pepinogsm a scris:Poate fi releul? Cu motorul oprit
Cu motorul pornit
Salut,
Solutia consta in inlocuirea releului. Si eu mi-am batut capul cu eroarea de mai sus. Aceasta apare din cauza faptului ca ai folosit un releu care nu este de origine.
Ca sa iti poti da seama ca nu functioneaza corect alternatorul iti propun un mic test. Cu motorul oprit intri in meniul ascuns si pornesti motorul. NORMAL ar trebui ca dupa pornirea acestuia sa inceapa sa creasca tensiunea la borne. Acest lucru nu se va intampla decat, daca o turezi peste 1300 de ture. Practic isi ia excitatia prin marirea turatiei si nu prin comanda data de ECU. Din acest motiv apare si aceasta eroare.
Legat de diferenta de voltaj rezultata dintre masuratorile facute pe baterie si pe alternator, verifica cablurile, bornele in special imbinarile acestora.
Bafta
Un alt lucru care il mai pateam eu era o fluctuatie(palpait) a intesitatii luminii la ralanti