Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Las-o mai usor Toni ca spui prostii. Smile
Stii tu ceva dar nu in totalitate corect.
Ai regulator presiune combustibil si senzor presiune combustibil. Dar atentie ca sunt unele modele care nu mai au regulator electromecanic pe rampa ci unul mecanic in interiorul pompei de inalta presiune.
Skip ads

  • HENDRICH

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu cred ca vorbesc " prostii " ce spui tu este valabil ptr modele dupa 2007, in 2006 are senzori in ambele capete ale rampei, daca te uitai cu atentie ai fi vazut ca este vorba despre 1.9 dt din 2006 si in alta ordine de idei cred ca scopul acestui forum este sa-i ajutam pe pe oameni cu un sfat nu sa creem polemici intre noi. Stai linistit ca nu-ti iau clientii, am destui in zona Bucurestiului, nu duc lipsa Very Happy
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Tu ai scris asta :
HENDRICH a scris:Nu stiu daca ai rezolvat sau nu problema dar in cazul in care nu ai rezolvat-o iti recomand sa schimbi rampa de inalta presiune ptr ca sunt 2 senzori, cate unul in fiecare capat, unul de presiune si al doilea de debit.
.
Ceea ce nu este corect pt. ca intr-un capat ai SENZOR DE PRESIUNE iar in celalalt ai REGULATOR DE PRESIUNE. Mai ai un regulator care este de DEBIT dar pe pompa de inalta presiune.
Am scris ca spui prostii din cauza faptului ca tu confunzi senzorii cu regulatoarele si induci in eroare colegii de forum.
  • anomis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 z1,9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am inlocuit rampa senzorul din capat si regulatorul de debit din celalalt capat, noi toate. Am dus pompa de inalta la verificat pe banc scoate presiune suficienta, nu are nimic nici regulatorul de debit de pe pompa, a fost verificat pe stand. Eroarea este aceeasi P 0090, presiunea din rampa la diagnoza fiind mica, ECU nu da comanda si nu se deschid injectoarele, Am inlocuit ECU, am resoftat cu TECH 2. Ce fel de motor o fi asta ?! Sunt sfarsit..nu mai am putere sa mai fac ceva ...nu mai am bani nici rabdare...daca ma poate ajuta cineva cu un sfat..? Sa-I dea DUMNEZEU multa sanatate !
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
dar instalatia electrica intre ECU si senzorii pe care iai schimbat este buna?daca are vreun fir intrerupt?sau da vreunu la masa,la asta nu sa gandit nimeni?tu sau meseriasii pe unde ai fost cu masina.
  • anomis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 z1,9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2013

  • Mesaj Privat
am verificat instalatia electrica, respectiv firele dintre sensor si ECU, dintre regulatoare si ECU absolut tot..nefiind nici o problema.oare ce sa-I mai fac ?
  • MIonut760

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Aceeași problemã o am și eu , s a gãsit o rezolvare ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR