Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
teoretic daca are jocul ala inseamna ca se misca pistoanele.
Am si eu o intrebare? cum Dumnezeului ai gasit mecanic care stie deja cat ii e manopera cand el nici macar nu stie ce e de desfacut sau ce are masina?
Nu de alta, dar daca mai are clienti ca tine imi fac si eu service vizavi ca suna destul de profitabil.
Skip ads

  • Koma

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Pai stia ce e desfacut ca a iam spus ca imi baga apa in ulei si el mia spus ca sar putea sa trebuiasca sa rectifice chiuloasa..deci el stia ce are de facut de cand iam dus masina si iam spus simptomele. El mia spus ca imi ia 400 de lei daca se apuca sa desfaca motoru si oricum ia luat ieri jumate de zi sa faca asta..nu so prea asteptat la atata de lucru..eu initial am inteles ca 600 face treaba asta...acum am aflat si ce era problema..chiuloasa denivelata intre pistoane...garnitura nu avea nimic dar oricum o schimb si chiuloasa o trimitem la rectificat daca se mai poate rectifica ceva la ea. Si sa nu mai zic ca trebe reconditionata turbina si injectoarele..dar astea cu alta ocazie ca e prea scump...per general toata treaba ce o fac acuma ma duce undeva la 1200 de lei.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai cum s-a denivelat chiuloasa? adica care e verdictul? de ce a ajuns asa motorul? pe unde pierdeai apa?
  • Koma

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Mecanicu a zis ca sa mai umblat la motor si eu am dedus ca cine a umblat nu a pus corect la loc..probabil a strans gresit prezoanele la chiuloasa..apa imi intra la pistoane si intra si in baia de ulei si imi dadea si pe esapament afara..la toate pistoanele intre ele unde is despartiturile nu era la nivel si pe acolo se ducea tot...eu atat am inteles de ce mia aratat el..nu sunt specialist Very Happy
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
aha. ok . spor la reparat atunci.
  • Koma

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am revenit cu alta problema... deci sa dat chiuloasa jos sa schimbat garnitura sa rectificat chiuloasa plus schimbat o supapa pus totul la loc si dupa o zi de mers cu masina 50 de km era seara si umpic rece afara..am incercat sa bag caldura si imi baga numa aer rece..ajuns acasa opresc motoru las sa se linisteasca putin si cand deschid capacu de la vasul de expansiune apa zero, bun o las asa pana dimineata apoi merg la masina si complectez cu apa...cand bagam apa se auzea ca apa ce se duce la ghiuveta pe tzava...bag apa pana la nivel si apoi pornesc motoru fara capac la vasul de expansiune..imediat dupa ce il pornesc merg sa ma uit in vas sa vad daca imi scade nivelul la apa...si constat ca nici nu lam pornit bine ca iesea aburi...bag nasu si mirosea a gaze arse..apoi bag degetu cateva secunde in vas fara sa ating apa si cand miros se simtea numa gaze de esapament da un miros puternic...am fost la mecanic si a zis ca are fisura chiuloasa...acuma nici nu stiu ce sa mai zic...am bagat 13 mil jumate numa in reparatia anterioara..acum tre sa schimb toata chiuloasa sau poate fi si de la altceva?
Ps: mentionez ca Egr-ul lam scos din functiune si merg cu martoru in bord aprins..pt ca daca mergeam cu el activat nu mai tragea motoru nu intra turbina si tot asa aveam martoru in bord aprins.
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Imi pare foarte rau pentru ce ai patit in legatura cu chiloasa.

Legat de titlul topicului"Scantei pe esapament"
am patit-o si eu la diselachele meu,veneam de la Sibiu,am mets normal 90-100-120 pe Valea Oltului,Pitesti-Bucuresti-Fetesti, dupa taxare am zis sa vad cat este top speed si dai talpa 150-160 si apoi incet incet din tempomat 165-170-172/175 max si cand ma uit on oglinda in urma mea dara de scantei mici zburau in turbulentele formate de masina,m-am speriat si am lasat-o mai incet.
A doua zi mi-a explicat cineva ca de la anumite viteze(evident si rotstii/min mai mari) se curata depunerile din esapament si se aprind din cauza gazelor evacuate care au temperaturi ridicate.
Asa ca treaba asta e buna,dar treaba cu lipsa apei din vas nu e buna deloc.

Inca o data imi pare rau pentru cele intamplate si sper sa o rezolvi ieftin.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@Koma - cei care ti-au rectificat chiuloasa si schimbat supapa nu au vazut ca este fisurata? sa nu cumva sa fi strans mecanicul cu mana fara dinamometrica suruburile si ti-a fisurat-o el atunci...
  • Koma

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2013

  • Mesaj Privat
rezolvat problema...am fost la alt mecanic cu ea si problema era la camasa de la un injector..defapt chiuloasa nu avea nimic doar garnitura nu era piscata nicaieri cand a desfacuto primu mecanic doar ca el nu stia de treaba asta la injectoare si a spus ca sigur are fisura chiuloasa..nu trebuia nici garnitura schimbata nici rectificata..trebuia doar scos injectoru si schimbata camasa...ca pe acolo imi intra apa si ajungea in baia de ulei si tot de acolo gaze de esapament in vasul de expansiune...oricum m-am ales dupa fazele astea cu piston ruginit si nu se mai stange nici becu la ulei la pornire doar dupa 10-15 secunde..aud motoru cum freaca pana apuce sa se unga si sa se stanga becu..in final nu lam mai reparat am luat altul..ii pun injectoarele mele cu toate camasile schimbate si dumnezeu cu mila..am ajuns undeva la 1000 de euro cu toate astea..aveti grija si voi pe viitor la camasile la injectoare..bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR