Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • pepinogsm

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2011

  • Mesaj Privat





am fost la 3 electricieni auto...cucu nici unu nu stie sa citeasca in tis plus ca nu intelege nimic din poze. Iar eu nici atat. Poate daca era in romana o luau babeste. Hal de electricieni auto..numai parveniti.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
pepinogsm a scris:Poate fi releul? Cu motorul oprit
Cu motorul pornit

Salut,

Solutia consta in inlocuirea releului. Si eu mi-am batut capul cu eroarea de mai sus. Aceasta apare din cauza faptului ca ai folosit un releu care nu este de origine.
Ca sa iti poti da seama ca nu functioneaza corect alternatorul iti propun un mic test. Cu motorul oprit intri in meniul ascuns si pornesti motorul. NORMAL ar trebui ca dupa pornirea acestuia sa inceapa sa creasca tensiunea la borne. Acest lucru nu se va intampla decat, daca o turezi peste 1300 de ture. Practic isi ia excitatia prin marirea turatiei si nu prin comanda data de ECU. Din acest motiv apare si aceasta eroare.
Legat de diferenta de voltaj rezultata dintre masuratorile facute pe baterie si pe alternator, verifica cablurile, bornele in special imbinarile acestora.

Bafta
Un alt lucru care il mai pateam eu era o fluctuatie(palpait) a intesitatii luminii la ralanti
  • pepinogsm

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Se poate si asta. Prima data cand a aparut eroarea aveam releu mobiletron... ok am pus releul original denso al alternatorului cu carbuni si colector nou si tot apare eroarea ori de cate ori o sterg. Am sesizat altceva acum, dimineata cand pornesc masina si merg cu ea 20 .30 minute doar cu luminile aprinse ,incarca 14.1 .14.2 in mers iar la relanti 14. 13.9. Problema apare cand se incalzeste motorul atunci nu prea mai sare de 13.5 13.7 fara consumatori. Cred ca am sa verific statorul poate da masa undeva,sau puntea de diode.
apropo cand incarca 13.5 ..adica , cand e motorul mai fierbinte se incinge si borna (clema) + a bateriei am masurat si la borna am intepat si cablu mai jos am masurat si la alternator si sunt diferente mici de 0.1 adica nesimnicativ
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Eu am inlocuit alternatorul cu unul nou. Era a doua oara cand mi se ardea statorul si nu am mai avut nervi sa-l rebobinez.
Releul care-mi facea probleme era tot Mobiletron, asa ca intr-un fel se confirma teoria mea.
Faptul ca alternatorul montat pe Astra fie ca e Valeo, Denso sau oricare alt producator, toate au aceeasi problema. Cand motorul se incalzeste si mai ai si ac-ul pornit nu reusesc sa tina tensiunea constanta la un mininm de 13.8 V pe bornele bateriei.
In alta ordine de idei fa verificarea care ti-am propus-o mai sus si suplimentar verifica continuitatea firului de excitatie catre ECU.
Ar mai fi si o a doua varianta si anume sa nu-l ai conectat. E posibil ca meseriaul care ti-a lucrat la masina sa fi legat din greseala un al doilea fir care se afla lipit cu izolierband de cablajul de plus(cel gros).
  • pepinogsm

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata. Am "de programat" quick heat din ECU daca pot zice asa. Si acum sa detaliez un pic. Din cauza ca alternatorul denso 105amperi are doar un contact pe releu , nu poate tine un sistem precum quick heat deoarece aceasta incalzire auxiliara .....rezistenta de 1000w 83 amperi comunica cu releul prin intermediul ecu pe firul 3 albastru cu alb al alternarorului. Deci am nevoie de un alternator de 130-140 amperi cu 2 contacte pe releu. Greseala mea scuze.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR