica in opinia mea, probleme la motor (uzura cuzineti, arbore cotit, axe came, canale de ungere infundate etc.), pompa ulei defecta, distributie uzata (n-am inlocuit toate componentele), ceea ce duce la costuri mari si scoaterea temporara din uz a masinii.
Ceva ca am constatat in ultima saptamana: cu ulei 10W40 martorul se aprinde mai rar la relanti la motor incins decat cu ulei de 5W40, doar daca afara era cald.
Dupa GM Genuine 10W40, ulei care mi-a facut spuma asta-iarna, am bagat Castrol 5W40 cu care martorul se aprindea chiar si la temperaturi exterioare scazute, spre 0 grade, ce sa mai zic de 25-27 grade C. Si, incredibil, spuma la greu pe interiorul capacului iar furtunasele ce merg la admisie infundate. Dupa ce am vazut ce frumos arata busonul de ulei la o Zafira a unui coleg ce bagase tot GM 10W40 am facut iar trecerea pe acest tip de ulei pe care-l detestam atat de mult, doar asa sa vad cum se comporta la cald (ma refer pe timp calduros). Parca motorul merge mai rotund la turatii mari, si martorul se aprinde doar dupa ce o fortez sa urce cu viteza pe drum in rampa, bineinteles doar la relanti.
Ce naiba sa mai cred despre uleiurile astea de pe piata romaneasca, poate ele or fi de vina. Pana si in Germania, uleiuri de aceeasi marca, avand aceleasi specificatii, practic aceeasi eticheta, au preturi foarte diferite pe acelasi raft, in functie de tara de fabricatie. Am aflat asta de la un om mai umblat prin lume, participant la raly-uri si se referea la Castrol. Mie mi-a recomandat Valvoline, cica inca nu ar fi intrat in vizorul falsificatorilor autorizati, sa-i numesc asa. Dar ma abtin la a face vreo recomandare in privinta uleiului atata timp cat eu am revenit la ...Genuine GM, e drept, doar din dorinta de a stabili daca nu cumva vascozitatea mai mare a acestuia ma va face sa uit de martorul rosu din bord.
Raman asa cu o urma de invidie... ce motoare aveti fratilor de mergeti vara cu 0W40? Eu credeam ca uleiurile care au dupa litera "W" cifra identica, de ex.:40, in timpul functionarii motorului, la temp.de lucru, au aceeasi vascozitate dar se pare ca nu se intampla! Sau ar trebui sa fie asa dar in realitate un 10W40 e mai gros si la cald decat 5W40 cand de fapt stim ca diferenta trebuie sa fie doar la rece (la pornirea motorului). Eu cred ca ati auzit cu totii, cel putin odata, sfatul dat de un meserias voua sau altcuiva: e subtire uleiul de 5, baga-i de 10, ca e motorul uzat! Care-i logica?! Toate motoarele merg la cald, toate uleiurile se subtiaza la cald, iar martorii nostri din bord se aprind la cald! Ce e de facut?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe senzorul presiune ulei scrie 0,3-0,55 bar presiunea la care declanseaza adica ti se aprinde becul in bord. Tu mai bine curata sorb.

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca daca motorul are km reali si chiar plus 100k, trebuie sa functioneze cu 0 sau 5 fara probleme. Uleiul mineral este un compromis pentru cei care sunt prim cumparatori la poarta fabricii. Dupa cei 12-15 k vand masina cu 3-4 schimburi efectuate iar cel care o preia inghite galusca si mai trage si el circa 10k. De aici preia estul si incep problemele. Sfatul meu este in primul rand ulei sintetic si aici exclud CASTROL SI GM testat de mine in toate variantele chiar si cel de peste 10 euro litrul. Motorul de Agila il maroneste, provoaca sludge si il consuma la greu. In privinta antigelului acesta trebuie sa fie limpede si in concentratia adecvata deoarece concentratia prea mare poate sa provoace alte daune. In privinta beculetului din cate am prins pe ici pe colo posibil sa fie si alte cauze, nu dati cu parul daca nu se pupa si in cazul de fata (de obicei cauzele sunt si electrice)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Exemplu de ulei mineral sau semisyntetic sau schimbat la pastele cailor care provoaca depuneri aveti in poza de mai sus. Pe unde sa mai traga pompa de ulei ? Sita sorbului era aproape complet colmatata. Am gasit in sorburi pana si suruburi sau ghidaje de la distributie Laughing
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Zici ca e ceaun de floricele. Cam asa arata probabil 70% din motoarele cu ,,80 mii reali domle" si au mers cu un ulei mineral de preferat genuine care are calitatea de a fierbe repede si de a umple motorul si anexele de sludge si vapori. Banuiesc ca in cazul de fata s-a mers si cu ulei sub nivel sau chiar sub nivelul nivelului. Bun exemplu Very Happy

Eu merg acum cu ulei de floarea soarelui, banuiesc ca daca il inghite un Porsche mai alergaret merge si la gloaba mea.

http://www.mobil1.de/was-si...ynthese-oele.aspx
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Mi-ati mai luminat viata! Dupa ce curat sorbul, va povestesc. Cu pozele de rigoare. Pana acum n-am vazut si nu aveam idee cum arata un sorb infundat. Plus ca aveam o dilema: daca e infundat, de ce nu mi se aprinde senzorul si la rece, cand uleiul e mai vascos si teoretic trece mai greu prin orificiile ingustate? Dar aici incep sa ma dumiresc, e vorba de presiunea creata, nu de cantitatea de ulei invartitata prin motor. Senzorul are treaba cu presiunea, nu da informatii despre debit. Am banuiala ca al meu e infundat cu pilitura de aluminiu. Cand am facut distributia, mecanicul mi-a spus, ca scuze la timpul indelungat de lucru (l-a scapat gura!) ca a fost necesara rectificarea unui filet. Nu am aflat pana acum ce filet a fost rectificat, dar daca e asa, tot spanul e in baie. La schimbarea uleiului am gasit filtrele (in doua randuri, sa vedem si pe acesta din urma cum o fi!) pline cu pilitura de aluminiu. Deci, personal am dat doua randuri de ulei jos, primul GM (la 2000 km) iar al doilea Castrol (la 1000 si ceva). Ambele erau negre, dar mai ales primul. Inseamna ca am avut si inca mai am mizerie la greu in motor. Foarte bune observatiile cu obiceiurile nemtilor de a-si bate joc de propriile masini. De fapt de masinile noastre Razz nu-i asa? ca la noi ajung.
Referitor la o posibila cauza electrica, chiar ieri un distribuitor de piese auto (mai afla si ei una-alta) mi-a sugerat sa merg si la un electrician auto dar in cazul senzorului de ulei nu prea vad ce anume sa se dilate, ce sa se atinga la cald. Dar cine stie! Deja imi tresalta inima la gandul ca poate in curand voi ajunge si eu sa merg pe 0W40. La urma urmei am vazut cu ochii mei ca nu mi-a iesit din motor decat putin peste 3 l ulei (dealtfel nici nu mi-au intrat 3.5) asa ca si pe fundul baii ma astept sa gasesc ceva marmelada. Va multumesc si revin cu rezultatele!
  • emilbumbari

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2013

  • Mesaj Privat
eu am curatat sorbul am pus 10w40 gm(asa mi-a recomandat mecanicul, ca e masina cu peste 100000km), garnitura baie, garnitura capac culbutori(si curatatul aferent fiecarei piese, sorbul era jumatate plin de mal, baia avea si ea destul, iar capacul era numai spuma) si acum vad ca nu se mai aprinde becul, am doua zile de mers si pare ok, oricum plec duminica pana la bucuresti si atunci vad cu siguranta daca o sa se mai aprinda becul. am pus si o solutie de curatat motorul dupa ce a pus totul la loc(cu uleiul vechi care avea 7000km si era 5w30.
  • postdan

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc Dan Cuciureanu. Azi am reusit sa schimb senzor presiune ulei dupa ce am citit tutorialul tau. Deocamdata problema pare rezolvata, nu mai picura ulei sub masina.
Nasol cu dat bara jos si pus la loc. Ca de obicei cand demontez ceva, am ramas cu doua suruburi in plus Smile
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Te-ai miscat repede emilbumbari! Spune-ne si noua cum e cu curatatul sorbului, e asa usor? Vreau sa-l curat si eu pe al meu dar nu ma apuc de treaba pana nu sunt sigur ca o duc la bun sfarsit. Am inteles ca e ceva de furca cu evacuarea (esapamentul). Si mai ales sunt curios daca si la drum intins ti se mai aprinde becul de presiune ulei, dupa curatare sorb!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La evacuare cele 3 piulite de la catalizator dai cu peria de sarma si spray degripant KENT daca gasesti dupa care pui cheia tubulara de 13 daca e larga treci la 12 sau chiar batut 11, bataia e rupta din rai. Daca nu ies usor nu forta ca rupi surubul si ai dat de dracu' , bagi un flex cu panza uzata (mica) si tai piulita pe laterala dupa care operatiunea dalta si papagalul. Pui numai piulite originale GM de alama cu miez aluminiu, fara ieftineli Bosal ca nu le mai scoti in veci.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Eram pe cale de a sari peste acest "mic detaliu": piulite originale. O fi si o garnitura acolo, care trebuie schimbata. Am asistat la operatiunea similara la Dacia si am dat peste un mester cu adevarat priceput si mai ales meticulos care pentru a scoate acele trei piulite (bagate rau la Dacia) a desfacut toata galeria admisie/evacuare si a tras segmentul urmator din esapament cu totul pe sus, prin compartimentul motor, dupa ce a demontat o sumedenie de piese (scut, bara torsiune, tot esapamentul si a cam golit pe langa motor, dar aici era la indemana. Apoi a bagat "saxofonul" la menghina, a taiat piulitele cu o panza de bomfaier chiar pe langa suruburi, ramanand foarte putin din piulita, practic filetul in zona taiata, a dat cu ulei debracant sau lichid de frana, nu mai stiu cu ce, a curatat cu peria de sarma si ...uimitor, piulitele au mers la cheie, folosind laturile haxagonului ramase netaiate.
Dane, esti tare, se vede ca le-ai facut pe toate, mai rar om ca tine, AS si la mecanica, si la partea electrica, si nu doar la Agila. Sa-ti ajute Dumnezeu sa scoti si ceva inventii (cu brevet) ca prea le vezi bine si p-alea bune si p-alea rele la masini, asa cum vin ele din fabricatie. De-aia, cand spui tu: "fa asa!" sau "nu fa aia!" eu o iau de buna si nu-mi mai bat capul. Ma mai invarteam cateva zile in jurul cozii, doar-doar o veni cineva sa faca treaba-n locul meu, ca nici sub masina nu m-am uitat cum vine esapamentul si tot amanam de frica sa nu dau de ceva care sa-mi depaseasca priceperea.
Acum, ca mi-ai spulberat mare parte din necunoscute, am curaj: pe ele si pe mama lor de piulite! Ori batute ori taiate, cele vechi au soarta pecetluita. Pana plec la magazin mai pun si eu "ca Gheorghe" (e o vorba pe la noi, nu e vreo aluzie depreciativa, apropo "La multi ani tuturor calor ce poarta acest nume! ca maine il sarbatorim) cateva intrebari la care sigur o sa primesc raspuns pana fac curatarea sorbului, daca tot n-am azi timp si maine e sarbatoare:
1) se pune garnitura noua la imbinarea de la evacuare/catalizator? (mi-e un pic jena sa intreb asa ceva, dar raspunsul ramane si pentru ceilalti amatori)
2) dau jos toata evacuarea, cu tobe, catalizator si tubulatura intermediara sau e suficienta demontarea celor trei piulite si se face de la sine suficient spatiu, cat sa dau baia jos?
3) daca vreau sa recuperez uleiul, pe unde il bag inapoi pentru a ajunge in baie fara sa treaca prin motor? (variante. la cat ma duce capul:pe la joja, pe la corp filtru-supapa unisens aia de plastic). Sau cum il filtrez sa intre fara impuritati, in eventualitatea reintroducerii pe la busonul din capac?
4) schimb obligatoriu garnitura baii de ulei?
5) cum e racordat sorbul de ulei la pompa? Daca se scoate cu tot cu baie, trebuie sa-l scot cumva din circuitul uleiului si apoi sa-l remontez. Eventual, nu mi-ar strica si sfaturi legate de dificultati pe care nici nu banuiesc ca le pot intampina dar de care v-ati lovit voi, care ati facut treaba asta deja, ce mai pot verifica cu aceasta ocazie, etc.
Acum, daca tot am cerut totul mura-n gura, ce rost are sa ma mai uit sub masina! Glumesc, evident, va asigur ca dupa ce va voi urma sfaturile vom avea cu totii de castigat!
  • emilbumbari

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2013

  • Mesaj Privat
gata e bine, am fost si la bucuresti si cosmarul a luat sfarsit. nu se aprinde becul la relanti nici la semafor nici daca stationez si las motorul pornit, e bine. parca-mi pare rau ca nu am pus tot ulei 5w, dar e bine oricum am 156000 km. a avut dreptate domnul dan ca e sorbul . sa stiti ca nu e asa de greu cu curatarea sorbului dar ai totusi nevoie de rampa sa faci treaba mai repede si bine. si eu am dat cu cu spray piulitele de la evacuare si s-au desfacut usor si nu necesita garnitura noua(cel putin la mine nu a fost nevoie), nu dai jos toata evacuarea, lasi sa stea in jos nici mufa de la sonda lamda nu am scos-o, vezi daca ai protectia de plastic dinspre roata si scoate-o, desfaci toate suruburile de la baie nu le-am numarat dar sunt destule si sunt in stea si mai ai trei suruburi spre volanta care le desfaci cu cheia de 17(doua pe o parte si unul in mijloc pe partea opusa) asa erau la mine, dai baia jos, ai grija la ulei si la cureaua de alternator,lasi baia in jos de la volanta si dupa aceia o scoti( si la pus la loc pui baia dinspre curea si dupa aia o fixezi. sorbul e prins in 4 suruburi pe care le desfaci si treci la curatat sorbul si baia . eu am schimbat si garnitura ca aveam o prelingere mica, nu picura dar daca am dat jos de ce sa nu o schimb,si nici nu a fost asa de scumpa 50 ron. cam asta ar fi.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ma bucur pentru tine! (si pt.mine Laughing ) Pas cu pas, tabloul se intregeste. Pentru cine a curatat sorbul deja, e ceva banal. Mai aveam ceva nelamuriri, in legatura cu prinderea sorbului. Deduc ca nu e prins de baie ci ramane la locul lui cand dau baia jos. O sa-l vad eu! Inca nu stiu cum e racordat la pompa, teava, furtun, racord flexibil sau naiba sa-l ia. Daca ajung sa-l vad, cred ca ma descurc. Mi-au fost foarte folositoare informatiile primite. Am comandat deja azi piesele necesare: piulitele, garnitura (care, spre surprinderea mea nu are forma suprafetei de imbinare ci e inelara) si garnitura de la baia de ulei, ca n-am chef sa plec la magazin cu taxiul daca se va deteriora cea veche la demontare.
Tu, emilbumbari, ai dat baia jos cu uleiul in ea si ai montat-o tot asa? Ma refer la atentionarea ta, sa am grija la ulei. Eu socotesc ca golirea e prima operatiune. Ma rog, poate ai vrut sa spui ca mai ramane ceva ulei pe fundul baii. Mai e si sonda lambda...Aici chiar am nevoie de un sfat pana sa fac vreo prostie: s-o las in pace sau s-o desfac pt.curatare?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1. da drumul la ulei si desfaci putin filtrul sa curga si de acolo
2. vezi evacuare cum o scoti, neaparat scoti mufa lambda 2 de sus sa scapi de grija ei, primul tampon cu mana de pe cui daca ai degete tari sau scoti surubul, dai tevaraia jos spre sofer
3. sorbul e prins de baie, garnitura noua la baie ara siliconca saraca are ani, a stat la temperaturi diverse, cauciucul este batran
4. garnitura inelara ai la sorb, e bine de schimbat ca nu e un capat de tara 3 lei
5. suruburi baie o gramada, 3buc hex15, un pumn de T10, astea le scoti cu tubulara t10 sau hex8, speli suruburile cu carbusolv
6. uleiul se va decanta pe cat posibil, ce e pe fund arunci si completezi cu ulei nou
7. uleiul se toarna pe la buson cu o palnie facuta din sticla pet de bere aferenta
8. cureti data viitoare capac culbutori si schimbi garnitura
9. la suruburile mici cuplu de 8Nm, alea 3 mari spre cutie cat te tine incheietura
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ca de obicei, incontestabil adevarat tot ce spui. Eram surprins pe buna dreptate de forma garniturii. Care chiar are forma imbinarii si nu e inelara. Intre timp, s-a prins si baiatul de la magazin si mi-a adus-o pe cea corecta iar pe cea inelara, de la sorb, n-a mai adus-o pt. ca nici el nu stia pe unde vine acea piesa. Aflu si eu abia acum, de la tine, si o voi cumpara si pe-asta. N-o comand la telefon ca nu stiu codul sau numerotarea din schema pe care mi-a dat-o si am uitat-o la serviciu.
Diferente mai apar intre ce crezi ca ai comandat si ce-ti aduc ei. De ex.:
-ma asteptam sa primesc 3 piulite de alama, cum ai spus anterior, cum i-am spus si eu vinzatorului dar acesta mi-a adus 10 la pret de una (6 lei toate), exact ce spuneai sa nu punem...BOSAL! De ce? Pt. c-am uitat sa-i spun ca vreau musai GM si am uitat si cum le spune la astea si am venit cu ele-n traista. Lasa, ca sunt bune la alte mestereli, sunt frumoase, zici ca-s de arama nu alta! Am pus magnetul pe ele si...e fier curat, spoit cu ceva rosiatic;
-garnitura cea dorita - tot de firma cea vestita, "bosal". Pe-asta s-o pun oare? Stratul acela perforat e tot din fier.
Macar garnitura de la baie sa fie buna! Le-am facut poze, asa ca fapt divers. Omul din greseli invata. Culmea, ca am fost sfatuit inainte si eu...tot ca berbecu'!
.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
garnitura de baie e ok . restul nu
  • cristea_

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ce se intampla?
La un total de 45000 de km am schimbat de trei ori senzorul de ulei. primul a fost FEBI, al doilea FACET iar cel de al treilea pe care l-am schimbat astazi este HELLA.
Uleiul e 5w40 mobil3000.
?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR