Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
va salut,am un opel astra g din 99 cod motor x17dtl varianta 1.7 td.si rog pt cei care detin acelasi tip de motor ori cine se pricepe ,sa ma lumineze,si anume ca mie mi se pare masina prea lenesa ,chiar si pt 68 de cai totusi cred ca e prea lenesa,mi se pare ca turbina se trezeste greu si nu da puterea care ar trebui, am observat la un drum lung ca nu depaseste 140 km/h. in principiu nu despaseste turometru 4000 de turatii , mi s-a intamplat asta odata chiar si la relanti sa nu se tureze mai mult de 4000 ,iar altadata am urcat un deal cu 6000 de turatii cu treapta a doua.am dus-o la un tester mi-a dat ca si rezultat ca egr-ul nu trimite nu stiu ce comanda la turbina,nu prea a specficat mecanicul exact banuiesc ca nu prea stia sa citeasca testerul.am curatat tot ce am putut sa curat la senzori,debitmetru ,am dat jos egr-ul si am curatat,m-am uitat la turbina si e curat interiorul cu palele care se invart,filtru motorina si cel de aer schimbate furtunele sunt etanse din ce am vazut nu trag aer fals.motorina numai de la rompetrol,mai e senzorul de pe axa cu came sa il curat dar nu reusesc sa il dau jos.ce nu am verificat e catalizatorul sa nu fie infundat,dar nu stiu ce sa spun ,daca ar influenta atat de mult. astept raspuns.
Skip ads

  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Alooooooo......6000 rpm? sigur masina ta e pe motorina?

Ai facut un test cu valori reale? turbo functioneaza la capacitatea care trebuie?
  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
eii ,da e pe motorina ,dar am exagerat putin cu 6000 de rotatii..au fost aproape de 5000. am facut un singur test general si a iesit ca nu lucreaza turbo din cauza la EGR ca nu-i da comanda din nu stiu ce motiv..nu prea am inteles mare lucru din ce a spus mecanicul .. ca am si eu habar cat de cat ,ca mi-am bagat capul pe la toate masinile pe care le-am avut pana acu si am mai reusit si singur sa le dau de cap,dar acum nu prea inteleg unde-i problema.
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Ma bag si eu aici, poate va fi de folos pentru alti colegi. La plecarea de pe loc si la orice accelerare mi se parea ca nu are viata cum trebuie si consuma mai mult. Nu aveam martori aprinsi, am pus tester-ul si era tot in regula. Masina tragea putin dreapta chiar si dupa ce am facut unghiul de fuga. Problema era de la frinele pe fata care erau blocate.
Skip ads

  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
mm,da dar nu stiu ,nu e cazul la mine cred, am avut ceva probleme pe spate dar ,se simtea cum se debloca ,era un pistonas care intr-unul din ca[pete nu mai debloca,dar s-a rezolvat,dar poti ridica masina si invarti de roti si iti dai seama daca sta infranata.
  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
AndrewBv a scris:Alooooooo......6000 rpm? sigur masina ta e pe motorina?

Ai facut un test cu valori reale? turbo functioneaza la capacitatea care trebuie?
salut .nu nu am facut un test sa vad cum lucreaza turbo ,dar ce am observat e ca nu se misca tija de pe capsula vacuum.nici cu mana cand e motorul oprit nici cand motorul e pornit nici in turatie de 3000 de ture macar.am dat cu wd40 pe tija acolo unde pleaca din surub ,dar nimik.am curatat senzorul de presiune din galerie dar tot nimik,nu se simte nici o schimbare,nustiu ce sa mai fac. Sad
  • dixanu86

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
acolo e problema cu tija de la turbina
  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
poi si ce pot sa-i fac la tija sa se miste normal? se poate curata ,ca nu am idee.ast sfaturi.
Skip ads

  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Eu am tot X17DTL pe Astra G , a mea e mai sprintena, char si fata de multe Astre cu motoare de 2.0 . In treptele 1,2,3 se duce in 5000 rpm (am testat-o cand am avut o urgenta medicala). Tija la turbina nu este comandata de nimic vine un furtun direct din galeria de admisie. Singura electrovalva pe acest motor e pe EGR, cand acesta nu lucreaza cum trebuie apare codul P0400. Alte coduri sunt din alta parte. Masina poate fi puturasa din cauza pompei de injectie , mai precis pistonasul de avans din pompa de injectie. Gaseste pe cineva cu testet OP-COM sa-ti citeasca unghiu de avans la relanti cat si in sarcina , mers normal si cu pedala de acc in podea, apoi posteaza aceste valori . Daca erai din Galati putem sa-ti fac un test , no cost.
Inceasca o curatare a sistemului de injectie cu solutie dedicata pt asta, vezi daca se schimba vre-o ceva.
  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
mersi tudor pt sfaturi electrovalva EGR am schimbat-o de curand ca aia veche nu avea cubul ala pe ea ,dar nu s-a schimbat nimic ,o sa vad cum reusesc sa fac si varianta care o spui tu ,daca as avea drum pe la galati ar fi bine.si totusi tija aia trebuie sa se miste ,iar la mine nu se misca deloc ,am tras aer cu gura de pe furtunasul din capsula si se formeaza vid .deci ar trebui sa se miste ,dar nu da nici un semn.si solutia de curatare adica sa o pun in motorina ,banuiesc. nu?
  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Demonteaza capsula vacumatica de la turbina si incearca sa misti tija, daca e intepenita rau trebuie sa demontezi turbina sa o deblochezi.Solutia de curatare este pentru rezervor sau una mai eficienta care se pune direct pe conductele pompei de injectie, tur ,retur. citeste aici: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
revin cu o chestie ,dar de debitmetru de aer ce ziceti? pt ca am scos mufa de la debitmetru ,cu motorul pornit si nu se simte nici o diferenta ,si daca debitmetru ar fi bun ar trebui sa se simta diferenta,parca asa se verifica babeste ,daca debitmetru lucreaza ori nu ,si apoi nu se tureaza la relantiu nu trece de 4000 de ture nici cu debitmetru nici fara debitmetru.ce ziceti de asta?
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
dap, daca debitmetru e bun si scoti mufa ar trebui sa mearga mai prost.
cere cuiva un debitmetru identic si fa o proba cu a lui (caci se schimba usor) si daca e mai bine iti iei si tu unu nou. Sau poti incerca sa-l cureti initial pe al tau cu spray de contacte.
  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
da,al meu l-am curatat mai demult cu wd 40 dar nici un semn,am auzit ca nu da randament mereu cu curatarea debitmetrului ,da stiu se demonteaza usor are 2 suruburi senzorul in sine,dar chestia e ca nu am gasit nici o masina cu motor asemanator sa verific cu alt debitmetru ,nu stiu daca merge si de la al tip de motor ,de exemplu dtl ,ca am vazut ca motoarele astea sunt foarte dese.
  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Debimentrul merge si de pe motoarele Y17DT sau X20DTH, Y20DTH. daca l-ai curatat cu WD 40 l-ai cam nenorocit, se curata doar cu spray de contacte sau cu alcool izopropilic. Debimetru se poate vedea si din tester daca este bun sau nu.
  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
aha ,multumessc pt raspuns,dar cred ca era nenorocit si inainte,numai ca poate daca il curatam cu altceva poate aveam sanse sa rezolv ceva ,dar acum dupa cum zici e stricat sigur.o sa vad cum reusesc sa pun altu de la o masina sa vad daca da rezultate.
  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
va salut din nou,cred ca am rezolvat in final,am pus alt tester pe masina ,si mi-a iesit doi senzori defecti; senzor de turatie , si senzor presiune turbo ,cel din urma fiind si cauza pentru care nu se deschidea turbina cum trebuie ,acu o simt mai vioaie , in limitele a 68 de cai dintre care cine stie cati or mai fi la pascut ,si turometru imi trece de 4000 ture ,inainte nu trecea ,senzor presiune turbo l-am luat sh ,ca e cam scump dar am gasit original bosch ,iar cel de turatie l-am luat nou.mai am o ultima intrebare ,stie cineva daca se poate ridica puterea la modelul asta cu un cip ceva ,trag speranta ca poate o duc macar in 80 cai.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR