Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, acum 2 zile am ramas fara motorina, si anume, pe computerul de bord masina mai indica 3 km ramasi.La un momentdat am vazut ca dadea semne ca nu mai trage, am mai mers 2-300 de metrii si am intrat in benzinarie.Am alimentat iar cand am dat la automat nu a mai pornit.
A venit un prieten cu un spray de pornire pe care l-am dat pe tot in admisie dar degeaba.
A urmat tractarea circa 6-7 kilometrii.Dupa ce s-a incalzit motorul, relantiul statea la 5-600 rpm, mergea in 2 pistoane cred iar acceleratia nu raspundea.
Am desfacut pe rand conductele de la injectoare si am constatat ca doar la primul(cel dinspre distributie) venea motorina cum trebuie, iar la ultimul foarte putin(2 si 3 nimic).
Astazi am investigat mai amanuntit, i-am pus turul si returul(cel din pompa) intr-un bidon cu motorina si dand la automat a tras cateva sute de ml.
I-am dat iar cu spray si am constatat ca vine motorina pe toate cele 4 conducte insa nu a pornit.
Am pus totul la loc, am mai tras-o 6 km si la final a ramas tot la 500 rpm si nu raspundea la acceleratie.
Dupa 30-40 de minute cu relantiul la 500 rpm(timp in care speram sa se amorseze), am tras de returul de la injectoare si pentru 2-3 secunde a mers perfect apoi a murit motorul.

Scuzati textul mare, dar am incercat sa explic toate detaliile in speranta ca cineva isi poate da seama de problema.
Personal banuiesc pompa de injectie ca nu face presiune, insa cativa mecanici mi-au spus ca nu s-a stricat.
Masina inainte de aceasta problema mergea si pornea perfect la orice temperatura.
Mentionez ca este remapata la ~130 hp dar nu cred ca influenteaza cu ceva asta.
La un momentdat am pus testerul pe ea si a avut o eroare de genul P16xx , nu am apucat sa citesc si ultimele cifre pt ca am sters eroarea si nu a mai aparut, dar stiu ca este o eroare generata de partea electronica din pompa.
Va multumesc anticipat!


Ultima modificare facuta de Emyl91 la Sam 08 Jun, 2013 9:00 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut.citind despre problema ta m-am gandit la un lucru.te-ai gandit vreun moment dat ca lasand masina de tot fara motorina ea iti va trage toate gunoaiele din rezervor?te-ai uitat in filtrul de motorina sa vezi daca e negru?sau daca a trecut si de filtru s-a dus tot direct in pompa...ai desfacut sorbul din rezervor sa vezi cum arata?erori spui ca nu iti da de pompa.....ciudat
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in mod sigur eroarea era P1630.
Incearca sa repari calc. pompei sau inlocuieste-l.
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu cred ca e partea mecanica blocata.nu vad de ce ar fi electronica.mai este descris un caz identic pe forum iar tipul a rezolvat-o cu batai usoare in pompa pana a revenit la normal.tot p1630 avea, relanti la 500, motorina pe primul si ultimul piston si cand tragea returul mergea pt cateva secunde bine.astazi o voi trage din nou pana porneste in 2pistoane si o iau la batai.daca nu se deblocheaza o dau jos la service si vom vedea care e problema.Multumesc baieti.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
data viitoare nu mai merge fara motorina bazandu-te pe calculatorul de consum ca uite ce patesti si e cunoscut ca la aceste motoare este problematica ramanerea fara combustibil...
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Emyl91 a scris:Eu cred ca e partea mecanica blocata.nu vad de ce ar fi electronica.mai este descris un caz identic pe forum iar tipul a rezolvat-o cu batai usoare in pompa pana a revenit la normal.tot p1630 avea, relanti la 500, motorina pe primul si ultimul piston si cand tragea returul mergea pt cateva secunde bine.astazi o voi trage din nou pana porneste in 2pistoane si o iau la batai.daca nu se deblocheaza o dau jos la service si vom vedea care e problema.Multumesc baieti.

Ca a rezolvat "tipul cu batai" problema sunt sigur ca e doar coincidenta. Cu "batai" rezolvi dacia si alte masini vechi autohtone. Eu zic sa rezolvi problema ca la carte, daca vrei sa nu te lase in drum unde ti-e mai mare dragul. Cu o masina trebuie sa te porti asa cum vrei sa se poarte ea cu tine Laughing
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,480
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Lasati omul in pace! Invidiosilor!
Cand te apuci de batut ia un ciocan de 2 kile si dai cu "nerv". Poate nu se va intampla nimic dupa primele 5 lovituri, dar nu te descuraja. Insista!
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@corsablue Si ai demonstrat ce? Bai alifie daca te regurgiteaza societatea si nu te baga nimeni in seama asta nu inseamna ca trebuie sa poluezi forumuri cersind atentie.Daca aveai putina logica si putine cunostinte de mecanica ai fi stiut ca un pistonas de avans se poate bloca si la fel de usor se poate debloca la usoare socuri.

Maine pompa va fi schimbata.Aviz amatorilor care se ghideaza dupa BC.
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Facem corectie la range Wink . Bafta maine si incearca sa ignori posturile rautacioase.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sa ne tii la curent cu defectul care a fost...
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu mai poate... A fost temporar suspendat, cred ca pt limbajul folosit care spune multe despre ce fel de om este.
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu ma bucur ca nu am ales sa repar pompa la tine pentru ca bati campii grav si pe deasupra ai si preturi bomba pentru niste hybrid mosfets schimbati.
P.S Eu cred ca replica ta din postul acesta spune multe despre ce fel de om esti tu, dupa ce am vorbit la telefon parca nu prea mai aveai aceeasi parere despre mine.In fine, pentru bani omul se poate schimba.
Skip ads

  • adryan Myr

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1997 17tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut! ca sa ii poti face un mic test sa vezi care e problema blocheazai cu mana alimentarea cu aer daca turatia creste in timp ce nu ii dai aer problema este la filtru de motorina ori ai sorbul infundat ori nu face presiune ....asteptam vestile de la ine...
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am facut multe teste, inclusiv am anulat filtrul de motorina, am bagat turul si returul in sticla, pompa s-a amorsat, tragea pe tur si dadea pe retur normal, singura problema era ca nu facea presiune sa deschida injectoarele.
Am cumparat deja alta pompa care asteapta sa fie montata joi.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Emyl91 a scris:Eu ma bucur ca nu am ales sa repar pompa la tine pentru ca bati campii grav si pe deasupra ai si preturi bomba pentru niste hybrid mosfets schimbati.
P.S Eu cred ca replica ta din postul acesta spune multe despre ce fel de om esti tu, dupa ce am vorbit la telefon parca nu prea mai aveai aceeasi parere despre mine.In fine, pentru bani omul se poate schimba.


deci pana la urma a fost problema electrica sau mecanica? Wink
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pompa a fost schimbata si masina merge perfect, exact ca inainte si fara fum.Momentan nu stiu exact ce este defect la pompa veche, cert este ca nu avea presiune pe conductele de inalta si a dat si eroare p16xx care este de la calculatorul ei.In mod normal nu ar fi trebuit sa se strice, dar presupun ca a avut un punct slab undeva si a cedat la dezamorsare;semne nu a dat niciodata, a pornit mereu perfect si facea 0-100 km/h in 9,7 s Laughing
Pentru cine este interesat, se vinde ieftin pompa defecta.
Multumesc undernet pentru noua pompa.Numai bine si fiti atenti!
  • quicky13

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
cat te-a costat pompa?
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
1000 de lei.
  • quicky13

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
a fost second banuiesc si fara calculator?
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
A fost second, completa (data jos de pe masina de mine) si merge impecabil.Aviz bisnitarilor,samsarilor si marilor mesteri de pe forum care inlocuiesc un hybrid capacitor si ne seaca de 200 de euro, sa mai taie din preturi. Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR