Ai uitat parola?


  • rolland

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2012

nt71adu a scris:
iulian1971 a scris:Frate, e bucati-bucatele pompa. Crezi c-o mai pui la loc ?
Softul trebuie rescris doar daca pui alt calculator de pompa, cu cod diferit.


Deja este montata la loc fara probleme. Ma refer la partea mecanica. Wink
Spuneam de soft in ideea in care un coleg aici, facea referire la resetarea unui contor si rescrierea altui soft cu km mai putini.



Si cum o pui la semn ? Daca nu o sa ai P1220 . Va trebui sa mergi la calibrare .
  • rolland

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2012

nartea.narcis a scris:Salut,

Aseara am iesit la un drum mai lung, sa incalzesc motorul calumea.
A pornit sfert, a mers bine, dar am observat ca, cu cat se incalzeste motorul, cu atat balbaie mai tare.din ce am citit aici pe forum au mai patit colegi asa si era de la senzorul de pe volanta.mi-am adus aminte ca senzorul de pe volanta care il am de la un amic este de vectra c, si parca este si de 2.2 L.am sa caut sa iau azi unul original sa il pun sa vad ce se intampla.
revin cu noi informatii.


Ce fel de tranzistor ai pus? Eu cred ca timpul de deschidere a tranzistorului este mare si de aici ai problema
  • eu1
  • Membru bebe
  • 45 mesaje
  • din 11 Jan 2016
  • Locatie: Vrancea
  • eu1

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2016

Irfz44n cel mai folosit
  • nt71adu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mar 2014

rolland a scris:
nt71adu a scris:
iulian1971 a scris:Frate, e bucati-bucatele pompa. Crezi c-o mai pui la loc ?
Softul trebuie rescris doar daca pui alt calculator de pompa, cu cod diferit.


Deja este montata la loc fara probleme. Ma refer la partea mecanica. Wink
Spuneam de soft in ideea in care un coleg aici, facea referire la resetarea unui contor si rescrierea altui soft cu km mai putini.



Si cum o pui la semn ? Daca nu o sa ai P1220 . Va trebui sa mergi la calibrare .


E pusa la semn cu ceas comparator.
Problema este alta: am montat tranzistorul si am incontinuare aceeași eroare. Am măsurat si rezistorul din pompă si este in parametri.
Voi încerca cu un IRFZ44N.
Cert este ca in pompele de Opel este bun un anumit tip de tranzistor, la Ford am găsit alt tip, la Dodge alt tip. Eu având un bmw 520d voi face câteva încercări si sper să-l găsesc pe cel bun.
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Y 20 DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2005

eu1 a scris:Intra pe olx si gasesti sh bune la 100e
spor.

Cum aflu ce serie are pompa ( 015, 004 ) fara sa o dau jos deocamdata ca nu reusesc sa vad nimic sub conducte nu am acces de loc ,pompa este pentru astra g 2001 motor 101 cp , y20 dth caravan
  • gogutu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jul 2014

denilson2160 a scris:Nu prea ma bucur ca scriu aici despre pompa dar asta e viata . Am un opel astra g , 2001, motor y20 dth , caravan si astazi dupa ce am plecat din parcare totul ok , am oprit undeva si cand m-am intors dau sa pornesc invarte motorul dar nu a mai vrut sa porneasca. Am facut pauze i-am dat iar nimic nici un semn sa porneasca. Bineinteles dupa multe incercari a murit bateria. Am gasit pe cineva ma tras acasa , am incercat cu contactul pus si in a 2 a nimic. Am pus op com acasa si mi-a dat doua erori : P1651 - CAN Receives Error (0B) - Not present si
P1630 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description) (0A) - Not present . Din ce am citit banuiesc ca e vorba de calculatotul pompei (tranzistorul) si pistonasu de avans blocat . E indicat sa repar pompa pe care o am sau sa caut alta second hand ?. Vreo idee unde se repara in Constanta in conditii mai rezonabile ?


Reparat pompa la DGA motor pe varianta . Nu este deloc ieftin dar merge si azi dupa mai bine de 1 an
relarii la tel . 0727186307
  • nt71adu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mar 2014

Am montat tranzistor IRFZ44N si apare aceeasi eroare - nu comunica DDE cu calculatorul de injectie- drept pentru care, maine pleaca spre Buzau la reparatie, verificare si calibrare.
End of story.
  • mariusnapcori

  • Mesaje scrise: 3,661
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

denilson2160 a scris:
eu1 a scris:Intra pe olx si gasesti sh bune la 100e
spor.

Cum aflu ce serie are pompa ( 015, 004 ) fara sa o dau jos deocamdata ca nu reusesc sa vad nimic sub conducte nu am acces de loc ,pompa este pentru astra g 2001 motor 101 cp , y20 dth caravan

Ai 015 !
  • eu1
  • Membru bebe
  • 45 mesaje
  • din 11 Jan 2016
  • Locatie: Vrancea
  • eu1

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2016

Nu vreau sa supar pe nimeni dar majoritatea colegilor care citesc acest tutorial cred ca e floare la ureche sa faca aceasta operatiune, e bine nu e deloc asa eu zic sa lasati lucrurile complicate pt. Cei cu experienta, deci daca ai prob. Cu pompa, asta nu inseamna ca gata e tranzistoru.. 90 la suta este el dar acei 10 la suta pot influienta mult.. deci cel mai bine o diagnoza buna coduri eroare parametri etc dupa care un mecanic bun. Nu de alta dar sunt sanse f mari so strici de tot
  • nartea.narcis

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2012

rolland a scris:
nartea.narcis a scris:Salut,

Aseara am iesit la un drum mai lung, sa incalzesc motorul calumea.
A pornit sfert, a mers bine, dar am observat ca, cu cat se incalzeste motorul, cu atat balbaie mai tare.din ce am citit aici pe forum au mai patit colegi asa si era de la senzorul de pe volanta.mi-am adus aminte ca senzorul de pe volanta care il am de la un amic este de vectra c, si parca este si de 2.2 L.am sa caut sa iau azi unul original sa il pun sa vad ce se intampla.
revin cu noi informatii.


Ce fel de tranzistor ai pus? Eu cred ca timpul de deschidere a tranzistorului este mare si de aici ai problema


Eu cumparasem in prima instanta IRL 2905, dar tipul care trebuia sa mi-l puna a zis ca el nu a pus tipul asta niciodata, el pune un tranzistor care il comanda la noi aici in bz la cineva, si tipul respectiv ii "razuie " scrisul sa nu se vada ce tip este.El numai tipul ala il pune si nu a avut niciodata nici o problema.
Si daca ar fi cum spui tu rolland, de ce acest timp de deschidere afecteaza doar dupa ce se incalzeste motorul, si doar la relanti?
Crezi ca as putea sa incerc sa ii schimb tranz cu IRL-ul 2905.
Ideea este ca daca am consum mare de curent pe masina, de exemplu, daca aprind farurile si dau drumu la clima totul revine la normal, totodata daca virez un sfert de tura de volan, fara sa aprind farurile sau clima, la fel totuleste normal, sau daca virez maxim de volan totul este normal.Daca opresc toti consumatorii, motorul galopeaza la relanti.
  • eu1
  • Membru bebe
  • 45 mesaje
  • din 11 Jan 2016
  • Locatie: Vrancea
  • eu1

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2016

Bi nene mor cand aud atatea mistere pe forum deci am scris si o mai scriu IRLZ44N este cel mai echlibrat. eu nustiu de ce incercati sa duceti in eroare lumea?...
  • nt71adu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mar 2014

eu1 a scris:Nu vreau sa supar pe nimeni dar majoritatea colegilor care citesc acest tutorial cred ca e floare la ureche sa faca aceasta operatiune, e bine nu e deloc asa eu zic sa lasati lucrurile complicate pt. Cei cu experienta, deci daca ai prob. Cu pompa, asta nu inseamna ca gata e tranzistoru.. 90 la suta este el dar acei 10 la suta pot influienta mult.. deci cel mai bine o diagnoza buna coduri eroare parametri etc dupa care un mecanic bun. Nu de alta dar sunt sanse f mari so strici de tot


Partea mecanica e chiar simpla fiind ''floare la ureche''. Problema apare la partea electronica unde trebuie sa cunosti bine meserie. Unii dintre noi incercam sa ne reparam masinile pentru a mai scuti niste bani, nu pentru a face o afacece din asta.
Faptul ca informatia nu circula, e de la sine inteles, insa daca tot nu am reusit sa aflu ce tranzistor imi trebuie in pompa, am considerat ca e mai indicat sa o trimit unei firme in domeniu chiar daca pretul reparatiei este de 300 euro. Pe net sunt destui care repara aceste calculatoare cu 300-400 ron, dar fara garantie si fara certitudinea ca lucrarea este executata corect.

Pentru cei ce au timp si rabdare sa citeasca: http://www.digital-kaos.co....p-repair-solution
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,183
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Nu era o ideie mai buna sa iei una reparata profesional, de pe eBay Deutschland ? Fie si cu a ta la schimb.
Esti sigur ca cei la care ai trimis-o pe a ta in RO dispun de tehnologia necesara ca sa repare astfel incat sa tina reparatia (sa zicem) o perioada de pâna la 10ani ? Sau hai sa o punem la minim, sa zicem minim 5 ani garantat ? Totusi... dai 300EUR pe o REPARATIE, defapt.
  • nt71adu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mar 2014

M-am interesat in prealabil si am considerat ca este varianta cea mai avantajoasa pentru mine. Au stand Bosch si pot verifica daca pompa se incadreaza in parametri. Din discutiile telefonice pe care le-am avut cu firma se inlocuiesc piesele cu probleme cu altele noi. Avand in vedere ca pretul unui kit de reparatie este destul de scump, nu mi se pare mult 300 euro. 150 euro e numai senzorul de rotatie cu garniturile si simeringurile aferente. Nu mai punem pistonasul de avans, capul hidraulic si calculatorul. Ca sa cumpar o pompa completa sh cu 400 euro si fara nici o garantie, exclus. O pompa noua e 1800 euro. Nimeni nu-ti garanteaza 5 ani o pompa de injectie dupa o reparatie pentru ca nu schimba toate piesele in ea.
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Y 20 DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2005

denilson2160 a scris:Nu prea ma bucur ca scriu aici despre pompa dar asta e viata . Am un opel astra g , 2001, motor y20 dth , caravan si astazi dupa ce am plecat din parcare totul ok , am oprit undeva si cand m-am intors dau sa pornesc invarte motorul dar nu a mai vrut sa porneasca. Am facut pauze i-am dat iar nimic nici un semn sa porneasca. Bineinteles dupa multe incercari a murit bateria. Am gasit pe cineva ma tras acasa , am incercat cu contactul pus si in a 2 a nimic. Am pus op com acasa si mi-a dat doua erori : P1651 - CAN Receives Error (0B) - Not present si
P1630 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description) (0A) - Not present . Din ce am citit banuiesc ca e vorba de calculatotul pompei (tranzistorul) si pistonasu de avans blocat . E indicat sa repar pompa pe care o am sau sa caut alta second hand ?. Vreo idee unde se repara in Constanta in conditii mai rezonabile ?

Astazi i-am mai facut o verificare cu op-com am sters erorile ce le aveam inainte P1630 si P1651 , am dat la automat nu a luat-o , si la a treia-patra incercare a aparut check engine masurat cu op-com numai P1630. Din TIS prima procedura la P1630 este sa verificam instalatia de alimentare , aer in sistem , etc . Am verificat vizual furtunasele de retur sunt ok la ultimul injector cel din dreapta filetul era umed , am desfacut piulita de la injector si am dat la automat , pe teava care vine de la pompa arunca motorina , am repetat de 3 ori si motorina vine la teava , acum nu stiu ce sa cred totusi o fi prins aer , e normal sa vina motorina pe teava daca calculatorul pompei este defect.sau ce sa mai verific ?
  • rolland

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2012

eu1 a scris:Bi nene mor cand aud atatea mistere pe forum deci am scris si o mai scriu IRLZ44N este cel mai echlibrat. eu nustiu de ce incercati sa duceti in eroare lumea?...


Ia pune tu IRLZ44N la un calc. de Ford vezi ce se intimpla.
  • nt71adu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mar 2014

Exact:))
  • nt71adu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mar 2014

Dupa verificarea pompei la Reprezentanta Bosch s-a constatat ca pompa de presiune face span, electrovalva debit defecta, calculator ars.
Am cumparat alta pompa cu electronica noua, perfecta.


  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,990
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2007

eu1 a scris:Bi nene mor cand aud atatea mistere pe forum deci am scris si o mai scriu IRLZ44N este cel mai echlibrat. eu nustiu de ce incercati sa duceti in eroare lumea?...


@eu1 - te rog sa specifici ce reprezinta "tranzistor echilibrat"! fata de cine/ce?


Ultima modificare facuta de catre mishu_b la Mar 24 Mai, 2016 10:24 am, modificat 1 data in total
  • rolland

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2012

nt71adu a scris:Dupa verificarea pompei la Reprezentanta Bosch s-a constatat ca pompa de presiune face span, electrovalva debit defecta, calculator ars.
Am cumparat alta pompa cu electronica noua, perfecta.



Dar daca e floare la ureche partea mecanica cum ai reusit sa o asamblezi asa incat sa-ti faca span ? Deci, nu e asa de usor partea mecanica cum se pare , nu ?

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata