Ai uitat parola?


  • MPatulea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu afl.ul.multumesc alex.
  • bogdangf

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
MPatulea a scris:Am rezolvat problema cu afl.ul.multumesc alex.

Si mai exact cum ai rezolvat?
  • livedigi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu aceasi problema cu service afl lamp, vreo idee cum pot sa dau de Alex? Vad ca are contul banat.
  • bogdangf

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Prima dată verifică dacă vreunul din becurile de cornering nu sunt arse. Fa si o diagnoza cu opcom si vezi ce erori sunt.
  • livedigi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Xenoanele isi fac verificarea ok la pornire, se plimba sus/jos si stanga/dreapta, se plimba in curbe, se schimb automat faza lunga, dar merg bine o anumite perioada (vreo 30 de minute nu au nicio problema) si apoi imi apare eroarea cu service afl si nu mai pot comuta pe faza lunga, pe tester am cele doua erori U1512 si U1522 (intermitente)
  • vramro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema. La viteza mica viraj stanga si de regula in parcari se aprinde martorul AFL si SVS service.Dispare dupa ce iau contactul. nu stiu inca erorile pentru ca nu mi-a venit inca Op-comul. Am inteles ca este o persoana care ar putea repara angrenajele din far dar nu stiu cum se poate da de el. Un nr. telefon sau o adresa de email stie cineva? Pana una alta o sa incerc sa curat mufele si senzorii de pe bascule dar nu cred ca rezolv ceva.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,186
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Caută l pe olx cu repar faruri afl
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 837
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu mai este pe olx si eu am problema asta cu afl-ul.Am inteles ca ar fi defect ceva motorase in far sau asa ceva.
  • vramro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Nici eu nu am gasit nimic pe OLX. Poate colegii de forum ne pot ajuta cu un nr de telefon sau un email?
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia A2DT din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Intamplarea a facut ca sa am un accident si toata fata e can dusa(bara si cam tot ce e in spate pana la motor, faruri si capota)
Am bixenon si am gasit o masina cu volan pe dreapta. Mesterii zic ca nu se potrivesc farurile, ca bat aiurea. Inca nu am vinul masinii ca sa vad ce cod de faruri are.
Pana atunci, a mai schimbat cineva farurile de la una cu volan pe dreapta la una cu volan pe stanga? Chiar nu se pot face reglajele ai sa nu fie deranjante pentru cel din fata?

Pentru cine cauta coduri/denumiri/coduri alternative, poate il ajuta linkul https://opel.7zap.com/ro/car/g09/
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia A2DT din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am aflat raspunsul; difera atat constructia farurilor cat si calculatoarele lor.
  • vramro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Persoana care repara farurile este pe OLX. Eu am vorbit cu el zilele trecute.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,186
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
@crybabyro... Imi pare rau de accident..despre faruri..studiaza varianta sa pui facelift..daca trebuie sa schimbi si bara...iesi cam la jumatate ca pret, la faruri. Teoretic, farurile cu lupe nu prea au cum sa difere...fata de cele de Anglia,... faza lunga nu au iar la xenon..e un fascicul cilindric de lumina..ar trebui sa se poata regla. Pe de alta parte, cand am avut nevoie de far, mi l-a suflat cineva , pe olx, pentru o masina din Anglia. Am incercat sa ii spun ca sunt diferite..si mi-a zis ca cele normale difera..la oglinzi..dar bixenonul se poate regla....
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia A2DT din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am doua confirmari ca nu se potrivesc...probabil ca si astia de bat in tabla le este mai usor sa puna exact ce trebuie fara sa se mai chinuie cu reglarea. Ideea era buna cu fieru din Anglia si la pret si la faptul ca erau toate piesele dintr-un singur loc...mai studiez...astept si omul sa imi dea seria de sasiu sa verific si restul dde piese
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,186
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Studiaza varianta cu facelift...ca iesi cu farurile la jumatate de pret..eventual mai vinzi modulele de pe ale tale, daca mai sunt bune. Erau ceva probleme la compatibilitatea soft ahl..nu stiu exact.
  • mariusrfr

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Aug 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare națiune,
Ce bec trebuie la o insignia 2011 cu faruri bi-xenon adaptive si de unde ati comandat ?
Mulțumesc anticipat!
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia A2DT din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am un far bixenon care face un pic de condens, cam o suprafata de 20 * 100 mm.

Se usuca cam in 5-10 minute cu feonul. Farul e second, ambele capace mari de la becuri aveau un joc nefiresc, cele de pe celalalt far erau impecabile(asta e cel original, cu care a venit masina din fabrica). Farul a avut lipsa un capac de aerisire, l.am pus dar tot se face condens. Cel ce mi l.a vandut a sugerat ca nu e montat bine, sau e avariata carcasa la urechea unde se prinde bara, deasupra. Urechea e verificata, carcasa e intacta. Farul are urechea de pe sticla rupta, dar urechea aia are doar un rol de ghidare.

Stie cineva daca exista ceva care trebuie respectat la montarea farului? Pozitie sau alte trucuri? Desi din cum arata farul, nu prea ai ce alte pozitii sa alegi...trebuie ca prinderile sa fie la locul lor.

Cum se poate verifica etanseitatea farului? Am intentia sa il dau jos, astup 3 din cele 4 gauri de aerisire iar pe a patra introduc aer. Spoiesc cu spuma de sapun imbinarea carcasa sticla si vad pe unde face bulbuci. Locul unde face condens este in coltul dinspre interior.

Exista ceva solutii care pot asigura etansarea sticla corp plastic far?

Asa arata farul.

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,186
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Pai farul are niste aerisiri din fabrica..nu trebuie sa fie etans. Sunt acoperite cu niste coturi din cauciuc. Sa nu fie aerisirile infundate, sa nu isi mai faca tirajul cum trebuie. Despre capace..eu le-am optimizat garniturile. Am demontat garniturile..am pus cate un snur de silicon pe fundul santului in care erau garniturile...si dupa 30-40 min am remontat garniturile. S-a cunoscut diferenta pt ca am montat mult mai greu capacele la far.
Mai e o problema la xenoane- AFL: trebuie unse/ gresate niste sine pe care gliseaza mecanismul cu lupa..pt ca in timp se suprasolicita motorasele de la AFL si se ard...
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia A2DT din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Interesant e ca de dimineata condensul a disparut.
Ma gandesc ca, condensul ar trebui sa apara acolo unde etanseitatea nu este buna...
  • ionut vasilian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia a20dt din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut de 2 zile mi-a aparut eroarea-check right dipped beam lamp- si nu îmi mai merge xenonul la farul drept. Am cumpărat bec si tot nu merge, am pus becul stâng la fel,am verificat siguranțele si tot nu merge. Sa înțeleg ca am balastul sau doserul stricat? Azi dimineața când am pornit mi-a mers circa 5 Min. După care iar mesajul de mai sus si nu mai merge. Ca o paranteza, bănuind ca nu este sigur becul am cumpărat xenon cu 70 lei firma Starline să-l țin de rezerva. In cele 5 Min. cat a funcționat azi pare ca are aceeași culoare cu cel original de pe mașină Philips xenstart,dar nu stiu cum luminează fiind dimineața. Intrebare- ca sa schimb balastul trebuie data jos bara față? Cam cat costa balastul ,cat costa manopera si numărul de tel. al lui Alex3322 daca se poate sau alții care se pricep. Un cod pt. balast știți,mașina este a20dt fabricație 01.2013 sport tourer fara facelift.menționez ca farul cu pricina are foarte multe picături de apa pe interior. Multumesc

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata