Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua am o astra h 1.7 cdti 80 de caluti , masina este din 2005 are cam 180 de mii de km . As vrea sa ii cresc puterea masinii cu cativa cai sa o duc undeva la 100+ de CP . M-a gandeam la un soft EDS o evacuare sport plecata direct din motor , un filtru sport KN . Sau poate chiar sa schimb motorul cu unul de 1.9 ! Ce pareri, sfaturi aveti ? Bugetul undeva in maxim 1000 de euro !
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
daca pleci pe varianta de a punemotor de1.9cdti...mai bine iti vinzi masina actuala si pui ceva peste si iti cumperi una bine echipata cu motor de 1.9...
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am intrebat cel mai simplu cred ca ar fi varianta cu softul evacuarea etc ... pentru ca daca inlocuiesc turbina urmeaza multe alte modificari !? Si vreu sa vad ce e mai usor mai putin costisitor mai bine pentru motor etc .. oricum ma gandeam sa ii schimb si segmentii si tachetii garnituri etc un ulei de performanta
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
fltrul sport iti va garanta moartea motorului foarte rapida. evacuarea sport cu plecare direct din motor nu iti va da nici ea cine stie ce. filtrul sport iti va da maxim 5cp dar iti va distruge motorul foarte repede caci nu prea filtreaza, mai ales in ro... iar evacuarea pana in 15cp insa eu zic ca o evacuarea calitativa + EDS va ajunge peste.

turbina schimbata, inafara de pretul ei, inseamna si o schimbarea la toti parametrii de functioneare ai motorul si multa electronica modificata si sincer nu cred ca vei gasi pe cineva in RO care sa se bage la asta pe bani putini.. iar 1000euro nici macar turbina nu o acopera.
Skip ads

  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pai la filtru sport am gasit deja unul foarte bun comandat din america K&N din bumbac burete etc special pt curse cu conducta din silicon si e undeva la 750 de ron cu transport e foarte mare , stiu ca unu de genu are un prieten pe un fiat cupe pinifarina 2.0 20 de valve si e modificat e cam la fel daca nu exact la fel ! Deci e foate calitativ de top , ce-i drept nu e ca unul stoc . Pana la urma m-am gandit si o sa o sa ii fac si segmentarea ii schimb si tachetii , cuzinetii garnituri , egr l-am curatat deja . O testare amanuntita a motorului asta inainte de softul EDS sa fiu mai sigur . Un ulei bun schimbat si filtrele de motorina si ulei . Uleiul ma gandeam la unul de performanta . Asta asa pentru protectia lui . Si evacuarea ramene pe final . Asta in functie de buget mai poate astepta putin ! Dar intai o sa pun la punct motorul apoi filtrul si softul ! Cred ca asa e cel mai bine .
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Evacuarea vreu sa o fac undeva la un service , traseu drept sa o scot pe centru doar ca o sa trebuiasca sa decupez in bara si o finala yed sau borla remus , ceva sa se auda cat de cat nu sa urle sa inceapa alarmele pe strada nu vreau asta ! Si mai tarziu cand o sa mai fac rost de bani niste frane brembo si poate suspensie sport . Mai vreu sa revopsesc bara de pe fata grilele sa arata bine poate niste faruri xenon si leduri pentru ca astea imbatranesc deja , folie pe stopuri neagra si e de ajuns pentru o masina jante mai mari paote pe 17 sa arate bine . Nu vreau sa invesesc foarte mult in ea dar sa fie ceva mai sportiva sa arate bine nu am pretentii la vre-un ferrary alea sunt doar vise Very Happy
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Deci ce parere aveti ? Si cine stie un mecanic bun in buzau !?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai o Astra H alba, diesel, banuiesc ca destul de saraca ca dotari. Provenienta dubioasa, nu vreau sa te dezamagesc, insa suna a masina de firma din DE cu multi KM sau chiar Taxi din FR.
Daca esti absolut sigur ca motorul e rezon, faci conversia din Z17DTL in DTH + soft adecvat. Evacuarea o lasi in pace. Ar trebui sa ajungi la 130 CP. Va fi o crestere colosala, mai ales daca masina e H scurt.
Pentru inceput ai putea face o resoftare la 110 CP fara sa qadunci nici o modificare. Apoi stai si judeci la rece cat mai esti dispus sa investesti si ce poate iesi.
Skip ads

  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Da e provenita din germania si are km in bord 134 de mii in schimb reali sunt cu 50 de mii de km mai multi are 184 de mii de km ... asta am aflat mai tarziu majoritatea pieselor sunt originale frane articulatii tot sub masina doar bieletele antiruliu si franele schimbate . La motor doar intretinut adica consumabilele schimbate alternatorul care a picat si are unul nou acum baterie noua distributia atunci cand am luato . Masina merge ok dar e putin cam zgomotos si pentru siguranta mea inainte de resoftare vreau sa il verific bine sa schimb ce e uzat etc !

Sa schimb motorul e foarte complicat la rar si de schimbat asa la mecanic etc nici nu poti sa sti ce cumperi e mult mai complicat !

Da masina este un astra h in 5 usi hatckback cred ca asa e scris corect Razz da nu inteleg la ce te referi prin comversie sa schimb motorul ? Cu altul !?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Spuneam de conversie adica sa gasesti o donatoare Z17DTH si sa iai anexele. Cam complicat dar nu foarte.
Resofteaza masina in starea care este acum - evident, motorul sa mearga bine - si apoi vezi ce mai faci.
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pai gasesti sunt sigur de asta sunt o gramada de masini aduse din afara si gata de demontat . Da nu prea inteleg exact la ce te referi !? O sa ma intalnesc zilele astea cu un mecanic sa vada motorul si sa imi spuna ce trebuie inlocuit curatat reparat etc ... apoi vedem .
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Filtru sport pe diezel e fix nimic.
Cel mai bun un remap daca motorul mai functioneaza in parametrii.
Daca daca vrei si modificari de turbina, intercooler, evacuare strange bani de asta si dupa fa remapul.Nu inainte.
Skip ads

  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pai deocamdata merge destul de bine doar ca e ciudat zgomotos in rest nici o problema . Dar e lenes 80 de cai pentru 1300 de kg e chiar putin . Si daca schimb filtrul de aer ma refer cu conducta pana in gura la turbina , debitmetru mai mare .
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ce ai cu debitmetrul? ala saracu doar masoara aerul ce intra...
pune mana si citeste exact ce inseamna filtru sport. ca nu-s prosti astia de au pus ditai mai cutia pe post de filtru in loc sa puna o bucata de burete si o panza peste o teava...
filtru sport inseamna distrugerea mult mai rapida a motorului si pe cine am vazut cu, nu a simtit nimic decat la buzunar.
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pai tocmai masoara fluxul de aer , calcueaza probabil cat aer sa bage in amestec cu combustibilul . Si cred ca daca ii pui filtru sport si maresti volumul de aer , cu un debitmetru de ex cum au cele de 1.9 de 150 de cai si softul o sa fie alta treaba nu stiu exact asta cred !
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Debitmetrul poate fi curatat ? Am vazut ceva pe forum am cautat ca e cu film cu nu stiu ce ca il dai jos scoti mufa aia cu senzor etc ... dar nu prea stiu de care e al meu l-am desfacut are site si pe o parte si pe alta pare foarte curat chiar am ramas uimit ! Oricum o sa incerc sa il scot si sa il curat cu un spray de contacte electrice . Sper sa ajute cu ceva pt ca nu l-am curatat niciodata pana acum .
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ce ai cu debitmetrul?
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pai eu nu am nimic cu el . Doar ca scoate ceva fum masina , egr e curatat de ceva timp acum cat de bine l-au curatat ce-i de la service nu prea stiu . Filtrul de aer e schimbat recent am facut doar 3-4 miii de km cu el . Nu scoate mult dar am mers turt am bagat motorina mai scumpa mai mereu bag din acelasi loc si nu prea inteleg de ce ? Plus ca nu are mereu la fel putere se se infiga . Am fost sambata un drum pe niste curbe urcat coborat ii dadeam 3000 4000 de ture abia abia tragea . M-a apuca nervii .

Si cu debtmetrul am vrut sa il testez si am scos mufa am accelerat masina cu mufa scoasa abia urca la 3000 si cv de ture si daca am inteles corect ar fi trebuit sa mearga mai bine sau cel putin la fel daca nu ma insel ? Dupa ce am pus mufa la loc mergea bine !
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Si uneori cand plec imediat cu masian mai ales daca e putin racoare da in nas se infraneaza motorul sau asa si isi da drumul imediat te da pe spate . Doar daca plec mai repede fara sa o las sa se incalzeasca putin asa face , dar cel mai des cand e frig si se aude si un zgomot in motor parca toate s-ar bloca si dupa si-ar da drumu axul pistoanele nu stiu exact sa explic doar ca face o data si gata . Cam asta e ce ma dereanjeaza la motor putin cam zgomotos si astea suturile .
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Verifica de erori si valori reale.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR