Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Alexzu92

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
m-am uitat la senzori si senzoru de presiune scapa ulei pe la garnitura de la mufa grupa mare cand e masina in ture..la relantiu nu picura deloc... ce e de facut?
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ghici ciuperca, ce-i? Il schimbi si intre timp mai si citesti pe aici ca au patit-o si altii. Poate vrei sa afli mai multe.
  • Alexzu92

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am schimbat senzoru si nu mai lacrimeaza decat sa dau 1 mil pe ulei mai bine dau 25 lei pe senzor...
  • NT-26-LEX

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 z10Xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am schimbat si eu senzorul acesta dupa ce mi a completat cineva ulei cu vascozitate mare in motor peste uleiul 5w30 pe care il aveam de (~12k km)
astfel la cateva zile s a sparte senzorul..
fiind noapte cand am sesizat petele de ulei in locul unde imi parchez masina iar sub capota am vazut ulei doar in partea dreapta a motorului m am gandit direct la semeringul de la vibrochen (zicandu-mi in gand ca am dat de dracu..)
dar dupa un scurt search pe google despre cum pot schimba acel semering am gasit acest post a lui dan

dancuciureanu a scris: Marea teapa este ca vei crede ca este simering arbore/fulie si de fapt este de la senzorul de presiune ulei, se prelinge si ajunge exact la fulie !
Vezi daca nu este de la senzor :https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11467


pentru care ii multumesc foarte mult ,m-a mai linisit un pic:)
asta se intampla vineri noapte, iar sambata am lasat masina in parcare si m am dus pe jos Laughing si mi am cumparat 3l de ulei GM 5w30 (SM) si filtru de ulei (mann) si senzorul presine ulei (febi bilstein) si in ~2 ore am rezolvat problema (in fata blocului)

cateva poze din timpul operatiunii Arrow http://img220.imageshack.us/g/image059m.jpg/ Wink
Skip ads

  • Leonardbraila

  • Mesaje scrise: 612
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Cel mai mare noroc l-am avut aseara...am ajuns acasa de la servici,am parcat masina si pana sa opresc motorul mi-a sarit sonda de ulei(sa stricat filetul acolo unde intra ea,nu stiu exact cum se numeste) si a aruncat 3 sferturi de ulei afara.....oare ce se intampla daca eram in mers?
Acum imi trebuie,sonda noua,filet dat din nou si 4 litri de ulei,filtru ulei....m-am scos de ceva bani acum la salariu Sad .....nici nu mai stiu ce sa spun
  • altaire82

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
andrei arian a scris:Dupa ce am schimbat 3 senzori de ulei....pe ultimul l-am infundat cu un dop de lemn,si nu mai am probleme!


Buna Andrei, vreau sa fac si eu acelasi lucru dar intai spune-mi daca ai avut probleme o perioada de timp dupa ce ai infundat senzorul cu acel dop de lemn? De asemenea poti sa-mi arati poze sa vad cum ai pus acel dop? M-am saturat sa tot schimb pe senzori, iar motorul nu tacane si am pus ulei 5w-40 dupa ce mi-a cazut primul senzor iar dupa 3000 km iarasi mi-a cazut urmatorul senzor Mad
Multumesc!
  • altaire82

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Pune 5W40 ca altfel iar o sa crape senzorul, am scris la ulei motor : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11466.
Taximetristii din Iasi si alti capcauni pun 10W si cumpara si 2 senzori pe an, in mintea lor cica is prosti senzorii !!!


Buna Dan, sunt nou aici pe forum si am patit si eu aceeasi problema cu senzorul de presiune ulei. Vreau sa te intreb daca metoda folosita de andrei_arian este buna, adica sa infund senzorul cu un dop ca sa nu mai tisneasca uleiul pe acolo si ce riscuri pot sa apara pe viitor?. Mentionez ca am pus ulei 5w40 Mobil 1 Super 3000 dupa ce a cazut primul senzor dar n-au trecut 3000 km si a trebuit sa schimb din nou senzorul. Motorul are 110.000 km rulati.
Multumesc
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Iti raspund eu: Locasul senzorului il poti astupa cu orice, gaura din senzor asemenea (poate si cu guma de
mestecat), insa ce ai rezolvat ? In caz de incident (ai spart baia de ulei sau alte necazuri ce se traduc prin
lipsa ulei sau presiune ulei) nu o sa-ti mai indice nimic in bord.
In concluzie, in cazul in care nu esti samsar/tepar de masini iti recomand sa achizitionezi un senzor nou
si sa folosesti un ulei indicat. (Ce te faceai daca pica o sonda lambda de ~500 lei comparativ cu senzorul
de presiune ulei care costa ~25 lei ?)
Skip ads

  • ANITEI

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Buna! Am un agila 1.2 .L-am luat cu motorul defect din Italia. Are 110000 km reali. L-am dus la un mecanic prieten oarecum si mai intai i-a gasit arcul de la intinzatorul lantului de distributie rupt si inca un bolt tot pe acolo rupt.Le-a inlocuit pe amandoua si cand a pornit motorul a inceput sa bata. Avea cuzinetii dusi la o biela si a improvizat el ceva.Nu asta e important acum ca voi schimba vibrochenul cu biele cu tot ci problema mea e ca mi se aprinde becul de la ulei si se stinge dea abia dupa 1500 de ture. Ce sa schimb? Multumesc!
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu sunt tocmai eu in masura sa-ti spun dar nu ma pot abtine. Schimba motorul Laughing
Mai in gluma mai in serios eu asa as face. Sau o reparatie capitala nu improvizatii. Bec aprins poate sa fie de la uzura arbore cotit sau uzura pompa ulei.
  • ANITEI

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Initial asa am vrut. Apoi de frica sa nu iau un motor la fel sau cu cine ce stie ce probleme m-am razgandit.Acum o ora am pornit motorul rece si nu s-a aprins becul de la inceput. Apoi la turatia de 6-700 s\a aprins si pe masura ce se incalzea trebuia sa ridic turatiile pana am ajuns la 1200 si m-am plictisit.Deci pe masura ce se incalzeste motorul martorul de la ulei se stinge la o turatie tot mai mare.De ce?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pompa de ulei terminata, uzura mare la palierele vibrochenului, arborilor cu came, intinzator hidraulic,
ulei foarte prost: uleiul pe masura ce se incalzeste se fluidifica si de aceea este necesara cresterea
turatiei pt. a obtine presiune. Oricum, daca a functionat asa motorul e compromis.
Mai bine cumpara un motor SH cu 500-600 euro.
Skip ads

  • rlacika

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
De acord cu toate observatiile de dinainte. E normal sa se amplifice fenomenul urmand incalzirea motorului: in primul rand uleiul incepe sa se faca tot mai subtire, si cresc si jocurile datorate incalzirii. Daca bate, chiar ca nu merita sa faci o reparatie capitala-piesele o sa te duca la un pret mai mare decat un motor SH pe care il poti gasi (bun) la colegul nostru @cocosai.
  • flo75

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua.De 4 zile am cumparat o corsa c z10xe an 2003.Inca nu am avut timp sa o testez sa vedem ce si cum,si nu am circulat decat citiva km.Ieri a fost sotia cu ea pana in oras(eu locuiesc la 15 km de oras) si la un moment dat ma suna ca s-a aprins becul la ulei si a tras pe dreapta.I-am zis sa porneasca becul palpaia la relanti.A lasat-o vreo 10-15 min. si nu mai palpaia.A mai mers vreo 500m unde trebuia sa ajunga si a lasat-o vreo 2 ore.Cand a venit inapoi nu au fost probleme.Are ulei dar daca il freci intre degete parca nu are vascozitatate desi in cartea service scrie ca a fost schimbat la 98000 iar acum are 106000 dar la data de 15 07 2010.Sa fie din cauza asta sau poate fi si alceva? O sa-l schimb si o sa scot si senzorul sa pun in locul lui manometrul de presiune sa vedem si presiunea reala. Mai are si probleme cu pornirea cand este foarte frig dar despre asta o sa scriu altadata.
  • VALI 78

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Agila 2000 12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut,domnule flo75 la mine la agila cand mi sa aprins becul de ulei in mers am oprit pe dreapta si am verificat sonda care la mine se sparsese si uleiul trecea prin ea ai verificat si tu acest lucru .Totusi si uleiul tau este cam vechi dar ideea de a pune un manometru nu este rea dar sa fie cu motorul cald.
  • flo75

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am verificat sonda si nu curge pe la ea iar testerul nu da nici o eroare(motorul era rece si testerul arata presiune ulei normala) O sa incerc si cu manometrul la cald.
  • flo75

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Ce tip de ulei sa pun?in cartea service apare 10w40 la fiecare schimb.Masina a fost adusa din Belgia
  • VALI 78

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Agila 2000 12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2011

  • Mesaj Privat
din ce am citit si eu pe forum pentru clima noastra 0w40iarna si 0wsau5w 40 sau 50 vara .A mea are peste 150de mii si am pus 5w40 mobil1,totusi mai citeste.
  • rem73

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2009

  • Mesaj Privat
eu folosesc castrol 5w30 asa scrie si in autodata
  • Sharkan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Tks dancuciureanu pt descrierea de la primul post,pt ca in seara asta m-am bagat pe sub masina de mi-a venit rau,am bagat ulei,nu au intrat decat 2L,am rasuflat usurat,dar tot picura,m-am dus pe fir pana am ajuns la senzor i-am scos mufa din cap si am aranjat-o un pic si nu a mai curs dar i-am bagat ulei 15w40 sper sa stea mai mult acolo ,luni voi achizitiona si eu senzorul si ma voi apuca de schimbat(maine nu pot pt ca ma duc la pescuit si sper sa tina).
weekend placut tuturor
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR