Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • maior_valentin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,

sunt posesorul unui Opel Insignia 2009, 2.0CDTI 130CP.
Am cumparata masina anul trecut in octombrie. Am schimbat uleiul, distributia si filtrele.
Acum de curand am vazut ca s-a spart furtunul de la intercooler. Am citit si aici pe forum si am vazut ca multe lume are probleme cu el.
Am facut o improvizatie cu o bucata de cauciuc si 2 coliere si pare ol, nu mai scapa aer ca inainte, eventual putin.
Problema e ca acum am observat ca in treapta a 3 mai ales la deal pe la 2200 2300 trepideaza destul de puternic si pierde putere in treapta a 3. Posibil sa fie de la faptul ca scapa aer inca pe la furtun si turbina nu functioneaza normal? Daca continui sa o turez isi revina, dar sincer parca nu mai are la fel puterea ca inainte sa am problema cu furtunul.
A mai patit cineva la fel? Solutia cu colierele pare destul de solida, mai ales ca un cablu nou cu manopera cu tot mi s-a spus ca ma costa 850 RON.

Am citit pe forum tot felu de solutii cu inlocuirea bucatei respective de cablu cu o teava si apoi coliere la capete dar sincer nu m-as baga sa tai furtunul.

Va rog daca aveti vreo idee ce anume ar putea fi sau ce sfaturi aveti?

Multumesc.
Skip ads

  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La deal e posibil ca in treapta a treia sa mergi prea subturat...daca regresezi si o dai pe a doua tot asa iti trepideaza?
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
daca si la masina asta folosesti patentul si sarma... zic ca mai bine o vinzi sa aiba altul grija de ea... pai cum vrei sa traga daca aerul nu merge tot in motor? debitmetrul citeste niste parametri dar in motor ajung altii.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
are dreptate florinianc, haideti sa reparam masinile asa cum trebuie si sa nu mai stam cu patentu si sarma in portbagaj. ca o vinde la altu dupa ce a pus-o pe butuci, baga saracu om o caruta de bani de i se uraste de insignia
Skip ads

  • Mikorokotroko

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Bine zici borsy. Asa e la noi, masina "bengoasa", sa vada tot orasul cat esti de smecher, dar cand vine vorba de reparatii sau intretinere da-i cu banda adeziva si cu sarma, probabil si in spatele blocului inconjurat de inca vreo 3 "smecheri" care-si dau cu parerea in ce sens sa infasoare banda Smile) Si eu am avut tubul de la intercooler spart, dar in 3 zile am comandat altul, original, si l-am schimbat fara sa stau pe ganduri. Dar na, fiecare cu mentalitatea lui.......
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Bai frate, eu chiar nu inteleg.
Mikorokotroko, omule, vad ca locuiesti in Romania. Cum mai nene sa schimbi tubul la intercooler cu totul? Nu puteai sa ceri ajutor aici pe forum, saream toti cu minim un metru de sarma, cauciucul ala uzat de pe fata (ala de a facut explozie in groapa aia din centru orasului), un patent ruginit se gasea, chiar eu personal iti dadeam si vreo 3 coliere ramase de la Wartburgul lui tata.
Cum sa dai bre 9 melioane pe tubul ala de rahat? Te crezi occidental frate sau ti-a lasat Becali averea in gestionare pana iese de la parnaie? Vezi sa nu te afle ala ce faci cu banii, ai vazut, chiar domnia sa a reparat Maybach-ul cu ranga.
Sa nu care-cumva sa spui ca schimbi uleiul si filtrele in service ca devii paria forumului omule.
Stau si ma minunez cum isi bate lumea joc de bani...

PS: Acesta a fost un pamflet si trebuie tratat ca atare. Oricum, este inspirat din fapte reale, doar numele personajelor au fost schimbate pentru protejarea identitatii.
Pe timpul postarii, nici un animal, breack, sedan sau hatch nu a fost ranit si nu a suferit traume psihice. Doar ca s-a pierdut cca un litru de ulei in spatele blocului unde faceam schimbul, eu turnam uleiul in motor si boul ala de vecin de la parter a uitat sa puna busonul la baia de ulei, statea sub masina cu PETul de bere in bot. Am rezolvat problema, oricum am pus ulei de-la bun recomandat de userul@ opelllllll273465, nu borsul recomandat de Opel, n-a ajuns la semn, am completat cu de-ala vechi. Avea ceva pamant in el dar nu-mi fac griji, am pus un oil performance filter de la Xuanchijang LTD.
A, a mai fost o baba care trecea pe acolo sa duca gunoiul, a alunecat in baltoaca de ulei cazand si scrantindu-si mana. Nu-mi fac griji, a zis vecinul sa o dau dracului ca oricum ii plateste statul pensie din salariul lui.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Cata imaginatie zace-n tine forbidden ?! Very Happy
  • nutzicu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2013

  • Mesaj Privat
as avea si eu o intrebare pt cei cu insignia de 130 de caii Sa intamplat la cineva ca atunci cand o pornesti motoru sa stea turat la 1100 sau 1200 timp de 5 6 secunde si dupa asta sa revina la normal turometru pt ca la mine a inceput sa se intample cat mai des chestia asta si numai cand o pornesc si daca este cineva care a schimbat rlmenti butuc roata fata stg dr....multumesc
Skip ads

  • nutzicu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2013

  • Mesaj Privat
as avea si eu o intrebare pt cei cu insignia de 130 de caii Sa intamplat la cineva ca atunci cand o pornesti motoru sa stea turat la 1100 sau 1200 timp de 5 6 secunde si dupa asta sa revina la normal turometru pt ca la mine a inceput sa se intample cat mai des chestia asta si numai cand o pornesc si daca este cineva care a schimbat rulmenti butuc roata fata stg dr....multumesc
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
forbidden27................ daca ajungi prin Bucuresti da un semn, vreu sa te cinstesc ....o bere, doua...., de mult nu am mai ras asa Smile
PS: iti trimit nr de tel pe PM
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Bre, in Bucuresti nu mai vin ca mi-e frica. Ultima oara cand am fost la Bucale, m-a mancat in anus si am oprit la culoarea galbena a semaforului. A oprit unu' cu o Solenta cu eleron la 3.14 mm in spatele meu. A scos ranga pe geam si a strigat, citez: "treci ba taran prost cu panarama ta de Ford, la galben trebuie sa accelerezi".
Asa ca, de atunci ma asteapta un nene cu platforma pe bd. Pallady si ma duce lejer unde am treaba. De obicei vin la Mall ca la noi la tara nu avem. O sa te sun, dar facem altfel; dau eu 3-4 beri, platesti tu cumparaturile lui nevasta-mea, asa fac si eu nitica economie, cu banii astia un om cu salariu mediu pe economie ar trai lejer cel putin 3 luni.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
da, super tare posturile Respect!
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ai descoperit sursa reala a trepidatiilor?
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Si la mine la insignia 1,8 benzina cand o pornesc sta acul turometrului pt cateva sec (10,20) la 1100-1200 rotatii. Apoi revine la 900 si isi revine. Cand sta la turatiile alea si trepideaza masina.Nu prea am bagat-o in seama ca isi revine repede.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR