Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Va salut din nou ...vin cu o alta problema la voi care a aparut din senin. Am observat de ieri ca daca las motorul la relanti sau merg foarte incet (gen pe drumuri foarte proaste) ac-ul mi se inchide si deschide singur asa la intervale neregulate de 2-5 secunde , daca turez putin motorul incepe sa functioneze normal. Am mai cautat pe net si nu am gasit pe nimeni care sa fi avut problema asta in schimb am gasit cv asemanator si zicea ca ar putea fi o siguranta.
Coincidenta face ca exact inainte sa mi se intample asta mi-am schimbat becurile de pe fatza cu phillips bluevision ultra si azi dimineata masina nu a mai pornit deloc avand bateria moarta. Am pus-o pe redresor si in 15 min a luat-o la prima cheie. NU stiu daca sunt toate legate intre ele dar as vrea sa stiu totusi ce ar putea fi si cum as putea rezolva problema.
Multumesc anticipat!
Skip ads

  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
incerca sa resetezi totul luand borna de la baterie jos! In acest timp poti sa iei bateria jos sa o pui la incarcat!
Asta este parerea mea! Incerca ! Nu ai nimic de pierdut! ATENTIE!sa ai codul unitatii audio la indemana!
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ce a sugerat florin nu e prea folositor. nu vad de ce ai face asta. cel mai probabil dupa ce ai descris nu aveai suficienta tensiune pentru ca climatronicul sa functioneze si atunci ca sa nu afectezi si alte componente electronice, iti inchidea climatronicul cat crestea tensiunea in baterie, apoi cand creste ti-l deschidea iar, climatronicul o descarca si o luai de la zero.
cat de veche e bateria?
alternatorul incarca bine?
incearca sa incarci bateria pe un redresor si sa vezi dupa daca apare iar problema. verifica incarcarea sa vezi daca alternatorul e bun. si vezi daca nu cumva bateria e batrana si nu mai duce.

eu nu prea cred ca sunt legate de ce ai zis tu, ci doar ai bateria pe duca.
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Masina am cumparat-o acum 3 saptamani si sincer nu prea am de unde sa stiu cam cat de veche e bateria insa, inclin sa cred ca ar fi o problema la alternator/electromotor atata timp cat la pornire bendixul ramane cuplat si imi scoate un scartait specific vreo 2-3 secunde + uneori mai ales dimineata mi se aprinde becu de la baterie in bord. Am verificat dimineata in meniul ascuns al bc-ului cu cat incarca alternatorul si aveam in jur de 13.4 v fara climatronic, 13.1/2 cu climatronicul dat la maxim.

Trebuie sa-mi fac timp sapt viitoare sa merg la un service insa sper sa nu fie ceva de schimbat si sa se poata repara, gen schimbat carbunii la electromotor, bucse etc.
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai daca incarcarea e la 13V e ok. verifica sa fie asa si cand ti se inchide climatronicul.
nu stiu daca la masina ta electromotorul si alternatorul sunt aceasi unitate, si daca nu sunt nu e alternatorul problema.
bateria ar trebui sa scrie pe ea cand e produsa, in genere daca se aprinde becul ar trebui schimbata. pune-o pe redresor si vezi dupa daca iar se descarca sau nu. in general daca scrie GM pe baterie e 99% bateria originala si ar trebui schimbata. ai grija ca risti sa omori alternatorul cu baterie descarcata.

incearca sa masori bateria acum daca n-ai lasat-o pe redresor prea mult si zi ce tensiune are.
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Bateria nu e originala si e produsa in luna a5a din 2010. E varta de 85 AH si de dimineata de cand am incarcat-o ( 15 min) pana acum masina a pornit la sfert ( cu acelasi carait de la bendix). Din pacate nu prea am cu ce sa masor tensiunea din baterie momentan.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
atunci inainte sa o pornesti uita-te in meniul secret si vezi daca iti arata tensiunea bateriei.
teoretic bateria are 3 ani. nu stiu ce sa zic, oricum treaba cu climatronicu e de la bateria descarcata.
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
din punctul meu de vedere este alternatorul; incarcarea trebuie sa fie in jur de 14 nu 13. la mine fara ac este 14.1 iar cu ac este 13.8-13.9
Skip ads

  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
m-am gandit si eu la alternator sau chiar electromotor care pare sa fure tot curentul din baterie..
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ciotic a scris:din punctul meu de vedere este alternatorul; incarcarea trebuie sa fie in jur de 14 nu 13. la mine fara ac este 14.1 iar cu ac este 13.8-13.9

In teorie e asa cum spui tu, dar la h cand folosesti ac-ul in momentul cand pornesc ventilatoarele din fata pe treapata a doua sau a treia s-a terminat cu incarcarea. Vei avea in jur de 13V.

Bafta
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
la astra h-ul meu exact asa sta treaba: fara ac(nu am clima) incarcarea este la 14.1, iar cu ac pornit am 13.8; cand functioneaza ac-ul ventilatoarele stau la maxim. cel putin la mine
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu nu am auzit niciodata ventilatoarele! Le-am facut un test pe op-com, mergeau perfect!
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu ma bag la tensiune. cat despre colegul care a zis ca electromotorul iii fura tot curentul.
colegu tu ai zis ca ai probleme cu bendixul, insa asta doar iti strica electromotorul nu iti va strica niciodata bateria. daca bateria ta e slaba, niciodata tensiunea de incarcare nu va fi suficienta. deci daca bateria nu e incarcata curentul de la alternator limiteaza tensiunea si s-ar putea sa-ti arate mai putin insa el sa mearga brici.
incearca inainte de asta o baterie buna de la cineva si vezi daca e la fel incarcarea...
daca e tot asa 100% e alternatorul.
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
scorpio18 a scris:
nu stiu daca la masina ta electromotorul si alternatorul sunt aceasi unitate, si daca nu sunt nu e alternatorul problema.
.

La ce masina ai vazut tu ca electromotorul si alternatorul sa fie aceeasi unitate ? Vorbim sa ne aflam in treaba .
La astra h ce e sub 13.6 fara consumatori deja se pune problema de diode sau releu. Dar cel mai sigur acumulatorul este problema, incearca cu altul.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
colegu, acum vreo 4 ani am vazut sigur unu, de unde, al cui, pentru cine sau alte detalii nu pot da, caci dupa cum m-ai luat, sigur a ramas tot prototip. insa este in constructie caci la urma urmei sunt 2 motoare electrice si se incearca sa se puna unu, scad costurile si creste fiabilitatea.
nu stiu de ce ai fost tu atat de taios, probabil te-ai trezit cu fata la perna, dar am specificat ca nu-s sigur.
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
stx a scris:La astra h ce e sub 13.6 fara consumatori deja se pune problema de diode sau releu. Dar cel mai sigur acumulatorul este problema, incearca cu altul.


O duc maine la service si o sa vad mai multe. Am cerut mai multe pareri si multi mi-au spus ca e posibil sa fie dus releul de incarcare de la alternator...revin cu noutati maine
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
releul sau puntea de diode cand se duce (se ard )atunci se aprinde martorul baterie in bord ,iar electromotorul daca ai bucsile uzate atunci la pornire consuma mai multa energie din baterie,si daca cursa este scurta prin oras nu apuca sa regenereze bateria ,la o pornire ste necesar cam 30de minute in relantiu sa incarce ce a consumat.
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
scorpio18 a scris:colegu, acum vreo 4 ani am vazut sigur unu, de unde, al cui, pentru cine sau alte detalii nu pot da, caci dupa cum m-ai luat, sigur a ramas tot prototip. insa este in constructie caci la urma urmei sunt 2 motoare electrice si se incearca sa se puna unu, scad costurile si creste fiabilitatea.
nu stiu de ce ai fost tu atat de taios, probabil te-ai trezit cu fata la perna, dar am specificat ca nu-s sigur.

Aici vb de Opel nu de SF-uri .


La mine cand a cazut releu si grupul de diode nu mi-a aprins becul din bord , prima data incarca 12,4-12,7 dupa care peste 17 . Singura data cand mi-a aprins becul din bord a fost atunci cand mi-a cazut statorul si numai incarca deloc .
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Abea m-am intors de la service.. se pare ca problema e de la alternator...trebuie schimbat releul, puntea cu diode si rulmentii.
  • octaviann

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salutari! Vin la voi cu o problema, o am de ceva timp si nu m-a lasat sufletul sa merg cu ea la service sa le dau bani altora. Am un Astra G din 2002, Z18xe cu climatronic si nu imi baga aer rece. Anul trecut prin septembrie am fost cu ea la un prieten care lucreaza la un service si l-am rugat sa se uite umpic la AC. Mi-a verificat instalatia de freon si mi-a si completat-o totodata (lipseau 50 de grame). Imi spunea ca e dus compresorul, ca nu cupleaza si ar trebui schimbat, dar cand am auzit ca ar fi 1500 de lei unul nou, m-am lasat pagubas ca tot venea iarna. Acum de cand am intrat in vara nu am facut decat sa verific siguranta de pe panou si e ok. Ceva pareri?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR